Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Det høres ut som du har noen herlige dager nå. Nyt de :). Vet du noe om når du får høre om det blir noe 2. gangs intervju eller ikke?

Virkelig herlige dager for tida, ja ;) Skal nytes til fulle!

Vel ... de ringte meg på tirsdag- men jeg var ikke i nærheten av mobilen ... så de ringte hjem til samboeren min, og sa at de skulle ringe meg opp igjen. Noe de ikke har gjort :( Og jeg har ikke nr.et deres så jeg får ikke ringt de. Men siden de ikke har ringt meg antar jeg at jeg ikke kommer til 2.gangs intervju :( Jaja, kunne egentlig ikke forvente det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bare sååå koselig å komme hjem igjen til samboeren etter å vært hjemme hos foreldrene mine! Trist å dra fra foreldrene mine igjen, såklart- men det hjelper veldig å ha en herlig samboer å komme hjem til ;)

Her en dag var vi oppe ved et vann oppi skogen her, gikk rundt vannet, vasset litt og samboeren tok bilder. Det var skikkelig koselig, og så var det så herlig vær og vi bare koste oss :) Slike ting vi hadde tenkt å gjøre forrige sommer, men det ble ikke noe av pga vi begge jobbet så mye. Håper vi får tid til å gjøre flere slike ting denne sommeren :)

Kjøpte "pizza pronto"stenovn igår, og lagde pizza som ble kjempegod! ;) En god investering, ja :)

Samboeren og jeg bare lå på senga og snakket her en kveld, om alt mulig ... det var så utrolig herlig og befriende ... følte jeg kunne si absolutt alt til han *smile*. Samboeren er bare helt utrolig herlig :hjerter_rundt:

Men nå er det snart jobb ... *vil ikke!* men men... går jo bra det også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å komme hjem til mannen....

Håper du har hatt en super helg, og at dere har kost dere masse sammen!!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Sikkert godt å komme hjem til samboeren igjen. Koselig å ligge på senga å snakke med samboeren om alt som faller en inn. Ekstra kjekt er det når en føler en kan fortelle alt til samboeren. Det er så godt å ha noen å være glad i!!

Synd du ikke fikk jobben, men det dukker opp nye muligheter hele tiden.

Ha en fortsatt fin ferie :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å komme hjem til mannen....

Håper du har hatt en super helg, og at dere har kost dere masse sammen!!

:hjerte:

Jepp, det er det- alltid! ;)

Min helg var fin, selv om jeg jobbet både lørdag og søndag. Du må ha en super dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å komme hjem til samboeren igjen. Koselig å ligge på senga å snakke med samboeren om alt som faller en inn. Ekstra kjekt er det når en føler en kan fortelle alt til samboeren. Det er så godt å ha noen å være glad i!!

Synd du ikke fikk jobben, men det dukker opp nye muligheter hele tiden.

Ha en fortsatt fin ferie :klem:!

Ja, det var utrolig kjekt ... og det er så heeerlig å kunne snakke om alt :hjerter_rundt:

Jada, tar det ikke så tungt jeg- men litt irriterende at de ikke engang ringer meg opp igjen! :frustrert:

ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fridde!!!!!! :overrasket::sjarmor::hjerter_rundt::hjerter::hoppe:

Visste jo han kom til å gjøre det, men jeg trodde det kom til å ta lengre tid. Jeg er så utrolig glad, overrasket og kan nesten ikke tro det:) Tror ikke det har gått opp for meg helt enda ... Og så på bursdagen min da! :sjarmor:

Kjæresten, eh, forloveden, og venninna mi har løyet for meg i flere dager nå, for at jeg ikke skulle finne ut når han skulle fri ... og jeg har gått fem på! :ler: Visste ikke de var så gode skuespillere. Venninna mi hadde skikkelig dårlig samvittighet da ;)

Jeg trodde forloveden skulle være på jobb til sju idag, så jeg tilbringte dagen ute sammen med venninna mi og dattera hennes. Men så blir venninna mi oppringt og sier at ei venninne av henne har store problemer og hun bare mååå dra dit, så jeg drar bare hjem. Der blir jeg møtt av forloveden, som har på seg dresskjorte og bukse, og har roser til meg. Jeg blir litt paff- trodde ikke han kom til å være hjemme før halv åtte-åtte! Men tenker jo at det er utrolig søtt av han å overraske meg på bursdagen. Når vi kommer i stua har han kjøpt champagne- den samme champagnen som vi drakk i Frankrike- på Champ's elysee på nyttårsaften, og han har lagd et hjerte av telys, med skåler med jordbær og druer inni. Så får jeg en rebus som jeg skal løse ... der står det " Teria <etternavnene mine> og <etternavnet hans>?" jeg blir helt paff og forstår hva han holder på med ... han går ned på kne og sier at han elsker meg, at jeg er det beste som har hendt han og om jeg vil gifte meg med han, og jeg svarer selvsagt JA! og fikk en nyyydelig ring;)

Dessverre er ringen littegranne stor ... litt redd for å miste den- men jeg nekter å levere den inn og få en ny en- jeg vil ha ringen han fridde med! Dessuten tror jeg ikke jeg mister den :)

Jeg er bare sååå glad og lykkelig!!!! *glise stort*

Så man kan trygt si jeg hadde en fin bursdag, til tross for at jeg var hos tannlegen og boret to hulll :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så koselig at han fridde :hjerter:. Og så romantisk han er!! Han må du ta godt vare på.

Ønsker dere lykke til i fremtiden!!!

Er bare så glad på deres vegne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at han fridde :hjerter:. Og så romantisk han er!! Han må du ta godt vare på.

Ønsker dere lykke til i fremtiden!!!

Er bare så glad på deres vegne!!!

Tusen takk!

Ja, han er bare helt fantastisk på alle måter ... utrolig heldig som møtte han ...

Jeg er så utrolig glad og egentlig overveldet jeg også ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Så moro med frieriet :hoppe:. Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne :). Gratulerer så mye som nyforlovet :gratulerer:. Også så romantisk kveld forloveden din hadde stelt i stand :hjerter_rundt:. Lykke til videre :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Ååååh for et herlig frieri :legrine: gratulerer kjempe mye som nyforlovet :klem:

Du har en herlig tid foran deg med bryllupsplanlegging :)

Håper du får en strålende kveld, og det gjør du helt sikkert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med frieriet :hoppe:. Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne :). Gratulerer så mye som nyforlovet :gratulerer:. Også så romantisk kveld forloveden din hadde stelt i stand :hjerter_rundt:. Lykke til videre :klem:.

Ååååh for et herlig frieri :legrine: gratulerer kjempe mye som nyforlovet :klem:

Du har en herlig tid foran deg med bryllupsplanlegging :)

Håper du får en strålende kveld, og det gjør du helt sikkert :klem:

Tusen takk, begge to! :klem:

Han er faktisk romantisk... og det var en heerlig kveld ;)

Gleder meg veldig til å begynne å planlegge- har såvidt begynt allerede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Bryllups planlegging er sikkert et givende arbeid tenker jeg. Det er mange biter i puslespillet som skal på plass før dere sier ja til hverandre i kirken.

Ønsker deg lykke til med planleggingen! *litt missunnelig :sjenert:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllups planlegging er sikkert et givende arbeid tenker jeg. Det er mange biter i puslespillet som skal på plass før dere sier ja til hverandre i kirken.

Ønsker deg lykke til med planleggingen! *litt missunnelig :sjenert:*

Veldig givende, og morsomt! Ikke at vi har kommet så langt enda, men :)

Takk for det ;)

Ingen planer om å gifte dere dere da?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, er visst litt fraværende jeg ... Ikke bare pga bryllupsplanlegging, men også pga at jeg har en venninne på besøk :)

Kommer nok tilbake når hun har dratt, i mellomtiden skal jeg kose meg med shopping og jentekvelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, OJ, OJ, OJ. Her har det skjedd ting!!

GRATTIS MED FORLOVELSEN!!!!!!!!!!!!!!!

Så fantastisk. Fikk helt gåsehud ja jeg leste det.

Gleder meg masse til bryllupsforberedelser ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OJ, OJ, OJ, OJ. Her har det skjedd ting!!

GRATTIS MED FORLOVELSEN!!!!!!!!!!!!!!!

Så fantastisk. Fikk helt gåsehud ja jeg leste det.

Gleder meg masse til bryllupsforberedelser ja  :sjarmor:

Hehe, tusen takk!;)

Er veldig, veldig fornøyd ... og er helt gira på planlegginga;)

Allerede fått kirke og slikt nå da- gleeeeder oss!

Skal oppdatere denne dagboka ganske snart nå ... litt mye å gjøre for tida (les: være ute og nyte finværet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ingen planer om å gifte dere dere da?

*klem*

Vi er trege av oss vi :ler:. Har vært samboere i 11 år :overrasket:. Selvfølgelig ønsker jeg å stå hvit brud en dag, men vi har det egentlig ganske fint nå også som forlovet. Sambissen er ikke sånn en friertype heller.... men han er romantisk på sin sjarmerende måte.

Vi skal faktisk i bryllup imorgen vi. Et skikkelig sommerbryllup. Er spent på kjolen til bruden selvfølgelig. Gleder meg!

Ha en fin fin helg, Teria :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er trege av oss vi :ler:. Har vært samboere i 11 år :overrasket:. Selvfølgelig ønsker jeg å stå hvit brud en dag, men vi har det egentlig ganske fint nå også som forlovet. Sambissen er ikke sånn en friertype heller.... men han er romantisk på sin sjarmerende måte.

Vi skal faktisk i bryllup imorgen vi. Et skikkelig sommerbryllup. Er spent på kjolen til bruden selvfølgelig. Gleder meg!

Ha en fin fin helg, Teria :klem:!

Ah, så dere er forlovet? ;) Det er jo ikke viktig å gifte seg egentlig, altså- man kan jo ha det like fint som samboere, såklart!:) Men de fleste jenter vil kanskje være hvit brud engang i løpet av livet?

Søtt at han er romantisk på sin egen måte da;)

Jeg vil også i bryllup! Aldri vært i bryllup jeg ... Jeg vil gjerne ha oppdateringer fra bryllupet du var i, kjole og alt sånt ;)

Du må ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...