Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Gjest synseren

Lenge siden du har oppdatert dagboka. Er det skolearbeidet som tar all din tid?

Uansett håper jeg du nyter varmen og koser deg! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig når vannet blir borte hele dagen. Det opplevde vi mange ganger i fjor i forbindelse med legging av nye vannrør i hele borettslaget vårt. Da merket vi virkelig hvor godt vi har det med innlagt vann og hvor hjelpeløse vi ble uten.

Mhm, veldig sant! Blir så irritert når de går hjem uten å sette på vannet igjen ... huff. Håper det ikke skjer igjen med det første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du har oppdatert dagboka. Er det skolearbeidet som tar all din tid?

Uansett håper jeg du nyter varmen og koser deg!  :)  :)  :)

Hei hei:vinke:

Godt det er noen innom når jeg er fraværende:)

Det er skolearbeidet som har gjort meg så fraværende i det siste, har hatt utrolig mye skolearbeid i det siste- skal bli sååå herlig å ha fri i noen dager nå! :)

Har nok ikke blitt så mye soling på meg, men har blitt litt da :) Imorgen er det vel meldt dårligere vær igjen ..

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppis!!!

Håper du nyyyter været og soler deg masse!!!

:klem:

Hei hei!:)

Skal nyte været om det blir mer finvær;) Har dessverre ikke fått gjort det så mye denne uka :(

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du fortjener noen fridager nå. Da får du slappe av og kose deg :klem:.

Takk takk, skal slappe av når jeg kan vet du ;)

Må ikke jobbe for mye du heller da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så kjekt å ha deg tilbake, Teria! Det er vel eksamenstider nå så det er vel mye skolearbeid for tiden. Tenker du ser frem til sommeren da du er ferdig.

Håper du får en fin morgendag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å ha deg tilbake, Teria! Det er vel eksamenstider nå så det er vel mye skolearbeid for tiden. Tenker du ser frem til sommeren da du er ferdig.

Håper du får en fin morgendag! :klem:

Takk for det! Koselig at dere er innom når jeg er borte! :)

Har ikke eksamen jeg, men avsluttende oppgave, som teller 40% *grøss og gru* Så det er mye stress,ja! Sommer skal bli godt, men jeg skal forhåpentligvis jobbe ...

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! På tide å oppdatere her, kanskje ;)

Som dere vet har jeg hatt så mye skolearbeid den siste uka at jeg ikke har visst helt hvilken fot jeg skulle stå på- har såvidt tatt meg pauser på maks en halvtime, så nå har jeg vært helt utslitt. Begynner å komme meg igjen nå da, har hatt kvasifri i to dager, og har enda to dager igjen, før vi begynner på ny oppgave på mandag *gruuuue seeeg*.

Igår var jeg, en venninne og ei vi begge kjenner fra barndommen på ikea. Sistnevnte person var på besøk her fordi samboeren var her på kurs. Ikea er morsomt! Men å vente, vente, vente og vente enda mer er IKKE morsomt ... jeg haaater å vente, og er nok en av verdens mest utålmodige personer :ler: Men det var veldig kjekt å være ute sammen med venner istedetfor å sitte inne å gjøre skolearbeid, som jeg har gjort den siste uka:)

Vi kan få kabel-tv!!!!!!!! :sjarmor::hoppe: Det er iallfall mulig, nå er det pengene det står på ... Dvs, hvor mye? Og kan husverten vår betale ? Det er jo en fordel for huseieren (vi leier) for når vi flytter er det jo enda lettere å få nye leieboere hvis det er kabel-tv innlagt her ;) *håpe håpe håpe og krysse fingrene*

Nå går bussen min snart, må skrive raskt!

Ei tidligere venninne av meg skal sannsynligvis flytte oppover hit! Det er vel en 5 år siden vi var venninner, og vi avsluttet vennskapet av forskjellige grunner. Vi har møtt hverandre endel i hjembyen min da. Så nå får vi sannsynligvis gjenopptatt vennskapet, om hun kommer hit! *glede seg*. Hadde vært veldig koselig, men man vet aldri med denne jenta da :ler: Hun er litt spesiell, men veldig koselig :)

Men nå må jeg løpe! Ha en fin helg, alle sammen! :)

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Hei vennen :klem:

Godt å se at det ikke bare er jeg som har det travelt for tiden :forvirret: Har hatt 4 eksamner nå, og har enda 3 igjen, så jeg er superstressa!!

Moro med kabel-tv da :) Får håpe dere har en grei husvert som sier seg villig til å betale.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

Godt å se at det ikke bare er jeg som har det travelt for tiden  :forvirret: Har hatt 4 eksamner nå, og har enda 3 igjen, så jeg er superstressa!!

Moro med kabel-tv da :) Får håpe dere har en grei husvert som sier seg villig til å betale.. ;)

Hei! :klem:

Ja, det er travle tider nå ... Blir godt å bli ferdig! Håper det går bra med resten av eksamene dine :)

Jaa-aa, jeg krysser fingrene for at husverten er grei ... hvis ikke så må vel vi legge ut ... og det vet jeg ikke helt om kjæresten har lyst til (koster vel noen tusen ... )

Du må ha en super helg, og ikke stress deg helt ihjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Håper det blir både kabeltv på deg og en ny venninne ;) Koselig med slike venninner som tar opp igjen kontakten. Har møtt noen jeg og, men har liksom ikke endt i det store vennskapet. Vi er liksom alt for forskjellig...

Men håper det funker for dere...!

Her går det i Gullruten, middag og nåååå er jeg virkelig snope syk... Må nok finne noe ja ;)

God lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

Du har travle dager nå, men det er ikke så lenge til eksamen er over og da kan du slappe av :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten, rask oppdatering før jeg svarer dere og legger meg:)

Vi hadde fest her igår, det var veldig koselig:) Det var flest folk fra jobben til kjæresten min + en venninne av meg og noen bekjente av de andre. Kjæresten jobber sammen med veldig koselige folk, så vi hadde det kjempegøy:) God med litt "miljøforandring" i betydning av nye mennesker også. Dessuten fikk jeg høre endel veldig positive ting om meg selv, og om forholdet til kjæresten og meg,det var skikkelig koselig *smile*. Kjæresten er iallfall godt likt på jobben, og det er så koselig å høre og se!

Dessverre drakk kjæresten min tydeligvis litt for mye, og er fyllesyk idag, stakkar :( Men jeg har prøvd å være så snill som mulig mot han da;) han er veldig søt når han er full! :ler: og ellers, såklart

Så nettopp på dokumentar på tv2, "I mors mage". Utrolig spennnende og fascinerende. Dessuten fikk jeg veldig lyst på baby men ikke å føde da ... :sur::sur:

Imorgen er det tilbake til skolen og ny oppgave. Jeg gruer meg litt, men det går nok bra. Jeg er ikke spesielt glad i mandager da *lage grimase*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Håper det blir både kabeltv på deg og en ny venninne ;) Koselig med slike venninner som tar opp igjen kontakten. Har møtt noen jeg og, men har liksom ikke endt i det store vennskapet. Vi er liksom alt for forskjellig...

Men håper det funker for dere...!

Her går det i Gullruten, middag og nåååå er jeg virkelig snope syk... Må nok finne noe ja ;)

God lørdag!!

Hei hei :vinke:

Ja, det håper jeg også! Men venninna kommer ganske veldig sikkert oppover da! *glede seg*. Skjønt, lenge siden vi var venninner- selv om vi har møttes litt når vi har vært på samme kant:)

Hmfr, gikk glipp av Gullruten igår jeg, i tillegg til reprisen (?) idag:( Jaja, var jo morsomt på festen så ;)

Hehe, kjipt å være snopesyk- iallfall hvis man ikke har snop! Takk og pris for 7-eleven ja ;) Prøver å spise frukt når jeg er snopesyk- men ikke alltid like lett da ;)

Men nå må jeg legge meg, opp imorgen også *ikke like mandager*

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har travle dager nå, men det er ikke så lenge til eksamen er over og da kan du slappe av :klem:.

Huff, ja ... Liker ikke så godt å ha det travelt og være stressa- selv om jeg jobber relativt bra da, blir liksom ikke helt enig med meg selv :ler:

Det skal bli så utrolig bra når jeg er ferdig! :sjarmor:

Gjett om jeg skal slappe av da! ;)

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...