Gå til innhold

Vår elskede 15 år gamle sønn døde av akutt hjertestans for to uker siden💔


Admdir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, dette var vondt å lese ❤

Jeg mistet minn mann for snart 8 uker siden, ikke så akutt som din sønn, men likevel gikk det fort.

Jeg har nesten ikke grått og sorgen begynte å komme innimellom for et par uker siden. Før det var det bare en grusom tomhet, hadde ikke oversikt over dager og datoer, mye sinne, stresset og "utenfor meg selv" følelse.

Jeg har hatt det ekstremt travelt, mye stress og mye problemer i etterkant med arvinger fra tidligere forhold, ekskoner å forholde seg til og div.

Psykolog sier jeg kommer til å få en smell snart.

Sorgen kommer når den kommer, og jeg anbefaler at du får en profesjonell å snakke med.

Sender deg masse kjærlighet og styrke, for det trenger du ❤️❤️❤️

Anonymkode: 32004...fbc

  • Liker 2
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjære deg, dette var vondt å lese ❤

Jeg mistet minn mann for snart 8 uker siden, ikke så akutt som din sønn, men likevel gikk det fort.

Jeg har nesten ikke grått og sorgen begynte å komme innimellom for et par uker siden. Før det var det bare en grusom tomhet, hadde ikke oversikt over dager og datoer, mye sinne, stresset og "utenfor meg selv" følelse.

Jeg har hatt det ekstremt travelt, mye stress og mye problemer i etterkant med arvinger fra tidligere forhold, ekskoner å forholde seg til og div.

Psykolog sier jeg kommer til å få en smell snart.

Sorgen kommer når den kommer, og jeg anbefaler at du får en profesjonell å snakke med.

Sender deg masse kjærlighet og styrke, for det trenger du ❤️❤️❤️

Anonymkode: 32004...fbc

Tusen takk for svar❤️Trist å høre om mannen din og dine opplevelser nå etterpå❤️Kjenner meg igjen i endel av det du opplever💔Jeg har heldigvis tilgang på profesjonelle fra før (møtte veggen for et par år siden)🥲Styrkeklemmer tilbake❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer! Så grusomt! ❤️ 

 

Sorgen vil komme i bølgedaler, og har mange følelser i seg. Det er tøft å stå i, men husk at alle følelser er lov! Det er og lov å være glad for helt teite banale ting, og det er lov å grine over dusteting, det er lov å være sint! Sorgen har mange stadier! Det du føler nå, med hukommelsestap og en tung følelse er en del av det. Du er sikkert helt i sjokk enda. 

Håper du har ett godt team rundt deg og noen å snakke med. ❤️

Anonymkode: 36334...bc3

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til dere begge ❤️❤️ ord er ikke nok. Sjokk, sinne, sorg er helt normalt - og sunt - å kjenne på. Husker da mamma døde for lenge siden at jeg følte meg tom. Bare tom. Følelsesmessig utilgjengelig i mange måneder. Men fungerte "normalt" ellers, så ingen så hvor mye jeg slet. En dag dro jeg på "rage room" sammen med vennegjengen. De trakk seg roooolig ut da jeg bare klikket der inne. Politiet kom, og da lå jeg allerede på gulvet blant glassgår og grein. Da kom alle følelsene opp. 

Be om hjelp fra fastlegen, familiesenteret, mental helse og/eller helsestasjon. De er utrolig dyktige og kan hjelpe. 

Sender deg en stor stor klem! ❤️

Anonymkode: 2ba0c...1f0

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kondolerer! Så grusomt! ❤️ 

 

Sorgen vil komme i bølgedaler, og har mange følelser i seg. Det er tøft å stå i, men husk at alle følelser er lov! Det er og lov å være glad for helt teite banale ting, og det er lov å grine over dusteting, det er lov å være sint! Sorgen har mange stadier! Det du føler nå, med hukommelsestap og en tung følelse er en del av det. Du er sikkert helt i sjokk enda. 

Håper du har ett godt team rundt deg og noen å snakke med. ❤️

Anonymkode: 36334...bc3

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kondolerer til dere begge ❤️❤️ ord er ikke nok. Sjokk, sinne, sorg er helt normalt - og sunt - å kjenne på. Husker da mamma døde for lenge siden at jeg følte meg tom. Bare tom. Følelsesmessig utilgjengelig i mange måneder. Men fungerte "normalt" ellers, så ingen så hvor mye jeg slet. En dag dro jeg på "rage room" sammen med vennegjengen. De trakk seg roooolig ut da jeg bare klikket der inne. Politiet kom, og da lå jeg allerede på gulvet blant glassgår og grein. Da kom alle følelsene opp. 

Be om hjelp fra fastlegen, familiesenteret, mental helse og/eller helsestasjon. De er utrolig dyktige og kan hjelpe. 

Sender deg en stor stor klem! ❤️

Anonymkode: 2ba0c...1f0

Tusen takk for svar❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så forferdelig 😱 Jeg kan ikke forestille sen dype sorgen dere går gjennom. Kondolerer så mye ❤️❤️

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekanne skrev (14 timer siden):

Herregud, så forferdelig 😱 Jeg kan ikke forestille sen dype sorgen dere går gjennom. Kondolerer så mye ❤️❤️

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye ❤️ Sender deg mange varme klemmer ❤️❤️

Anonymkode: 0230c...833

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig ikke bare for deg men også de rundt deg at alle må innse at sorg ikke er en konkurranse.  Man føler lett på at omgivelsene forventer at du skal sitte i konstant tårer hele tiden. Og reagerer negativt når du ikke gjør det. Så man skal aldri stille spm til noen ang sorgen de viser. Men lov å spørre hvordan folk har det. Sorg er em prosess, som mam ikke bør sette opp mot riktig og gal sorg. Din sorg er akkurat riktig for deg. Og du har folk rundt deg du bør lytte til om de blir bekymret, de rundt deg, vil se ting du ikke gjør

Om det ikke er sånn, så er mam ikke mindre glad i noen.  Men man kan gå rett i en beskyttelse modus. Helt ubevisst.  Min reaksjon i kriser, er å bli dønn rolig, av og til frys. Men mest rolig. 

Har stått i noen kriser og dødsfall, og på sykehuset var det ei som sa at sorg den har mange former og det finnes ingen fasit på en riktig og feil sorg.  Og det har hun rett i.

Så min naturlige sorg reaksjon, er at jeg blir stille, føler meg i vakum så lenge det er ting og fikse og ellers blir helt tom. Etterhvert kommer gråten, av og til ikke. Men de gangene jeg ikke har hatt så mange tårer, feks når mamma døde, så er det fordi, for meg er hun ikke borte, hun bor i hjertet mitt. Jeg vil ikke huske den siste vanskelige tiden, men alt som var henne . Jeg snakker med henne hver dag jeg, og jeg får svar. Fordi jeg vet hva hun ville ha sagt. Så det har ikke kommet så mange tårer på de 10 årene hun har vært borte. Men jeg blir jo også altid fylt med så mye varme og glede når jeg tenker på henne. 

Anonymkode: b3eab...86c

  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke sette ord på dette. Å miste et barn er helt forjævlig. Unnskyld språkbruken. Dette gjør vont i hjerteroten. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admdir skrev (På 8.12.2023 den 6.04):

Sliter med uvirkelighetsfølelse, «vakum» i hodet. Problemer med konsentrasjon og hukommelse. 
Tung fornemmelse i kroppen. Lite gråt. 

Andre med tilsvarende symptomer som vil dele erfaringer og råd om sorgprosessen?

På forhånd takk❤️

Så forferdelig. Får vondt i mammahjertet. Har en 15 åring selv.. Klarer ikke å tenke på hvordan jeg hadde taklet noe sånn 

Klem ❤️

Anonymkode: f48b8...06d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så grusomt. 

Kanskje dere skulle be om gentest for Lang qt-tid syndrom hvis dere har flere hjerteproblemer i familien. 

Anonymkode: dee16...525

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer TS. Å miste et barn er i mine øyne det verste som kan skje.

Jeg mistet selv min 18 år gamle sønn for halvannet år siden. Han hadde slitt med kreft i mange år, så dødsfallet var ikke brått og uventet slik som hos deg.

I begynnelsen føltes det helt uvirkelig at han var død. OG, det føles faktisk slik fremdeles. Jeg klarer ikke helt og fullt å forstå at jeg aldri skal se han igjen. Ikke i denne verden. Jeg er helt sikker på at vi møtes igjen i en annen dimensjon. Det er vel det som trøster meg og holder meg oppe. 

Anonymkode: b0403...85a

  • Liker 1
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondulerer, det gjør vondt å miste sitt aller kjæreste💙


Jeg vil anbefale det lukkede forumet englebarn.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uvirkelig vondt 💔💔 min dypeste medfølelse ❤️

Jeg er selv mamma til to gutter og ei jente på 19, 17 og 14. Kan bare tenke meg hvordan det må være! Mange klemmer til deg i sorgen ❤️ 

Anonymkode: 57c53...0c6

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et godt svar til deg. Ønsker bare å sende deg og familien mange varme klemmer. Akkurat nå er dere i et vakuum og føler dere helt tomme. Savnet og sorgen vil alltid være der, men dere vil lære å takle det og leve med det ettersom tiden går ❤️ :rose::klem:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...