Gå til innhold

Flere som er drittlei samfunnet vi lever i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Norge er et hedersland! 🇳🇴

Anonymkode: 9c72f...0e6

Ja, om en utnytter det gode det har å by på og kutter ut det dårlige.

Anonymkode: be588...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thina skrev (Akkurat nå):

Ja jeg er lei.

Bryt ut. Kan love deg det er verdt det.

Anonymkode: be588...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er du som er mest opptatt av hva andre folk gjør og ikke gjør, og at du ikke ville trives så godt aleine langt vekk fra andre med dine egne ting. 

La det ligge. Vær god med andre. 

Anonymkode: da285...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En mann som syns han er bedre og vet mer enn alle andre... Sjokk.

Anonymkode: 02f8a...73d

Jeg er kvinne og helt enig med ham. 🤷

Anonymkode: 3ac64...76f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av selvgodheten til folk og sladderet.. folk som ikke tåler at andre gjør det bedre enn dem, har finere personlighet eller ser bedre ut.. 

Jeg er spesielt lei av selvgode, middelklassefolk som aldri har møtt noe særlig motgang sitte å dømme og vurdere folk flest. Disse bortskjemte høyt utdannede middels intelligente forståsegpåere som ikke tåler at noen driter i hva de synes og hva de bræker… for de sitter jo som moralens voktere må vite, imens de ekte korrupsjonsstil tildeler ressurser, verv, sjefsjobber og bonuser til seg og sine venner. Håper de spontant selvantenner hele gjengen!

Anonymkode: bb3d9...e26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 20.19):

Hvis du driter i ting som krig og folkemord så er det heller du som er litt "enkel" og tom. 

Fortsett med dataspillene og gitaren din du. Tror ikke mange hadde syns det hadde vært spennende å høre deg snakke om interessene dine heller. 

Anonymkode: 69156...941

De fleste driter jo faktisk i folkemord,  de skriker opp om krigen på Gaza stripen der det ikke skjer folkemord, mens de ignorerer folkemord som skjer andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 17.20):

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Anonymkode: a895a...342

Fullstendig enig med deg.

Det virker som både sunt bondevett og helt allmennmenneskelige filosofiske poeng er helt glemt i samfunnet.

Vi lever her og nå, vi er hvem vi er, det er ingenting vi kan gjøre med hvordan andre lever eller kriger langt borte. Et klokt menneske fokuserer på hva vedkommende kan gjøre noe med.

Som du påpeker, politikerkasten har drevet pågående grov feilutvikling av samfunnet i mange tiår. Det blir bare verre på mange områder. Oslo er det bare å gi opp og forlate.

Anonymkode: 06ce6...474

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/10/2023 at 5:20 PM, AnonymBruker said:

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 

Jeg er mer drittlei bitre kjerringer på kvinneguiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av en del ting, og har tenkt på hva vi snakker om og lurt på hva som faktisk er et morsomt tema. 

Men du er jo ikke så raus med andre, forstår du ikke liker å bruke mye tid om behovene dine ikke blir dekt og det å bli lei er helt lov og skjer uansett om det ikke hadde vært det, men folk er jo ulike, jeg liker å spille gitar med det er begrenset hvor lenge jeg vil snakke om det foreksempel. 

Men håpet du trives dit du flytter å finner den livstilen du søker 😊

Anonymkode: 4a435...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS sitt innlegg er klart og ærlig.

Jeg er ikke helt der selv, men iallfall nok til at jeg investerer i hus i Thailand; har litt gull og jobber så lite som det lønner seg (selv om JEG neppe har en ubehagelig jobb og liker det jeg gjør)  så ikke alt går til skatt.

Vi har gigantutfordringer og vi blir rett og slett ignorert. Danser kun etter USA og EU sin pipe og folk tvinges til å finne seg i galskapen. 

Det er ikke et parti på stortinget som bryr seg om det NORSKE folk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 17.20):

😄 Du er nå like internettbasert som det du klandrer din tidligere date for å være. Det er tydelig når du spyr ut slike greier. Mistenker at hun ditcha deg for å være så nede i brunt grums, og ikke omvendt. Så lager du en historie her hvor du prøver å heve deg over det og få støtte her. Fordi du vil ha oppmerksomhet og omtanke fra andre innerst inne.. Lykke til som incel 😘

Anonymkode: 798a5...e02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg et langt avbrekk TS. Du trenger å komme deg litt ut i verden. Lev noen måneder som Backpacker i Asia, reis rundt på det afrikanske kontinentet, dra til sør-Amerika. Få litt avstand. Det hjelper 

Dessuten er vi nå midt i desember, med alt stresset (både pga jul og hygge-press og mørke, dårlig vær/kulde). Det kan også ha en innvirkning på velværet 

Anonymkode: d172b...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

😄 Du er nå like internettbasert som det du klandrer din tidligere date for å være. Det er tydelig når du spyr ut slike greier. Mistenker at hun ditcha deg for å være så nede i brunt grums, og ikke omvendt. Så lager du en historie her hvor du prøver å heve deg over det og få støtte her. Fordi du vil ha oppmerksomhet og omtanke fra andre innerst inne.. Lykke til som incel 😘

Anonymkode: 798a5...e02

Jeg anbefaler deg å snakke med svensker som bor i Malmø eller har bekjente som bor der.

Det er ekstremt alvorlig. 

Anonymkode: 06ce6...474

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 18.20):

Er faktisk enig i mye av det du skriver. Jeg er og en som irriterer meg over alt det fjaset på fb ..rammer og flagg ..we stand with ukrain osv osv... piss... hadde det kommet en palestinsk familie på døra så hadde de blitt møtt med en kald skulder. Dobbelt moralen lenge leve i Norge. 

Jeg har sluttet å bry meg så hardt. Jeg får ikke gjort så mye fram og eller tilbake angående disse krigene. Selvsagt i mot folkemord, men det er jo vestens dobbeltmoral i ett nøttesskall.. 20 000 palestinere er drept. hva skjer? nix nada. Bare haug med protest tog. Hva hjelper det?

Hadde det kommet overskrift i vg om at 20 000 amerikanerer var blitt drept hadde nok pipa fått annen lyd. Dobbelt moral. 

Man blir sett på som en taper i Norge hvis man ikke eier hus og hytte og alt det der. Who cares? Det er bare ting. Og koster penger og vedlikeholde big time. 

Uføre blir hetset over en lav sko. De er blant de svakeste i samfunnet vårt. 

Folk som ikke følger strømmen og saueflokken blir hetset big time på nett. 

Bamsegutt var en sak som det ble utrolig mye hetsing av istedet for ett åpent hjerte. 

Grønt skifte my ass... bare tull

dyr strøm fordi noen skal tjene penger på oss. Blant annet staten. 

Enig ts.. syns planen din høres fornuftig ut. Bruk tida på deg selv for folk bryr seg uansett ikke om deg har jeg erfart. Du får ingenting igjen for å bry deg om andre. Det har jeg erfart. De snur ryggen til så fort det blir ubehaglig. 

Jeg har ingen venner og ikke tenkt å ha noen flere nære venner heller.. mest fred med seg selv har en når ingen vet hva du driver med og alt du gjør gjør du for deg selv. Det vil si og at man ikke forstyrrer andre med noe. 

Stå på ditt ts.. heier på deg. Tror flere vil våkne opp etterhvert og se hvilken galskap vi er på vei inn i. 

Ha en god helg. 

Anonymkode: 2e467...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drittlei samfunnet men av litt andre grunner. Mest pga at staten krenker rettigheter som vi alle er født med. Drittlei av at Staten skal bestemme alt i fra om jeg kan bygge på huset til om jeg kan spise en sopp eller når ungen min skal starte på skolen etc. Så tok det jo helt av i 2020 da når de plutselig skulle bestemme hvem som kunne være sammen, og til og med nekte folk å dra på sin egen hytte, gå med munnbind og være forsøkskaniner for vaksineselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...