Chica Skrevet 26. september 2007 #761 Del Skrevet 26. september 2007 Gjør du?! Synes da du gjør opp for bilkjøringen når du går- når du tar buss så forurenser man jo også, selv om det er mye bedre enn bil- når du går forurenser du ikke Innstengt buss med folk som lukter svette, alkohol etc får jeg noia av. Bedre å gå ute i relativt frisk luft og heller bli litt våt da. Men folk er jo forskjellige Høres så godt ut å ha fri på en vanlig dag. En sjelden gang kunne jeg ønsket at jeg jobbet lørdag innimellom slik at jeg kan få fri en og annen hverdag. Men vil ikke bytte bort jobben min, så da får jeg værsego å jobbe man - fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #762 Del Skrevet 26. september 2007 Innstengt buss med folk som lukter svette, alkohol etc får jeg noia av. Bedre å gå ute i relativt frisk luft og heller bli litt våt da. Men folk er jo forskjellige Høres så godt ut å ha fri på en vanlig dag. En sjelden gang kunne jeg ønsket at jeg jobbet lørdag innimellom slik at jeg kan få fri en og annen hverdag. Men vil ikke bytte bort jobben min, så da får jeg værsego å jobbe man - fredag... Legger ikke særlig merke til folk som lukter svette og alkohol på jobben, iallfall ikke ofte. Det har vært verre når jeg har vært på jobb i sommer, og det var varmt *grøsse* Veldig godt å ha fri på en vanlig dag Men jeg bestemmer arbeidstiden min lite selv... Noen ganger jobber jeg hele uka, utenom søndag, andre ganger jobber jeg bare en 4 dager i uka, det varierer veldig. Kjedelig med den uvissheten, og det å omstille seg fra å ha fri det ene minuttet til å måtte på jobb om en time det neste ... Sikkert kjekt med slik jobb du har, da har du alltid helgen fri! ================================== Jeg har kjøpt meg bukse, og er kjempefornøyd! Hadde egentlig ikke råd, men det er jo noe som jeg virkelig trenger, så Vært innom alle klesbutikkene på trondheim torg og kikket. Veldig mange ikke pene modeller, som jeg absolutt ikke kler! Jeg hater å prøve klær, jeg blir så varm, og det er ubehagelig Men fant to veldig fine bukser til slutt, hvorav jeg valgte den dyreste ... Det var den jeg likte best, dessuten tror jeg kvaliteten var bedre på den enn den andre:) Men nå har jeg kommet fram til at jeg skal begynne å gå mer i skjørt! Oppgitt over meg selv, når jeg kjøper bukse finner jeg ut at jeg skal bruke skjørt Egentlig så elsker jeg å gå i skjørt, men jeg glemmer det hele tiden ... så jeg går egentlig sjeldent i skjørt. Skal prøve å skjerpe meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. september 2007 #763 Del Skrevet 26. september 2007 Kjekt med nye klær. Selv har jeg kjøpt klær for en liten formue de siste månedene, så nå har jeg satt på bremsene.... Vil ha mer ut av pengene enn bare klær. Jeg skal begynne å spare penger også. Høres slitsomt ut å måtte jobbe helger. Trenger jo litt fri også! Ha en god natt! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 26. september 2007 Kjekt med nye klær. Selv har jeg kjøpt klær for en liten formue de siste månedene, så nå har jeg satt på bremsene.... Vil ha mer ut av pengene enn bare klær. Jeg skal begynne å spare penger også. Høres slitsomt ut å måtte jobbe helger. Trenger jo litt fri også! Ha en god natt! :søvn: Nye klær og shopping er alltid kjekt Jeg må ikke jobbe hver eneste helg, egentlig ... Men jeg har jobblørdag annenhver lørdag, og så jobber jeg helg ofte ellers også. Kommer an på hvor mye jeg har jobbet ellers i uka- kan jo ikke ta meg fri lørdag også om jeg blir spurt, og ikke har jobbet særlig mye ellers i uka ... God natt! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. september 2007 Forfatter #765 Del Skrevet 27. september 2007 Godt å ha mannen hjemme, selv om han bare var borte en dag, og godt å komme hjem til han, etter å jobbet i ni timer! :-D På lørdag drar han igjen, jobbfest i "ødemarka" Så da skal bestevenninna mi og jeg party party! Så planen etter jobb i morgen er å stjele ketchupbeger på McDonalds, og lage gelé shots Har lyst på ny dekoder til parabolen... De lanserer en ny en nå snart, som har 250gb lagringsplass. Da kan vi spole, pause og ta opp sendingen, noe som er genialt for meg når jeg jobber så forskjellig fra dag til dag. Da kan jeg bare ta opp sendingene hvis det er noe jeg går glipp av! :-D Avhengig av tv, jeg? Neiiida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. september 2007 #766 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har dvdspiller med harddiscopptaker. Genialt syns jeg, kjekt å ha fast opptak på Grey's etc, så kan jeg se det akkurat når det passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har dvdspiller med harddiscopptaker. Genialt syns jeg, kjekt å ha fast opptak på Grey's etc, så kan jeg se det akkurat når det passer meg. Det er akkurat det jeg også tenker! Får så lyst på slik harddiskopptager når jeg ser Get-reklamen ... Håper det blir til at vi kjøper den dekoderen! *mase på mannen* ================================ Endelig helg! Nåde vikarbyrået om de ringer meg i morgen Party i helga, og venninna mi og jeg har så mye alkohol at det blir geléshot, baileys, sambuca og mye mer Gleder meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 1. oktober 2007 #768 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vi har fått sånn ny Get-mottaker. Den er genial. Den er lett å bruke.. Så hvis telefonen ringer, så er det bare til å trykke pauseknappen, så fortsetter programmet fra der jeg trykket pause. Hadde du og venninnen din det kjekt i helgen? Du er ikke fyllesyk enda vel :-D. Bare tuller litt... Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #769 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vi har fått sånn ny Get-mottaker. Den er genial. Den er lett å bruke.. Så hvis telefonen ringer, så er det bare til å trykke pauseknappen, så fortsetter programmet fra der jeg trykket pause. Hadde du og venninnen din det kjekt i helgen? Du er ikke fyllesyk enda vel :-D. Bare tuller litt... Ha en fin mandag! Slik vil jeg også ha!! Mannen mener vi skal kjøpe den til Canal digital, hvis den ikke blir for dyr, for den har hd-inngang (eller noe sånt, mannen er den mest tekniske av oss ) Så jeg håper den blir lansert snart, og at den ikke blir så dyr! Det blir kjempeherlig å kunne stoppe programmet når jeg vil, og ta opp når jeg vil! Vi storkoste oss! Fyllesyk? Hva er det? Jeg blir faktisk aldri fyllesyk jeg... Jeg kan bli dårlig hvis jeg drikker for mye, kaste opp og sånt, men jeg er aldri dagen etter ============================== Jeg fryser slik på hendene og beina for tiden! Selv om det ikke er spesielt kaldt ute (rundt 10-12 grader) fryser jeg på bena selv om jeg bruker vintersko, og på hendene. Mens jeg var på jobb i dag frøs jeg sånn på hendene at det nesten var vondt, det er skikkelig ubehagelig! Tatt på meg pulsvarmere og ullsokker nå, men fortsatt kald på fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. oktober 2007 #770 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kaldt her også Knøttet. Er ikke mer enn 11 - 13 grader så høsten er her for fullt. Det er nå koselig å fyre i peisen på slike kalde dager da. Synes du ikke? Pulsvarmere ja, nå minnet du meg på noe lurt, har nemlig strikket to par med pulsvarmere. De kan komme godt med nå.. Ha en fin uke, Knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kaldt her også Knøttet. Er ikke mer enn 11 - 13 grader så høsten er her for fullt. Det er nå koselig å fyre i peisen på slike kalde dager da. Synes du ikke? Pulsvarmere ja, nå minnet du meg på noe lurt, har nemlig strikket to par med pulsvarmere. De kan komme godt med nå.. Ha en fin uke, Knøttet! Det er kjempekoselig å fyre i peisen og bare kose seg inne! :-D Pulsvarmere er jo genialt, iallfall for meg som er så kald på hendene! :-D Kjekt å strikke, om man har tålmodighet (noe jeg ikke har... ) En fin uke ønskes deg også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 10. oktober 2007 #772 Del Skrevet 10. oktober 2007 inne med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 10. oktober 2007 inne med en liten koooselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 6. desember 2007 #774 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, her var det lenge siden det har vært liv! Derfor liver jeg opp dagboken din igjen! Har du begynt på julepresangene? Har du kommet i julestemning? Har du pyntet til jul? Vi har pyntet litt med engler, adventsstake og stjerne i vinduet. Det er en koselig tid dette her. Må passe på å nyte og ikke stresse. Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #775 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, her var det lenge siden det har vært liv! Derfor liver jeg opp dagboken din igjen! Har du begynt på julepresangene? Har du kommet i julestemning? Har du pyntet til jul? Vi har pyntet litt med engler, adventsstake og stjerne i vinduet. Det er en koselig tid dette her. Må passe på å nyte og ikke stresse. Ha en fin torsdag! Hei! Så koselig at noen er innom Jeg har igjen 5-6 julepresanger, litt stressa, for to av de må sendes og da må de sendes senest 16 for å komme frem til riktig tid... Har faktisk ikke pyntet noe nesten! Ille... Har tenkt å ta frem adventsstaken, men er litt trege... Har fått opp en julepingvin da En fin torsdag ønskes deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 23. desember 2007 #776 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul til deg og nurket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til deg og nurket. Takk! God jul til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå