AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #121 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 1,2 i samlet inntekt og tre barn. Synes vi klarer oss greit. Vi har nyoppusset hus og dermed toppet lån, så vi snur litt på krona om dagen. Ingen luksus, men jeg tror ikke barn har så godt av å vokse opp i overflod. Barna våre lærer seg gode verdier og mangler ingenting selv om bergansjakka er kjøpt på Finn og bilen er 15 år gammel. Anonymkode: 7eb6f...7cd Helt enig, jeg tror barn har godt av å vokse opp nøkternt. Anonymkode: 37606...a53 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #122 Skrevet 14. november 2023 Vi har ca 1,4 og har to barn. Økonomi var ikke avgjørende for antall barn, men jeg klarer ikke helt se at vi skulle hatt råd til et barn til heller. Det vil si, vi hadde selvsagt fått til å gå rundt, men måtte da ha ofret en del jeg ikke ønsker å ofre. Vi måtte flyttet til en større og mindre sentral bolig. Måtte da ha kjøpt ny og større bil, og der vi i dag klarer oss med en bil måtte vi ha hatt to. Budsjettet ville også blitt mindre romslig, nå har vi ingen økonomiske bekymringer og kan stort sett leve som vi vil. Anonymkode: f9fba...fcb 1
Yodas Skrevet 14. november 2023 #123 Skrevet 14. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Vi har ca 1,4 og har to barn. Økonomi var ikke avgjørende for antall barn, men jeg klarer ikke helt se at vi skulle hatt råd til et barn til heller. Det vil si, vi hadde selvsagt fått til å gå rundt, men måtte da ha ofret en del jeg ikke ønsker å ofre. Vi måtte flyttet til en større og mindre sentral bolig. Måtte da ha kjøpt ny og større bil, og der vi i dag klarer oss med en bil måtte vi ha hatt to. Budsjettet ville også blitt mindre romslig, nå har vi ingen økonomiske bekymringer og kan stort sett leve som vi vil. Anonymkode: f9fba...fcb Jo, men det kan jo hende at livet i en større og mindre sentral bolig ikke hadde vært så verst?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå