Gå til innhold

Inntekt og antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare litt nysgjerrig og lurer på hvor mye deres husstand har i samlet bruttoinntekt og hvor mange barn dere har. Spesielt interessert i å høre fra dere med to barn. Både par og aleneforeldre kan svare ❤️

Gjerne oppgi om det er noen økonomisk grunn til hvorfor det ble det antallet barn ☺️

Dette er ikke en dømmende tråd så hold meningene deres ang andres situasjon for dere selv. 

Anonymkode: 61153...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en samlet inntekt på 1.7 mill, og har 2 barn. 

Inntekten har null å si for antall barn. VI hadde lyst på 2 stk, verken mer eller mindre, og økonomi hadde ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: 75b0f...680

• Liker 1
Skrevet

Vi har tilsammen 4 barn, tre av dem tenåringer som bor hos oss fulltid. Vi har inntekt på 2.4 mnok, og det trengs med de kostnadene det innebærer med mat, bolig, klær til ungdommer som vokser fort, fritidsaktivitet, busskort, lommepenger, ferie (selv på lavbudsjett der vi får låne feriehus og bor gratis), mobiltelefon, telefonregning +++

Anonymkode: e8a73...b80

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ca 400K (og har hatt mye mindre opp gjennom årene) og har to tenåringer. Det har gått fint, men jeg har ikke noen fet sparekonto eller buffer å vise til. Ikke har vi vært på dyre ferier heller. Eller stått på slalom.

Anonymkode: 99520...59a

• Liker 3
Skrevet

Vi har 1,8 i inntekt og ett barn på snart 2 år. Jeg ønsker meg en til, mannen er litt tvilende. Vi får se hva som skjer, men vi har økonomi og plass til det. 

Anonymkode: ced28...bf6

• Liker 1
Skrevet

Samlet inntekt 12 mill, to "barn"

Anonymkode: 4b98f...dc7

• Liker 1
Skrevet

262.000 kr skatt betalt. 0 barn. 3 biler, stort hus og 4.2 mål tomt, 1 dobbelgarasje og et verksted/garasje fullisolert 70m2

Skrevet

Samlet inntekt på ca 2 millioner. To barn på vei. Vi siktet mot enebarn av bekvemmelighet, men fikk en til på kjøpet. Vi har heldigvis både plass og råd til to, så ser på andremann som ren bonus🥰. Vi gir oss etter disse to fordi tre vil bli for mye for oss rent praktisk. Vi har ingen familie å støtte oss på.

Anonymkode: a1904...38d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Totalt 2.5 mill i samlet inntekt. Tjener omtrent likt. 3 barn. Antallet barn er ikke påvirket av inntekten. Den har heller ikke vært lik gjennom hele livet deres. Da eldste ble født før snart 18 år siden var jeg student og økonomien helt annerledes.

Anonymkode: 3e91f...13a

• Liker 1
Skrevet

1,8 kanskje i inntekt, to barn, skulle gjerne hatt 3 eller 4, det var ikke økonomi det sto på, ikke tid/jobb heller. Men nå som vi har to tenåringer har vi det jo behagelig, vi både reiser på dyre ferier og står slalåm. Men venner og familie vi kjenner som er to voksne uten barn, de har god råd til slikt de! 

Anonymkode: ef87c...8c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Samlet inntekt 12 mill, to "barn"

Imponerende med 12 mill

Hva jobber dere med?

Skrevet

Ca 2,5 million. Jeg som kvinne jobber i kommunen, så er mannen som drar pengene. Har 3 barn. Klarer oss fint, men er dyrt med barn. Tenker det idelle er 2 stk. 

Anonymkode: 8c3e3...e69

• Liker 1
Skrevet

Totalt ca 900.000kr.

3 barn.

Hadde totalt 600.000 tidligere, 3 barn da også. Så nå føler vi at vi lever kjempe romslig.

Anonymkode: 231f5...dbd

• Liker 3
Skrevet
PurpleRain skrev (12 minutter siden):

Imponerende med 12 mill

Hva jobber dere med?

Vil ikke si det av redsel for å bli gjenkjent! Jeg tjener ikke halvparten altså, bare så det er klart! 😆

Gjest Anonyme-meg
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vi har en samlet inntekt på 1.7 mill, og har 2 barn. 

Inntekten har null å si for antall barn. VI hadde lyst på 2 stk, verken mer eller mindre, og økonomi hadde ikke noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: 75b0f...680

Tror du barn klarer seg på luft og kjærlighet? Selvfølgelig har økonomi noe å si. Kanskje ikke så rart det er mange barn som vokser opp i fattigdom, hvis folk tenker slik. 

Skrevet

To ungdommer, to voksne.

samlet inntekt ca 10 mill. 

Anonymkode: 9a9a1...7f1

• Liker 1
Skrevet

Høyr inntekter her. Hva jobber dere med? 

Anonymkode: a6a5e...e0a

• Liker 4
Skrevet

Rett under 2 mill. Ingen barn, og skal heller aldri ha noen. Bruker alle pengene på opplevelser og reiser.

Anonymkode: 442c0...606

Skrevet

Vi har nesten 1,5 og kun ett barn. Ville ikke ha flere uavhengig av inntekt. Vi har det ikke magert kan man vel si😅

Anonymkode: 12017...b3d

• Liker 1
Skrevet

Takk til dere som deler ☺️ 

Anonymkode: 61153...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...