Gå til innhold

Er de fleste menn på forumene i Norge, stort sett incels?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Igjen, min mening var at om man mener det som denne tråden handler om, så er man trangsynt, eller har et veldig negativt syn på menn. Det er godt innenfor trådens tema.

Anonymkode: 0435b...439

Og jeg har igjen sagt, at det er bare å lese på forumene som jeg har nevnt så myldrer bevisene. Bestrider du dette?
Å lese å disse forumene gir deg svaret, men du nekter for et svar som lyser deg i trynet? Jaja,  å leve i en illusjon er jo klart dette beste for sarte ego.

Anonymkode: 3286e...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det ble for vanskelig dette for deg?

Velkommen til den første incel som svarer på tråden.

Anonymkode: 3286e...f8b

? Greia er altså at kvinner kan klage over at menn er incels fordi de mukker. Hvis menn mukker på denne klagingen så er de også incels?

Kanskje disse bitre KG-kvinnene burde gå litt inn i seg selv?

Anonymkode: fcc87...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og jeg har igjen sagt, at det er bare å lese på forumene som jeg har nevnt så myldrer bevisene. Bestrider du dette?
Å lese å disse forumene gir deg svaret, men du nekter for et svar som lyser deg i trynet? Jaja,  å leve i en illusjon er jo klart dette beste for sarte ego.

Anonymkode: 3286e...f8b

Og jeg svarte med at jeg kan si det samme om mannehat, og at det ikke beviser ikke noe som helst. Derav kommentaren om at man er trangsynt eller har et særdeles negativt syn på menn dersom man støtter trådens tema.

Registrerer videre at du går rett på persondebatt når du går tom for argumenter, noe som igjen bekrefter mitt opprinnelige innlegg.

Når jeg ser retorikken og argumentene som ligger til grunn for tråden så tar jeg "anklagene" mot menn her svært lite seriøst. 🤷‍♂️

Anonymkode: 0435b...439

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og jeg svarte med at jeg kan si det samme om mannehat, og at det ikke beviser ikke noe som helst. Derav kommentaren om at man er trangsynt eller har et særdeles negativt syn på menn dersom man støtter trådens tema.

Registrerer videre at du går rett på persondebatt når du går tom for argumenter, noe som igjen bekrefter mitt opprinnelige innlegg.

Når jeg ser retorikken og argumentene som ligger til grunn for tråden så tar jeg "anklagene" mot menn her svært lite seriøst. 🤷‍♂️

Anonymkode: 0435b...439

Hehe, for vanskelig ja. Innlysende er ett ord som dukker opp her.

Anonymkode: 3286e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som incel er det nye ordet man bruker mot menn man misliker. Jeg har samboer og har blitt kalt incel her.

javel da😅

Endret av Com4t
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner og menn, samt intetkjønn på Kvinneguiden er uføretrygdede. Mennene er hatske og usikre incels og kvinnene er sure, bitre og misunnelige. 

Endret av Castor Troy
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, for vanskelig ja. Innlysende er ett ord som dukker opp her.

Anonymkode: 3286e...f8b

Du får si fra om det også skulle "dukke opp" noen argumenter du kan bruke i debatten. Blir litt kjedelig når de mangler.

Anonymkode: 0435b...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Com4t skrev (7 minutter siden):

Virker som incel er det nye ordet man bruker mot menn man misliker. Jeg har samboer og har blitt kalt incel her.

javel da😅

Du kan hate kvinner og allikevel ha kjæreste.

Anonymkode: 3286e...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du kan hate kvinner og allikevel ha kjæreste.

Anonymkode: 3286e...f8b

Incel betyr ikke å hate kvinner.

Anonymkode: 0435b...439

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Incel betyr ikke å hate kvinner.

Anonymkode: 0435b...439

Incel er benevnelse på en misogynisk bevegelse der menn gir kvinner rollen som hjerteløse og kyniske, som ødelegger for menn. 

Bare prøv å lese faglitteratur om Incels. 

TS har rett. 

De tullingene som fantaserer om mannehat på KG, har ikke evne å lese. Er nesten helt fraværende på forumet. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fremmed fugl said:

Incel er benevnelse på en misogynisk bevegelse der menn gir kvinner rollen som hjerteløse og kyniske, som ødelegger for menn. 

Nei, en incel er en person som lever i ufrivillig sølibat. At moderne ekstremfeminister forsøker å omdefinere ord slik at de passer bedre inn i deres ideologi, og slik at de skal kunne bruke de som merkelapp og skjellsord mot menn de ønsker å kansellere, betyr ikke at resten av verden automatisk skal akseptere det.

At incel ble "oppfunnet" av ei dame, som brukte det for å beskrive seg selv, har blitt helt visket ut fra historien, nettopp fordi at det ikke passer inn i narrativet. At noen har tatt en subgruppe av en subgruppe av incels og bestemt at disse heretter skal definere hva som er incel er bare tull.

Anonymkode: 0435b...439

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er utrolig mange mannfolk på diverse forum rundt om på nettet som syntes å være invadert av incels. 

Hva er greia med dette? Merker når man diskuterer i tråder som handler om at menn blir straffet for noe, så er det alltid kvinnen sin feil, eller det feministenes feil. Enten det er voldtekt, forføring, mishandling eller brudd i et forhold.

Hva er det med denne trangen til å hele tiden gi skylden på kvinner? 

Ser det skjer på dette forumet, det skjer på Diskutopia.no, det skjer på Diskusjon.no osv.

OVERVEKT av menn som gir kvinner skylden for alt.

Til og med Julio Kopseng hevdes uskyldig, det er kvinnenes sjalusi (!) som er grunnen til at han er fengslet (dette ble hevdet på Diskutopia av en bruker).

 

Anonymkode: 3286e...f8b

Som svar på overskriften, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (21 minutter siden):

Alle kvinner og menn, samt intetkjønn på Kvinneguiden er uføretrygdede. Mennene er hatske og usikre incels og kvinnene er sure, bitre og misunnelige. 

😂😂🙈👌..Akkurat ja...sånn skal det låte!..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, en incel er en person som lever i ufrivillig sølibat. 

Anonymkode: 0435b...439

Som hater kvinner. Det er jo MANGE eksempler på disse på diverse forum, og som har vært i media hvor de har rett og slett klikket og begynt å skyte kvinner og det som er.

Du må jo være blind, dum og døv for å ikke ha fått med deg dette.

Anonymkode: 3286e...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fremmed fugl skrev (35 minutter siden):

Incel er benevnelse på en misogynisk bevegelse der menn gir kvinner rollen som hjerteløse og kyniske, som ødelegger for menn. 

Bare prøv å lese faglitteratur om Incels. 

TS har rett. 

De tullingene som fantaserer om mannehat på KG, har ikke evne å lese. Er nesten helt fraværende på forumet. 

Kan du henvise til noe av denne faglitteraturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Som hater kvinner. 

Anonymkode: 3286e...f8b

Nei. Mann er en subgruppe av incels. Ikke alle mannlige incels hater kvinner. Disse er en egen subgruppe under mannlige incels, men det er ikke alle incels som er menn som hater kvinner. Ble det klarere nå?

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo MANGE eksempler på disse på diverse forum, og som har vært i media hvor de har rett og slett klikket og begynt å skyte kvinner og det som er.

Anonymkode: 3286e...f8b

Jeg har ikke i et eneste innlegg fornektet eksistensen av mannlige incels som hater kvinner, og som er en reell trussel for kvinner, eller på noe som helst tidspunkt forsvart eller unnskyldt deres holdninger eller handlinger. Jeg er fult klar over at det er en "greie", og deres eksistens. 

Er det noe annet du behøver bekreftelse eller disclaimer på? 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må jo være blind, dum og døv for å ikke ha fått med deg dette.

Anonymkode: 3286e...f8b

Persondebatt ja. Kan ikke annet enn å reise meg, ta av meg hatten, og bukke og applaudere deg for å spille "jokerkortet".

Anbefaler jeg at du forholder deg til det jeg faktisk skriver, og ikke dine egne gjetninger og antagelser. Er noe uklart så er det bare å spørre. På en saklig måte, uten bruk av triggerord, generaliseringer eller antagelser.

Anonymkode: 0435b...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Incel er benevnelse på en misogynisk bevegelse der menn gir kvinner rollen som hjerteløse og kyniske, som ødelegger for menn. 

Bare prøv å lese faglitteratur om Incels. 

TS har rett. 

De tullingene som fantaserer om mannehat på KG, har ikke evne å lese. Er nesten helt fraværende på forumet. 

Her på kvinneguiden finner man ikke bare incels, men også incel ekspertene som har doktorgrad innen faget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er incel og hater ingen. At jeg er incel er verken kvinners eller samfunnets skyld.

Jeg var i mange år med i et incel-forum. Der var det både kvinner og menn. Ikke noe hat (utover selvhat), og overraskende lite bitterhet.

Det fantes naturligvis incel-forum som nærmest fungerte som ekkokammere for kvinnehatere også. Men medlemmene der var ikke et fnugg mer incel enn oss.

Anonymkode: 3a992...bf0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...