Gå til innhold

Pro-palestina demonstrasjonene

mocca1

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om disse pro-palestinatogene og demonstrasjonene som skjer verden over, inkludert i Norge? Hvor de roper at verden skal styres av islam og koranen, tramper på israelske flagg og opptrer nesten truende?

Ønsker vi dette? For meg er det frykt og trusler som spres. Noen som finner dette beroligende, og med et ønske om mer islamsk innvirkning i Europa?

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, mocca1 said:

Hva tenker dere om disse pro-palestinatogene og demonstrasjonene som skjer verden over, inkludert i Norge? Hvor de roper at verden skal styres av islam og koranen, tramper på israelske flagg og opptrer nesten truende?

Ønsker vi dette? For meg er det frykt og trusler som spres. Noen som finner dette beroligende, og med et ønske om mer islamsk innvirkning i Europa?

Nei takk. Ville heller være død enn å bli styrt av islam og koranen. Men det er så mange nyttige idioter i Vesten... Som jeg sier hele tida, vi kan alltid immigrere til Øst Asia, de er ikke så dumme der

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (35 minutter siden):

Nei takk. Ville heller være død enn å bli styrt av islam og koranen. Men det er så mange nyttige idioter i Vesten... Som jeg sier hele tida, vi kan alltid immigrere til Øst Asia, de er ikke så dumme der

Men da flykter vi også fra det som er vårt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, mocca1 said:

Men da flykter vi også fra det som er vårt?

ja, dessverre. Men hvis folk reagerer ikke snart, det vil kansje bli for sent. Ikke i vår livstid, ikke min i hverfall men om 50/60 år, hvis Muslimer er like troende som i dag, det kommer til å gå galt...

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mocca1 skrev (47 minutter siden):

Ingen roper det 🥲

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, aazy said:

Kjelden din er ein tiktok? Seriøst?

hva med den video ? Hamas flagg eller ikke ? 2 DAGER etter Hamas angrep. 2 DAGER !!!!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et krigsmonument fra første verdenskrig ble vandalisert av pro-palestina pøbler i Creuse i Frankrike nå på Lørdag, samme oppførselen ser man også i andre steder i verden.

https://france3-regions.francetvinfo.fr/nouvelle-aquitaine/creuse/gueret/palestine-libre-le-monument-aux-morts-de-gentioux-pigerolles-tague-les-commemorations-de-l-armistice-de-la-premiere-guerre-mondiale-maintenues-2871176.html

Her har pøblene vandalisert et krigsmonument i Rochdale i England.

Denne gjengen er virkelig smarte og de høster sikkert mye sympati når de vandaliserer monumenter over falne som ofret livet for fred i Europa.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mennesker skal ha frihet til å demonstrere for eller imot alt de ønsker, yttringsfriheten skal stå sterkt og debatter er noe man skal ta.

Men klart at det bør og skal foregå på en grei måte, altså fredelig, om ikke så er demonstrasjoner mot sin hensikt. Ikke alltid demonstrasjoner foregår slik, da blir det uønsket slik jeg ser det.

Enhvert tema skal være mulig å diskutere motparter mellom, uten at det skal føre til konfrontasjoner, de gangene så skjer er det partene i demonstrasjoner som er urimelige og det må så klart slås ned på. Parter som havner i uønskede konfrontasjoner ødelegger for seg selv og egen sak slik jeg ser det, klart de enklere vil bli hørt dersom de fremfører sitt budskap på en bedre måte enn å ty til vold og ødeleggelser etc.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, FryNor said:

Et krigsmonument fra første verdenskrig ble vandalisert av pro-palestina pøbler i Creuse i Frankrike nå på Lørdag, samme oppførselen ser man også i andre steder i verden.

https://france3-regions.francetvinfo.fr/nouvelle-aquitaine/creuse/gueret/palestine-libre-le-monument-aux-morts-de-gentioux-pigerolles-tague-les-commemorations-de-l-armistice-de-la-premiere-guerre-mondiale-maintenues-2871176.html

Her har pøblene vandalisert et krigsmonument i Rochdale i England.

Denne gjengen er virkelig smarte og de høster sikkert mye sympati når de vandaliserer monumenter over falne som ofret livet for fred i Europa.

De MÅTTE velge denne dagen for å demonstrere, ikke en dag før, ikke en dag etter. Jeg er SÅ lei disse mennesker. SÅ lei. Det kommer til å bli moro til å følge med neste presidentvalg i Frankrike.

• Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (23 timer siden):

De MÅTTE velge denne dagen for å demonstrere, ikke en dag før, ikke en dag etter. Jeg er SÅ lei disse mennesker. SÅ lei. Det kommer til å bli moro til å følge med neste presidentvalg i Frankrike.

Nå vil noen som skal demonstrere naturlig nok få mest mulig oppmerksomhet og publisitet rundt demonstrasjonen sin, klart de har interesse av å nå frem til andre med sitt budskap...

At du da virker å være overrasket over at tidspunkt og sted etc. er gjennstand for gjennomtenkte og bevisste valg, toppen av toskeskap ville vært å demonstrere på en tid og et sted hvor det ikke genererte oppmerksomhet.

Så her har de så avgjort demonstrert på riktig dag...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mocca1 skrev (På 6.11.2023 den 19.43):

Det er skremmende at det er så mange nazister.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, knallhard rasisme OG nazistbeskyldninger (!) i samme tråd, pluss noen som har sett litt vel mye på YouTube igjen. 
De fleste proPalestinamarkeringer handler om menneskeverd og avsky mot bombing.

Endret av rebella81
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (4 timer siden):

Uffda, knallhard rasisme OG nazistbeskyldninger (!) i samme tråd, pluss noen som har sett litt vel mye på YouTube igjen. 

Riktig. Utrolig idiotisk å påstå at alle som er mot folkemord og bombing av sykehus, ambulanser, skoler mm er nazister. Tenker vi som ønsker trygghet og fred for palestinerne bare er medmenneskelige.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, rebella81 said:

De roper om «River to the sea», islamsk waqf, og om å «La Gaza leve», ikke om reform. Så jeg er ikke enig.

Det som får meg til å undre, er alle de som ser ut til å tro at man får bukt med morderiske islamistiske regimer, uten vold, eller uten tap av menneskeliv. Kanskje ved diplomati? Et diplomati ingen gidder å utøve. Se bare hva som skjer i Iran #mahsaamini ❤️ Folk blir drept for motstand. 
Ikke mye støtte fra verdens diplomatiet å hente der. 

Klart det finnes arabere fra Gaza som omfavner vestlige verdier, frihet, likhet og brorskap, som har klart å flykte fra Gaza.
Disse menneskene har et oppriktig og verneverdig beskyttelsesbehov. De er også viktige støttespillere for meningsfeller i Gaza når samfunnet der skal bygges opp igjen.

Dessverre er det også mennesker som har flyktet fra Gaza, og tatt med seg Hamas sin morderiske, rasistiske, islamistiske, nazistiske tankegods og handlinger ut fra Gaza og inn i den frie verden. Det ser ut fra slagordene at det er disse som protesterer mest høylytt.

Det er ikke frihet og fredelig sameksistens det ropes om i disse protestene, det er vekk med Israel, og palestinsk dominans. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...