Gå til innhold

Er de fleste menn på forumene i Norge, stort sett incels?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har dårlige mannfolk og du har dårlige kvinnfolk.
Gå noen år tilbake, og vi ville kalt dem for det. Ikke 'incel' og 'femcel' etc.
De fleste på KG vet dog ikke hvordan de skal bruke betegnelsen 'incel' korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Castor Troy skrev (7 minutter siden):

Alle på kvinneguiden er incels eller femcels 

Alle? Da mener du også at du selv er det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osenua skrev (1 minutt siden):

Alle? Da mener du også at du selv er det 😅

Du, jeg og alle andre....Vi er alle guds barn. 

Endret av Castor Troy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 21.14):

Nei, en incel er en person som lever i ufrivillig sølibat. At moderne ekstremfeminister forsøker å omdefinere ord slik at de passer bedre inn i deres ideologi, og slik at de skal kunne bruke de som merkelapp og skjellsord mot menn de ønsker å kansellere, betyr ikke at resten av verden automatisk skal akseptere det.

At incel ble "oppfunnet" av ei dame, som brukte det for å beskrive seg selv, har blitt helt visket ut fra historien, nettopp fordi at det ikke passer inn i narrativet. At noen har tatt en subgruppe av en subgruppe av incels og bestemt at disse heretter skal definere hva som er incel er bare tull.

Anonymkode: 0435b...439

Gå å se på noen videoer folk som kaller seg diverse piller lager, så skjønner du fort hvorfor det er lett for folk å assosiere ordet incel med kvinnehat. Er du ufrivelig cølebat er du uskyldig i dette, men for å være ærlig, hvorfor sette en merkelapp på noe om du ønsker å ha det endret? Da forteller du hjernen din at du vil forbli i den posisjonen. Forstår det er vanskelig, sex og forhold kan være veldig vanskelig, så det er ikke det jeg mener, prøver ikke benekte noe. Men å sette segselv i bås kan desverre overbevise noen om at de ikke vil komme ut av den. Å med god hjelp av pille vennene våre, for er det noen som bryter ned menn og prøver å tjene penger på sårbarhet og alliansering så er de skyldige. 

Anonymkode: 2c7d4...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (3 minutter siden):

Du, jeg og alle andre....Vi er alle guds barn. 

@Gud Pappa, kan jeg få is? 🥺

Anonymkode: 2c7d4...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

@Gud Pappa, kan jeg få is? 🥺

Anonymkode: 2c7d4...4af

Kanskje på lørdagskvelden, om du er snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (3 minutter siden):

Kanskje på lørdagskvelden, om du er snill. 

😟

Anonymkode: 2c7d4...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke et talent å spre negativitet. Det var det en fyr som sa til meg. Det klarer alle. Han var ganske flink til det selv, men av en eller annen grunn klarte han å rettferdiggjøre sin egen negativitet. Skjønner fremdeles ikke hvordan han klarte det. Det er et mysterium. 

Anonymkode: 55b8e...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/18/2023 at 2:58 AM, AnonymBruker said:

Gå å se på noen videoer folk som kaller seg diverse piller lager, så skjønner du fort hvorfor det er lett for folk å assosiere ordet incel med kvinnehat. 

Anonymkode: 2c7d4...4af

Da er det opp til oppegående mennesker å skille klinten fra hveten. Hvis ikke så hadde jo kvinner vært assosiert med horer, siden de fleste prostituerte er kvinner. 🤷‍♂️

Hadde bare flere kunne droppet å bruke overdrivelser for å trigge følelser hos andre, så hadde man sluppet sånt piss med at ord og språk mister sin betydning.

Anonymkode: 0435b...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...