Glossy Skrevet 19. april 2006 #301 Del Skrevet 19. april 2006 Hei hei, bare innom for å hilse på! Håper du har hatt en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. april 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 19. april 2006 Hei hei, bare innom for å hilse på! Håper du har hatt en super dag!! ← Heisann Så koselig da! Joda,dagen har vært fin den- eneste som plager meg er at jeg ikke har fått gjort så mye skolearbeid som jeg hadde tenkt til (typisk ... ) Håper du har hatt en fin dag også Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 19. april 2006 #303 Del Skrevet 19. april 2006 Er enig med deg at utroskap er en uting . En kan i det minste avslutte forholdet til den en er sammen med før en innleder forhold til en ny. Klart en kan bli paranoid når en ser venner er utro. Men heldigvis stoler jeg såpass på samboeren etter 10 år, at jeg ikke frykter at han skal være utro. Vi kommuniserer godt og er ærlige med hverandre. Det er godt å vite !! Så koselig med gullfiskbolle! Du må hilse til Emil og Blondie . Ha en fortsatt fin uke !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. april 2006 #304 Del Skrevet 20. april 2006 Ja, grattis med nye fisker. Glemte heeelt å si det i går Men i dag er det lunch hos min mor og så ut å se på fliser til nyehuset. Gleder meg! Men litt trøtt i dag, fordi Marthe måtte jo selvfølgelig våkne tidlig i dag som vi har fri. I går måtte jeg vekke henne klokken 8 fordi vi skulle avgårde. I dag var hun lys våken litt før 7... Men vi klarer det og Flise titting veier litt opp- for det er SÅ gøy! Håper jeg finner noe gøy. Ha en super dag snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. april 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 20. april 2006 Er enig med deg at utroskap er en uting . En kan i det minste avslutte forholdet til den en er sammen med før en innleder forhold til en ny. Klart en kan bli paranoid når en ser venner er utro. Men heldigvis stoler jeg såpass på samboeren etter 10 år, at jeg ikke frykter at han skal være utro. Vi kommuniserer godt og er ærlige med hverandre. Det er godt å vite !! Så koselig med gullfiskbolle! Du må hilse til Emil og Blondie . Ha en fortsatt fin uke !! ← Hei hei Utroskap er et utrolig svik, noe av det verste man kan gjøre mot en person ... Heldigvis aldri opplevd det. Helt enig med deg- avslutt forholdet før man hopper til sengs med noen andre! Man hører jo stadig om folk som er utro, og spesielt når noen man kjenner er det/bidrar til at andre er det blir man jo ganske paranoid, ja. Det er veldig bra at du og samboeren har et så godt forhold! Jeg tror heller ikke samboeren ville vært utro, men jeg blir som sagt litt paranoid... Jeg digger gullfiskene mine! Han heter Elvis, ikke emil Og jeg tror elvis er litt dum- det er bare Blondie som svømmer til overflaten etter mat ... håper Elvis spiser i det hele tatt, han kan da ikke være så dum ? Elvis og Blondie hilser tilbake;) Du må ha en fortsatt fin uke du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. april 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 20. april 2006 Ja, grattis med nye fisker. Glemte heeelt å si det i går Men i dag er det lunch hos min mor og så ut å se på fliser til nyehuset. Gleder meg! Men litt trøtt i dag, fordi Marthe måtte jo selvfølgelig våkne tidlig i dag som vi har fri. I går måtte jeg vekke henne klokken 8 fordi vi skulle avgårde. I dag var hun lys våken litt før 7... Men vi klarer det og Flise titting veier litt opp- for det er SÅ gøy! Håper jeg finner noe gøy. Ha en super dag snuppa!!! ← Heisann:) Takk for det! Hehe, gjør ikke noe at du glemte det da Høres veldig koselig ut med lunch med mora di og fliseshopping da! Sikkert veldig spennende Hehe, unger har det vel med å sove lenge når de ikke kan og stå opp tidlig når foreldrene har fri Jeg er veldig glad i å sove leeeenge, og samboeren min er egentlig enda verre- så det blir hardt å omvende seg når man får barn Eller, tantebarnet mitt er en engel på det området- sover hele natta gjør hun også. Men så er hun ikke mer enn 5måneder da, det kan jo forandre seg;) Kos deg med lunch og fliseshopping, og ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. april 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 20. april 2006 Idag har det vært en herlig dag! Det var strålende sol når jeg stod opp, så jeg og en venninne gikk ut og satte oss på et utested med iste og bare koste oss i sola:) Etterpå, hun måtte tilbake på skolen, satt jeg meg i gågata her og spiste softis, skikkelig sommerstemning:) Kjøpte meg ny ansiktskrem og nattkrem på Bodyshop idag. Ble sikkert lurt til å kjøpe nattkrem (dyr var den også) for jeg vet ikke om jeg trenger det. Men vi får se da:) Dumme arbeiderne som jobber ved siden av her vekte oss rundt klokka sju idag, med en skikkelig irriterende lyd som jeg ikke engang vet hva jeg er Jeg vil ikke bli vekt tidlig når jeg kan sove så lenge jeg vil!!! Dessuten har de flytta på tv-antenna vår igjen !!! Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig. Dumme folk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. april 2006 #308 Del Skrevet 20. april 2006 Hei babe Og du.. bytt ut den gullfiskbollen med et akvarium a Så skal ikke jeg nevne så veldig mye om hvilke genmanipulerte fisker du har kjøpt.. du vet jeg er en fiskeforkjemper så måtte bare si det... unnskyld her kan du lese litt om slørhale og her leser du hva som er galt med gullfiskbolle.. Nettakvariet og akvarieforum er to geniale sider, med fine søkefunksjoner hvor du får opp veldig mye info om både akvarium og fisk. Mye av det du vil lese er som regel negativt om både slørhale og gullfiskboller. Gullfiskbollen fordi den egner seg best til blomster, og slørhalen fordi den er en ødelagt gullfisk. Det er IKKE vondt ment å skrive dette, men det er greit for deg å vite om.. Et brukt akvarium på 60L f eks koster ikke mye, og tar heller ikke mye plass. Men slørhalene er nusselige fisker, og min kjære kjøpte også disse før han "visste bedre". De levde i 2 år, og var omtrent håndtamme. Når du allerede har kjøpt fiskene bør du såklart beholde de, men om du har mulighet råder jeg deg på det sterkeste å bytte fra bolle til et lite akvarium. Ellers... ikke meninga å virke som en frekk bedreviter her, men ville bare fortelle deg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. april 2006 #309 Del Skrevet 20. april 2006 Hei! Det var lenge siden sist:) Hm, noe du vil fortelle meg med den smileyen? Jeg har hatt en kjempefin påske, skikkelig deilig med mye fri! Vi har ikke eksamen, vi har bare avsluttende oppgave, og den begynner vi med i mai engang tror jeg ... Du da ? ← Hei igjen Denne gangen for et litt hyggeligere innlegg.. Hehe Og den smilyen, tror ikke du vil vite det.. Umoralsk periode av mitt liv Dere har ikke eksamen? Heldiggris.. Har 6 eksamner på skolen, og én hjemmeeksamen jeg. Usj, gleder meg veldig til å bli ferdig ja :-D Begynner 27.april og er ferdig 6.juni.. Lang eksamensperiode ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 21. april 2006 #310 Del Skrevet 21. april 2006 Heia! Jeg holder på med en semesteroppgave i et fag jeg, tar noen fag på høgskolen her jeg bor. Så har jeg to små eksamener i tilleg. Alt sammen fordelt over nesten seks uker. Med det lille pensumet jeg har, skal jeg ikke klage. Gratulerer med fisker, forresten! Bare så det er sagt; jeg er Elvis-fan. Vokste opp med Elvis, og tror jeg kan alle sangene hans, i allefall når jeg hører dem. Og de er ikke få!! Så bra navnevalg!! Du må ha en fortsatt fin dag. Jeg sitter her og koser med pusen min, som kom hjem for en time siden - hun har vært borte i nesten en uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2006 Forfatter #311 Del Skrevet 21. april 2006 Hei igjen Denne gangen for et litt hyggeligere innlegg.. Hehe Og den smilyen, tror ikke du vil vite det.. Umoralsk periode av mitt liv Dere har ikke eksamen? Heldiggris.. Har 6 eksamner på skolen, og én hjemmeeksamen jeg. Usj, gleder meg veldig til å bli ferdig ja :-D Begynner 27.april og er ferdig 6.juni.. Lang eksamensperiode ja ← Hei hei! Jeg forventet meg egentlig et innlegg om fisk i bolle fra deg ... Du skjønner det at etter jeg hadde kjøpt fiskene så søkte jeg etter det på forumet, og fikk opp endel innlegg om hvor dumt det er med bolle Egentlig har vi ikke noe særlig plass til et akvarie, men skal sjekke priser og slikt på det så det ordner seg nok Huff, jeg som skal være for dyrerettigheter og alt sånt ... slem teria! Nope, ingen eksamen! Herlig;) 6 eksamener er 6 for mye ... Men det går nok kjempebra! Litt bedre med hjemmeeksamen da, eller ? Det tror jeg jeg aldri har hatt. Det skal bli så utrolig deilig å bli ferdig på skolen til våren! Men jeg begynner jo sannsynligvis å jobbe etterpå, så blir vel ikke såå mye ferie dessverre. Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 21. april 2006 Heia! Jeg holder på med en semesteroppgave i et fag jeg, tar noen fag på høgskolen her jeg bor. Så har jeg to små eksamener i tilleg. Alt sammen fordelt over nesten seks uker. Med det lille pensumet jeg har, skal jeg ikke klage. Gratulerer med fisker, forresten! Bare så det er sagt; jeg er Elvis-fan. Vokste opp med Elvis, og tror jeg kan alle sangene hans, i allefall når jeg hører dem. Og de er ikke få!! Så bra navnevalg!! Du må ha en fortsatt fin dag. Jeg sitter her og koser med pusen min, som kom hjem for en time siden - hun har vært borte i nesten en uke... ← Hei hei! Så utrolig bra at pusen din har kommet hjem!! Tipper hun blir ekstra skjemt bort med både kos og mat nå Bra at det ikke er noe særlig stress (?) på skolen da:) Heldiggris;) Takk for det:) Elvis er kul, såvidt jeg har fått med meg *skamme seg* Jeg har ikke hørt så utrolig mye- men det jeg har hørt var bra! Du må kose pusen veldig mye fra meg, og så må du ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixci Skrevet 21. april 2006 #313 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har vært litt bortevekke i det siste Hvordan går alt? Noe spennendes som skjer? Eller står alt stille? tjihi Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 21. april 2006 Fy flate, nå brenner det her i byen igjen! Det gjør jo ikke noe annet enn å brenne her! Det skumle er at jeg også bor i sentrum ... men heldigvis ikke i et trebygg da. Var nede å så på brannen isted, var veldig ødelagt, triste greier. Kjæresten likte ikke helt at yndlingsfotobutikken hans har brent ned- med stooore verdier inni. Huff, sånt er skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg har vært litt bortevekke i det siste Hvordan går alt? Noe spennendes som skjer? Eller står alt stille? tjihi Håper du får en fin helg ← Heisann Ja, har merket det, og savnet deg vet du Alt går bra, mye stress på skolen og slikt som vanlig- men har det jo bra da:) Ikke noe spesielt nytt egentlig. Du da? Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. april 2006 #316 Del Skrevet 22. april 2006 Hei hei! Jeg forventet meg egentlig et innlegg om fisk i bolle fra deg ... Du skjønner det at etter jeg hadde kjøpt fiskene så søkte jeg etter det på forumet, og fikk opp endel innlegg om hvor dumt det er med bolle Egentlig har vi ikke noe særlig plass til et akvarie, men skal sjekke priser og slikt på det så det ordner seg nok Huff, jeg som skal være for dyrerettigheter og alt sånt ... slem teria! Nope, ingen eksamen! Herlig;) 6 eksamener er 6 for mye ... Men det går nok kjempebra! Litt bedre med hjemmeeksamen da, eller ? Det tror jeg jeg aldri har hatt. Det skal bli så utrolig deilig å bli ferdig på skolen til våren! Men jeg begynner jo sannsynligvis å jobbe etterpå, så blir vel ikke såå mye ferie dessverre. Ha en super helg! ← Hehe du forventet det ja.. Bra, da var du forberedt Min regel når det gjelder fiskekjøp er å lese først og kjøpe etterpå. Mange som kjøpe feil, og får fisker som ikke kan gå i det akvariumet de har. Og er mange dyrebutikker som ikke har peiling på hva de snakker om... men, nå skal jeg slutte! Du er heldig som ikke har noen eksamner, jeg lurer på om jeg kommer til å overleve frem til 9.juni. Ha en fin helg du også babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 22. april 2006 #317 Del Skrevet 22. april 2006 Hei, Teria! En stund siden jeg har besøkt dagboka di. Trist med brannen i Trondheim, og at favoritt-fotobutikken til kjæresten din brant opp i tillegg . Sikkert kjedelig med mye stress på skolen. Men det er vel ikke lenge til du er ferdig utdannet nå? Hva kan du titulere deg med etter endt utdannelse? Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. april 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 22. april 2006 Hei, Teria! En stund siden jeg har besøkt dagboka di. Trist med brannen i Trondheim, og at favoritt-fotobutikken til kjæresten din brant opp i tillegg . Sikkert kjedelig med mye stress på skolen. Men det er vel ikke lenge til du er ferdig utdannet nå? Hva kan du titulere deg med etter endt utdannelse? Håper du har en fin helg! ← Hei hei! Ja, det er trist når gamle tregårder nedi sentrum brenner opp. Snart består vel hele byen av metall og glassbygg ... Skremmende med slike branner. Heldigvis er yndlingsbutikken til kjæresten oppe igjen om en måneds tid:) Ja, ikke så lenge igjen av utdanninga mi! Er ferdig 17.juni eller ca rundt der. Da blir jeg interiørkonsulent. Håper på jobb ... huff, gruer meg. men ordner seg nok:) Du får ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. april 2006 #319 Del Skrevet 23. april 2006 Takk for koselig hilsen!!! Håper du får en super uke! Skal holde deg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. april 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 24. april 2006 Takk for koselig hilsen!!! Håper du får en super uke! Skal holde deg oppdatert ← Hei hei Bare hyggelig det vet du, alltid Lykke til med sykehus-oppholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå