Gå til innhold

Skal du kjøpe deg et strikkeprosjekt til juleferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.22):

Juleferie? Det har jeg aldri hatt.. Men hadde jeg hatt det, skulle jeg definitivt kosa meg med strikking. 
 

Sykepleier

Anonymkode: 389d1...b36

Også så bitter… 

Anonymkode: 865e4...0f8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid, så tror jeg vil strikke noe babytøy i julen. Er litt usikker på hva, men tar meg en tur i butikken i morgen og ser om jeg får noe inspirasjon. 

Anonymkode: 55b01...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Black Week så kjøpte jeg garn til 2 gensere. Har lagt opp masker til bolen til den ene, men så leste jeg starten av oppskriften litt nøye og tror jeg kommer til å gjøre noen endringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.22):

Juleferie? Det har jeg aldri hatt.. Men hadde jeg hatt det, skulle jeg definitivt kosa meg med strikking. 
 

Sykepleier

Anonymkode: 389d1...b36

Sytepleier. 

Anonymkode: b8d88...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å kjøpe nytt garn, men kommer til å finne fram garn, pinner og mønster til enten sokker eller ullbukse.  Da tanta mi så ullbuksa jeg har strikki til meg selv ønsket hun seg en til neste jul. Da må hun jo nesten få det - og da blir det vel raggsokker til samboeren hennes.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke kjøpe nytt garn. Har allerede garn liggende til tre nye prosjekter (2 små og 1 stort), og skal begynne på et (eller flere) av dem etter at jeg har fullført det jeg holder på med nå.

Anonymkode: 43b86...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt garn til rundt 20 prosjekt i høst. Begynner nok på en av dem i jula, har bare ikke bestemt meg for hvilken av dem enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annas1992

For å kreditere riktig designer er vel porselensgnseren egentlig fra Le Knit (Lene Holme Samsøe). Jeg har planer om å strikke den selv. Veldig fin! 

Jeg teststrikker en del om dagen, så har kjøpt garn til den ene, og fått garn til den andre planlagte teststrikken. Så forhåpentligvis blir en av de ferdig i jula 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annas1992 skrev (6 timer siden):

For å kreditere riktig designer er vel porselensgnseren egentlig fra Le Knit (Lene Holme Samsøe). Jeg har planer om å strikke den selv. Veldig fin! 

Jeg teststrikker en del om dagen, så har kjøpt garn til den ene, og fått garn til den andre planlagte teststrikken. Så forhåpentligvis blir en av de ferdig i jula 😊

Ja den er nydelig. Var litt spent på hvordan det var å strikke med det tynne garnet ( silk mohair) sammen med tynn Peer Gynt, men det går veldig bra, nydelig å strikke med. Etterhvert som jeg strikker forstår jeg hvorfor den har fått navnet porselensgenser. Den får noe blankt og glassaktiv skinn over seg som er så fint. Da passer det så bra med de fargene, som ligner på tynn porselen. Nyter å strikke den og gleder meg til å bruke den. TS :) 

Anonymkode: 068b3...24c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...