Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»


iBygda

Finale  

108 stemmer

  1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

    • KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg har stor tro på Green Lights med MIIA. Håper bare det norske folk kan se forbi kjente navn. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andromeda skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner at jeg har stor tro på Green Lights med MIIA. Håper bare det norske folk kan se forbi kjente navn. 

Jeg har også tro på den. Helt nydelig. Vakker tekst som jeg tror juryen vil like. Oser kvalitet av denne. En av sangene som har fått høy rating rundt omkring. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Andromeda said:

Jeg kjenner at jeg har stor tro på Green Lights med MIIA. Håper bare det norske folk kan se forbi kjente navn. 

Jeg synes den minner om Coldplay sin musikk-stil. Veldig bra låt. Jeg vet ikke hvordan den blir live på scenen.  

 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (17 minutter siden):

Jeg synes den minner om Coldplay sin musikk-stil. Veldig bra låt. Jeg vet ikke hvordan den blir live på scenen.  

 

Er og spent på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iBygda skrev (6 timer siden):

Nettavisens anmeldere er ikke seriøse, veldig tydelig at de foretrekker en bestemt sjanger av sanger og misliker andre. Nettavisens valg av anmeldere er like upassende som å la en metalhead sammenligne hardrockmusikk og danseband i samme artikkel.

Finnes det ikke bedre anmeldere som noen kan lenke her i tråden?

Nrk anmelder selv, de har pleid å poste et par dager før semifinalene. Sist semi var de treige og postet samme dag, idag kan jeg ikke se at de har lagt ut noe i det hele tatt?

https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-melodi-grand-prix-2024-_-latene-fra-forste-delfinale-1.16698776 (forrige uke)

Nettavisens anmeldelse forstår jeg ingenting av, jeg er ikke enig i NOE som helst - det er nesten bra gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (42 minutter siden):

Nrk anmelder selv, de har pleid å poste et par dager før semifinalene. Sist semi var de treige og postet samme dag, idag kan jeg ikke se at de har lagt ut noe i det hele tatt?

https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-melodi-grand-prix-2024-_-latene-fra-forste-delfinale-1.16698776 (forrige uke)

Nettavisens anmeldelse forstår jeg ingenting av, jeg er ikke enig i NOE som helst - det er nesten bra gjort.

Er mer enig i NRK sine anmeldelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skuffet over Farida live. Syns sangen var veldig god da jeg hørte den som studioversjon, men nå var den litt.. kjedelig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (6 minutter siden):

Litt skuffet over Farida live. Syns sangen var veldig god da jeg hørte den som studioversjon, men nå var den litt.. kjedelig? 

Likte låten og hun synger bra, men jeg savner litt …. Utstråling? Hun/låta er litt tam på en måte synes jeg

Endret av Fjugur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Heartache er ikke favoritten min. Forstår ikke hva opptredenen har med sangen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første sangen synes jeg var helt ok. Litt for repetitiv for min smak, men helt ok.

Den andre liker jeg mye mer. Skikkelig catchy. Likte sceneshowet også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PaperFlower said:

Den første sangen synes jeg var helt ok. Litt for repetitiv for min smak, men helt ok.

Den andre liker jeg mye mer. Skikkelig catchy. Likte sceneshowet også.

Enig, det var noe veldig MGP over det 😅

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fame said:

Likte Mileo

Catchy shiet og bra show

Jeg likte Mileo faktisk. Overrasket. Jeg likte Farida sin også. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Venus sangen er grei, unntatt de lydene som plutselig kommer midt i, det er litt merkelig 🤔 Opera er ok, men noe av det var mer dyrelyder. Det var dumt, fordi fengende ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mileo har den eneste låta av jeg likte første gang jeg hørte den, blant årets bidrag. Jeg har lært meg å like et par andre, men det er ikke heldig i det konseptet, folk flest ser ikke bidragene mange ganger. Likte sceneshowet også! 

Min stemme går dit 😄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...