Gå til innhold

Flere som er drittlei samfunnet vi lever i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Anonymkode: a895a...342

  • Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Anonymkode: a895a...342

Norge har ikke engang de høyeste skattene. Nordmenn er bare verdensmestere i å klage mest. Lykke til "off-the-grid" 

Tenke seg til at ikke alle fokuserer på deg,og din motorsykkel,eller spillutvikling. Du har noen poenger,men for meg virker det bare som du er litt for fokusert på deg selv. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du driter i ting som krig og folkemord så er det heller du som er litt "enkel" og tom. 

Fortsett med dataspillene og gitaren din du. Tror ikke mange hadde syns det hadde vært spennende å høre deg snakke om interessene dine heller. 

Anonymkode: 69156...941

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt, du synes sladder om C-kjendiser og nyheter fra krig er like viktig. Du er nok den smarteste jeg aldri har møtt!

Anonymkode: 44f86...9f7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Anonymkode: a895a...342

Jeg tenker også sånn. Er dritt lei samfunnet vi lever i. Hvem kjører den fineste bilen. Pengejag, motepress.Snart skal jeg flytte vekk fra byen å alt maset. 

Anonymkode: 4780b...108

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også dritt lei samfunnet. Har gått i hi, har ikke kontakt med noen og nyter det.

Anonymkode: f5882...e4f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ble lei og kuttet ut mesteparten av det. Nå oppholder jeg meg på hytta april-okt og har en liten leil i sivilisasjonen i de kaldeste mnd i året. Tar også en mnd i utlandet i jan.

Møter full forståelse for dette blant de jeg omgir meg med.

Anonymkode: be588...97b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/10/2023 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Hvis du driter i ting som krig og folkemord så er det heller du som er litt "enkel" og tom. 

Fortsett med dataspillene og gitaren din du. Tror ikke mange hadde syns det hadde vært spennende å høre deg snakke om interessene dine heller. 

Anonymkode: 69156...941

Det var jo ikke det han sa. Det er vel ingen som driter i krig og folkemord. Men jeg er enig i at mange bare mener det de blir fortalt at de skal mene, og tror at hvis de bare bytter ut et flagg på facebook blir alt bra, eller de selv oppfattes som gode ihvertfall. Skjønner godt at noen foretrekker gitar og dataspill.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (1 minutt siden):

Det var jo ikke det han sa. Det er vel ingen som driter i krig og folkemord. Men jeg er enig i at mange bare mener det de blir fortalt at de skal mene, og tror at hvis de bare bytter ut et flagg på facebook blir alt bra, eller de selv oppfattes som gode ihvertfall. Skjønner godt at noen foretrekker gitar og dataspill.

Alt for mange fokuserer på betydningsløst pjatt og uinteressant dritt. Samfunnet er virkelig ikke mye å skryte av generelt lengre.

Anonymkode: be588...97b

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 21.15):

Jeg tenker også sånn. Er dritt lei samfunnet vi lever i. Hvem kjører den fineste bilen. Pengejag, motepress.Snart skal jeg flytte vekk fra byen å alt maset. 

Anonymkode: 4780b...108

Hvor drar du:-)?

Anonymkode: be588...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt for mange fokuserer på betydningsløst pjatt og uinteressant dritt. Samfunnet er virkelig ikke mye å skryte av generelt lengre.

Anonymkode: be588...97b

Internett ødela alt.

Anonymkode: f5882...e4f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Internett ødela alt.

Anonymkode: f5882...e4f

Vi lot det skje med å ta innover oss alt møkk det hadde med seg. Det er ufattelig at vi ikke ser det.

Anonymkode: be588...97b

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Alt for mange fokuserer på betydningsløst pjatt og uinteressant dritt.

Ja. Sånn som dataspill og gitar og klaging på forumer 

Anonymkode: 69156...941

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Sånn som dataspill og gitar og klaging på forumer 

Anonymkode: 69156...941

Nei. TS har helt rett. Det er pjattet som blir diskutert i gruppene som er så kjedelig. TS fremstår ikke som en som driver med pjatt.

Anonymkode: be588...97b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet ts. Du er våken. Det er mange som sover, for å si det sånn. Det er ensomt å være våken. 

Anonymkode: 293eb...40f

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt skrevet ts. Du er våken. Det er mange som sover, for å si det sånn. Det er ensomt å være våken. 

Anonymkode: 293eb...40f

Men du verden så befriende når en tar grep.

Anonymkode: be588...97b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 17.20):

Tydeligvis viktige nyhetsartikler: "Se hvem som har ligget med hvem", "se hvem som er utro!", "A,B, eller C kjendis har gjort ditt eller datt"
"Redd Palestina!" "Redd Ukraina!", * folk som putter dumme flagg på Facebook profil-bildet sitt * 
- Jeg driter null i alt dette, og om jeg møter en såkalt kjendis på gata så vet jeg ikke hvem det er en gang og det er jeg sjeleglad for! Jeg har heller ikke sett på TV siden 2006 da jeg kasta Get boxen i søpla. Sitte å se på reality programmer aka hva andre gjør i livet sitt er totalt uinteressant for meg og gjør ingenting for å bedre mitt eget liv. 

Jeg datet en dame en stund og ble med familien hennes på hytta: Alt de pratet om var andre folk; hva naboen gjorde, hva diverse kjendiser drev med. Jeg satt å lot tankene vandre på mine hobbyer: lage musikk, spille gitar, programmere et spill, trene styrke, gå på ski, fikse på motorsykkelen min, bilen min. Jeg satt og følte jeg kasta bort tiden min rett og slett. Noe så dørkende kjedelig å sitte å bry seg om hva andre gjør. Jeg takla ikke mer enn 2 dager på den hytta og fant på en dum unnskyldning for å dra hjem. Teksta hu senere at det ikke ville funke. Fikk masse sutre meldinger tilbake og endte opp med å blokke a. 

Og til dere virtu-signaling fjotter som bare er en brekende gjeng sauer som bytter ut flaggene på Facebook profilen deres hver gang media skal fortelle dere hvilket land dere liksom skal bry dere om; dere viser bare hvor hjernevaska og idiotiske dere er.
Hvis dere virkelig brydde dere eller ville hjelpe så hadde dere dratt ned dit og kriget selv eller donert hele lønna deres til landet.
Og dere har ikke noe i mot at de kommer hit, men vil dere ta dem inn i deres egen stue? Nei. Og å ta dem inn hit hjelper ingenting, knøtt-lille Norge kan ikke redde hele verden, og vi ser jo nå hvordan det begynner å gå nå spesielt i Oslo nå som vi har tatt inn litt for mye.
Har dere lyst på tilstander som Sverie har i de fleste storbyer? Malmø er en krigssone omtrent, og i Frankrike er det visse steder man ikke kan gå uten å bli rana.

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Anonymkode: a895a...342

Enig med deg at mye pjatt dominerer interessene blant gjennomsnittet i befolkningen og kildekritikk samt propaganda er en uforenelig kombo for de fleste. 
Men nå virker ikke du som den mest spennende personen med dine interesser heller da. Som nerd selv kjenner jeg meg godt igjen i følelsene dine, men har selvinnsikten til å forstå at jeg ikke kan klandre andre for at jeg kjeder meg blant gjennomsnittet. 
Men når det er sagt skal du være j* fornøyd den dagen du får et hjerteinfarkt langt ute i utmarka og både mobildekning og redningshelikopter redder skinnet ditt.
For ikke å snakke om all båndbredden du trenger der ute i huttaheiti for å administrere kapitalinntektene dine. 
«Drop the mic» innen exit er lite sjarmerende når survingen dominerer. Bare flytt stille og umerkelig. 

Anonymkode: 0082b...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 17.20):

Min plan nå er å selge huset i Oslo, kjøpe noe sabla billig langt utenfor Oslo og så leve på rente inntekter fra hoen høyrentebanker jeg har i utlandet. Og så solcellepanel tak så jeg har min egen strøm og slipper å bli rana av Staten aka Mafiaen vi har her i landet. 
Hvis andre land hadde skattet like mye som vi gjør i Norge, hadde det blitt protester i gatene, og stortinget hadde blitt kuppet. 
Vi er bare vant til at det er sånn, men det er så utrolig galt. 

Er så enig med deg. Det er til å få magesår av å følge med på hvordan norske politikere sløser bort pengene våre. Den nye måten å brenne pengene våre på er å gi støtte til klimatiltak. Milliarder av VÅRE penger må plutselig gå til å rense ren luft. Vi er utsatt for en kollektiv fobi mot partikler i luften. Tenk når alle veier hadde dekke av grus, og vi kjørte hest og vogn, da var det svevestøv!! I tillegg var det mange som røyket. Etter dagens prognoser skulle alle dødd før de ble 25. Hvorfor forteller ingen at disse pengene går på bekostning av helsetilbud, skole/utdanning, eldre og syke osv? Det er bare når de rike må skatte mer at koblingen mot gamle og syke dukker opp, ikke når milliardene går til dysfunksjonelle fremmedkulturelle og verdiløse klimatiltak. Eneste løsning er å rømme fra denne galskapen.

Anonymkode: 842fc...36d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er så enig med deg. Det er til å få magesår av å følge med på hvordan norske politikere sløser bort pengene våre. Den nye måten å brenne pengene våre på er å gi støtte til klimatiltak. Milliarder av VÅRE penger må plutselig gå til å rense ren luft. Vi er utsatt for en kollektiv fobi mot partikler i luften. Tenk når alle veier hadde dekke av grus, og vi kjørte hest og vogn, da var det svevestøv!! I tillegg var det mange som røyket. Etter dagens prognoser skulle alle dødd før de ble 25. Hvorfor forteller ingen at disse pengene går på bekostning av helsetilbud, skole/utdanning, eldre og syke osv? Det er bare når de rike må skatte mer at koblingen mot gamle og syke dukker opp, ikke når milliardene går til dysfunksjonelle fremmedkulturelle og verdiløse klimatiltak. Eneste løsning er å rømme fra denne galskapen.

Anonymkode: 842fc...36d

Ja, det er ingenting å være med på. Like greit å fjerne seg fysisk fra galskapen og heller stikke innom når en må og vil.

Anonymkode: be588...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...