NakenPanda Skrevet 24. november 2023 #201 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) LadeJarl skrev (1 minutt siden): Jeg snakker om myndighetenes forbud av fossilbiler som de fleste steder er fra 2035...prøv å følge med litt..! Du skjønner ikke stort av det som foregår og ikke leser du det jeg skriver heller. Så for min del må du tro akkurat hva du vil og jeg gidder faktisk ikke bruke mer tid på deg. Nei det må være hardt for deg at fakta brukes mot deg, du får holde deg til mekking på bil. Endret 24. november 2023 av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 24. november 2023 #202 Del Skrevet 24. november 2023 NakenPanda skrev (10 minutter siden): Nei det må være hardt for deg å fakta brukes mot deg, du får holde deg til mekking på bil. 🙈..Ja ikke sant..? Skal koste på deg denne siste mld så kanskje du får en aha- opplevelse om ikke så lenge... Det som skjer i fossilbilindustrien nå framover er redningspakker, sosial uro blant arbeiderne og konkurser.. For å spesifisere litt kan jeg fortelle deg hva som kommer til å skje med VW group... Det første som når nyhetssendingene skjer før påsken -24 ...20000-30000 arbeidere i tyskland blir oppsagt og fagforeningen demonstrerer... Dernest kommer VW group til å begynne å selge...først Lamborghini...Bentley og joint venture selskapene med FAW og SAIC i kina....deretter MAN, Scania og Skoda...Alt det skjer i siste halvår neste år.. sommeren -25 er kassa bunnskrapet og VW blir stykket opp....noe solgt noe reddet av en gruppe tyske investorer og tyske staten..men det hjelper lite... I 2026 er VW en liten skygge av det som er i dag og før 2028 er de borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 24. november 2023 #203 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Solgte Teslaen og kjøpte ny Audi nå i sommer. Har kjørt mye EV6 og Ioniq5. Audien er i en klasse over Teslaen, EV6 og Ioniq5 hva «følelse» og komfort angår. Jevnt over kan ikke kvalitetsfølelsen sammenlignes. Faktisk en litt urettferdig sammenligning da. Alle har ulike preferanser hva bil angår selvfølgelig. Anonymkode: 6d9ea...c24 Det hører jeg flere si, men jeg kjenner ikke nødvendigvis den samme følelsen når jeg prøver. Ikke for å underkjenne det du sier, altså, jeg tenker dette er helt legitimt og bilmarkedet er jo til for å tilfredsstille ulike ønsker og behov. Men om du vil skrive noen flere ord om hvordan du kjenner på dette, setter jeg pris på det! Det er litt interessant å pirke bort i de mer haptiske og følelsesmessige forskjellene. Personlig har jeg hatt et 30-tall biler fra Volvo 140 til en hel haug med sære asiatiske biler. Jeg prøvekjører og leier omtrent alt som fins i markedet. Kia er blant de merkene som imponerer meg mest. Etter et dødsfall i familien kunne jeg overta en Kia Shuma mer eller mindre gratis, men den var så ubegripelig dårlig - ikke mekanisk, men mtp. lydnivå, kvalitetsfølelse, materialvalg osv. - at vi heller solgte den videre med et enormt tap. I dag er Kia EV6 toppen av kransekaka for meg, og åpenbart for én og annen til her i forumet også. Det ruller fortsatt dårlig av tungen, dette "I ❤️ Kia", haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 24. november 2023 #204 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 6.25): ...og dieselentusiast på Kvinneguiden. sveip venstre Anonymkode: f1bdc...4cc Flere av oss her. Tesla, byd og alle andre elbiler kan ikke måle seg med audi, æsjedes jenz, bmw eller jaguar fra 2013 og opp. En elbil fra 2022 er ikke halve ræva en gang på noen måte. Og det fine med diesel/bensin biler er at vi som har det kommer gjerne frem dit vi skal til enhver tid. Og ja, snakker av erfaring. Men det spiller ingen rolle hva som blir skrevet her, du er sur og grinete fordi det er folk her som ikke deler din mening om elbiler. Skriver som om du er 16 år og nypult fra festen forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. november 2023 #205 Del Skrevet 24. november 2023 35 minutter siden, Donald Duck said: Og det fine med diesel/bensin biler er at vi som har det kommer gjerne frem dit vi skal til enhver tid. Har hatt elbil i tre år nå, og har aldri opplevd å ikke komme frem. Med dieselbilen jeg hadde før elbilen derimot, den kom jeg ikke alltid frem med. Den ble kondemnert, omtrentlig 14 år gammel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #206 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Solgte Teslaen og kjøpte ny Audi nå i sommer. Har kjørt mye EV6 og Ioniq5. Audien er i en klasse over Teslaen, EV6 og Ioniq5 hva «følelse» og komfort angår. Jevnt over kan ikke kvalitetsfølelsen sammenlignes. Faktisk en litt urettferdig sammenligning da. Alle har ulike preferanser hva bil angår selvfølgelig. Anonymkode: 6d9ea...c24 Enig, helt nydelig 👌 NakenPanda skrev (9 timer siden): Hvordan er veilyd nivået på Audi, bedre en Tesla? Synes det er mye støy fra dekk inn i bilen på Tesla? Helt stille! Donald Duck skrev (3 timer siden): Flere av oss her. Tesla, byd og alle andre elbiler kan ikke måle seg med audi, æsjedes jenz, bmw eller jaguar fra 2013 og opp. En elbil fra 2022 er ikke halve ræva en gang på noen måte. Og det fine med diesel/bensin biler er at vi som har det kommer gjerne frem dit vi skal til enhver tid. Og ja, snakker av erfaring. Men det spiller ingen rolle hva som blir skrevet her, du er sur og grinete fordi det er folk her som ikke deler din mening om elbiler. Skriver som om du er 16 år og nypult fra festen forrige helg. Haha, skal ikke si hvordan du skriver som newman01 skrev (2 timer siden): Har hatt elbil i tre år nå, og har aldri opplevd å ikke komme frem. Med dieselbilen jeg hadde før elbilen derimot, den kom jeg ikke alltid frem med. Den ble kondemnert, omtrentlig 14 år gammel Same same! 🤮 Så glad jeg er ferdig med det tullet der! Anonymkode: 1bfc7...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 24. november 2023 #207 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig, helt nydelig 👌 Helt stille! Haha, skal ikke si hvordan du skriver som Same same! 🤮 Så glad jeg er ferdig med det tullet der! Anonymkode: 1bfc7...3dc Typisk elbil fanatiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #208 Del Skrevet 24. november 2023 Donald Duck skrev (42 minutter siden): Typisk elbil fanatiker. Fornøyd elbilkjøper ja. ❤️🥰 Anonymkode: 1bfc7...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 25. november 2023 #209 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fornøyd elbilkjøper ja. ❤️🥰 Anonymkode: 1bfc7...3dc Det forstod vi alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå