Forvirret23 Skrevet 9. desember 2023 #21 Del Skrevet 9. desember 2023 Så utrolig vondt det må være ts💔 Jeg er selv mamma til en 15 åring og miste han er en grusom smerte. Dette med sorg er veldig individuelt og hvordan mann reagerer. Samtidig er det mye likt også for den har noen faser. Når jeg mistet mamma så var sorgen utrolig vond og jeg gråt mye de første dagene, etter en ukestid sluttet tårene og jeg var kald på innsiden og utsiden, var i et sånn følelsesløst vakuum, ingen tårer, ingen følelser, bare tomt. Etter dette kom det et dypt savn og tårene kom igjen. Jeg håper du har noen å snakke med ts, å miste et barn er ubeskrivelig vondt. Jeg sender deg en klem💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #22 Del Skrevet 9. desember 2023 Føler inderlig med dere ❤️ Så meningsløst trist! Anonymkode: 1e951...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #23 Del Skrevet 9. desember 2023 Kondolerer ❤️ Den siste episoden av podcast Bak fasaden handler det om ei mor som mistet sin 15 år gamle sønn. Anbefaler å lytte til den hvis du orker. Jeg opplevde å miste en nevø i vinter, han ble 19 år. Brått og uventet. Jeg kjente på sjokk, uvirkelighet, konsentrasjonsvansker, hukommelse og det du beskriver. Dårlig matlyst og hodet var et vakuum. Dette er nå 10 mnd siden, og litt etter litt blir det litt lettere. Men det er stor forskjell på nevø og eget barn ❤️ Anonymkode: bc8a3...683 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. desember 2023 #24 Del Skrevet 9. desember 2023 Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 12. desember 2023 Tusen takk for gode og oppmuntrende ord❤️Takk for konstruktive råd og tips❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #26 Del Skrevet 12. desember 2023 Stor klem til deg og dine❤️ Anonymkode: 142b8...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #27 Del Skrevet 12. desember 2023 Kondolerer, så tragisk❤️ For meg har en god healer vært det som har hjulpet meg mest i sorprosess/tunge tider. Anonymkode: fab52...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #28 Del Skrevet 12. desember 2023 Kondolerer TS ❤️ Hver sørger på sin måte, og det er et mantra du kan gjenta ved behov. Sorgen vil gå i bølgedaler, og selv om det blir svakere, vil du kunne kjenne på den samme smerten om 10 år, og det vil kunne kjennes som en fysisk slag i magen. For din del så håper jeg du tillater det å kjenne på at den sorgen og måten å agere på som du har, den er det viktig for din del å akseptere. Du skal ikke tvinge deg til å hulke, ei heller til å huske. Bare vær for nå. Det kommer tidsnok en tid du må tilbake til hverdagen. Aksepter deg selv og dine reaksjoner, så vil andre også gjøre det. Jeg føler så inderlig med deg ❤️ Anonymkode: ed69a...000 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #29 Del Skrevet 12. desember 2023 Psykologen min sa at det er verst å miste de vi bor med, er fysiske med, tar på, snakker med og deler våre indre tanker med. ❤️ Anonymkode: 32004...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #30 Del Skrevet 12. desember 2023 Kondolerer ❤️ Mange synes det er godt å snakke med andre som har opplevd å miste et barn. Du kan jo titte her om det er noe for deg: https://etbarnforlite.no Anonymkode: 1afd7...a1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #31 Del Skrevet 14. desember 2023 KJære deg! Så vondt å lese. Har en sønn selv og kan ikke forestille meg hva du og familien din gjennomgår nå. Jeg vet om foreldre i tilsvarende situasjon som har hatt god nytte av sorggrupper. Fellesskap med andre som har opplevd det samme skal ikke undervurderes. Nettsiden som det ble tipset om i innlegget over kan være et sted å starte, isåfall. Får du og dine ellers noe profesjonell oppfølging? Jeg har dessverre inntrykk av at det varierer mye fra kommune til kommune hva man får av bistand i kriser. Anonymkode: 61216...a55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #32 Del Skrevet 16. desember 2023 Kondolerer så mye 💓 Så vondt å lese. Det viktigste rådet jeg har å gi er å tillate seg å sørge så mye, ofte og så mange ganger du trenger. Ikke skam deg over om du har dager hvor livet føles litt klarere igjen, ikke skam deg om du tar deg i å føle deg ok i noen sekunder, ikke skam deg om du får en ny sorgreaksjon om et par måneder.. du har opplevd så utrolig mye smerte at kroppen din og hodet ditt gjør alt de kan for å beskytte deg og gjøre prosessen så ålreit som mulig. Hadde selv en forsinket sorgreaksjon flere måneder etter et dødsfall i min nærmeste familie og det var helt grusomt og jeg hadde så enormt mye unødvendig dårlig samvittighet over at jeg ikke hadde følt meg slik med én gang. I etterkant ser jeg hvor dårlig tenkt det var av meg, men der og da var det verdens mest rasjonelle tankegang. Jeg håper dere fikk femten magiske år sammen og at du alltid kan si navnet hans med varme. Sorg er kjærlighet kledd i en tung kappe 💓 Anonymkode: 201e9...d79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. desember 2023 #33 Del Skrevet 16. desember 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på Vi som sørger-rommets retningslinjer, og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #34 Del Skrevet 16. desember 2023 Sender deg en god klem ❤️ ta godt vare på deg selv, bruk de du har rundt deg ❤️ Anonymkode: bc8a3...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 16. desember 2023 #35 Del Skrevet 16. desember 2023 Kondolerer❤️Så utrolig vondt det må være. Min dypeste medfølelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #36 Del Skrevet 16. desember 2023 Kondolerer❤️ Så meningsløst og grusomt. Sender gode tanker og varme klemmer. Anonymkode: 6601a...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. desember 2023 #37 Del Skrevet 16. desember 2023 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #38 Del Skrevet 17. desember 2023 Livet er så urettferdig for noen 💔 Veldig trist 💝 Anonymkode: 32004...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #39 Del Skrevet 21. desember 2023 Livet er så urettferdig. All medfølelse til deg❤️ Anonymkode: f9d5f...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #40 Del Skrevet 21. desember 2023 Kondolerer❤️ Vi mistet vår 17-åring plutselig for 3 år siden. Det er ingen ord som kan gjøre det lettere. Men en dag kommer du til å le igjen. En dag ler du med magen også. En dag kommer du til å føle at livet er verdt å leve igjen. Først kanskje bare et øyeblikk, så noen minutter, og etterhvert i lengre perioder. Du kommer til å føle lykke igjen. En dag... Det blir aldri så bra som det kunne vært, men ett sted der fremme blir det til å leve med. Sorgen kommer i bølger og den følger ingen kalender. Men felles for mange sørgende er at de er preget av dårlig hukommelse den første tiden. Selv kan jeg ikke huske hva jeg gjorde den første nyttårsaften fremdeles. Men jeg vil at du skal ha håp, for det kommer ikke til å være like ille hele veien. Anonymkode: 4c740...0b8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå