Gå til innhold

Flere som er drittlei samfunnet vi lever i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er drittlei samfunnet men av litt andre grunner. Mest pga at staten krenker rettigheter som vi alle er født med. Drittlei av at Staten skal bestemme alt i fra om jeg kan bygge på huset til om jeg kan spise en sopp eller når ungen min skal starte på skolen etc. Så tok det jo helt av i 2020 da når de plutselig skulle bestemme hvem som kunne være sammen, og til og med nekte folk å dra på sin egen hytte, gå med munnbind og være forsøkskaniner for vaksineselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 23.00):

Godt skrevet ts. Du er våken. Det er mange som sover, for å si det sånn. Det er ensomt å være våken. 

Anonymkode: 293eb...40f

Mulig dere er våkne, men dere har veldig kort tidshorisont og er ganske historieløse…

Anonymkode: dc384...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fjernsyn, som er en god start.

    Og aviser i dag er stort sett dom alle politikere i Norge, de mener det samne i store saker og spriker LITT på de hrlt ubetydelige ting.

  Det er en SKAM hvor lite våre politikere bryr seg om oss i Norge og hvor raske de er til å sende våre ressurser til utland og alskens agendaer de blir bedt om å støtte fra Brussels og Washington.  

     Og det hjernedøde konsumet er helt spinnvilt. En ting er å leve godt og ta vare på seg selv. Jeg bruker endel penger på sunn mat og ernæring, men det er så mye annet en skal ha og jobbe seg ihjel for å ha, når en heller kunne roe ned litt i livet. 

    Forbruk skaper spenning og press. Det er en avhengighet på linje med narkotika og like skadelig for sjel. 

       Og høy rente, inflasjon, astronomiske strømpriser, lite ettertenktvdeltakelse i en krig dom truer med å bli verdenskonflikt er bare NOEN av de tingene som media som oftest ikke fokuserer på, eller framstiller helt virkerligjetsfjernt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...