Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Mamma er så snill! Hun har lyst til å sy festdrakt til meg! Funnet en hun ville sy nå, og den var kjempefin:) *glad* Håper den ikke blir for dyr ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har finværet kommet tilbake! Igår satt ei venninne av meg, kjæresten min og jeg og koste oss ute i en park, og idag har vi vært på en liten båttur og ute på en holme og grillet og solet oss. Venninna mi og jeg badet tilogmed! *stolt* ;)

Det er så herlig, og jeg håper været fortsetter sånn, for nå har jeg snart friiii!

Imorgen skal jeg tidlig opp, levere mappa på skolen og på jobbintervju, så har jeg friii til onsdag, når jeg har mappevurdering *grue seg*. På torsdag skal jeg til foreldrene mine, og på folkehøyskoletreff:) Tida går så fort, det er 5 år siden jeg gikk på folkehøyskolen allerede!

Imorgen må jeg kjøpe meg ny sånn sommerkortbukse (?) den jeg har, som er veldig fin, ble rosa i vask ifjor ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som dere har hatt en drømmedag med båttur, grilling og bading. Heldige dere!

Alltid kjekt å se igjen gamle klassekammerater. Det blir sikkert ett fint folkehøyskole treff.

Lykke til på jobbintervju da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en drømmedag med båttur, grilling og bading. Heldige dere!

Alltid kjekt å se igjen gamle klassekammerater. Det blir sikkert ett fint folkehøyskole treff.

Lykke til på jobbintervju da!! :klem:

Jepp, skikkelig drømmedag:)

Har ikke hatt det så verst idag heller, sittet og kost meg med chilidrikk i sola:)

Takk for det! Gruer meg litt nå ... :sjenert:

Kos deg videre idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende med jobb intervju!!! Hvordan gikk det???

Vi har kost oss i varmen vi og, men i natt har det regnet noe sinnsykt. Letter litt opp igjen nå, men håper på finvær til helgen. Da blir det party :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

Så spennende med jobb intervju. Håper det gikk bra :)

Herlig med det sommerværet som har kommet nå ja. Jeg storkoser meg når jeg kan ligge rett ut i sola og bare slappe av :)

Håper du får en super dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbintervjuet ja ... jeg tror det gikk bra! Var veldig nervøs da, jeg er ikke så veeeldig vant til å gå på intervju egentlig ... og så er jeg litt sjenert, men det tror jeg ikke jeg var- bare nervøs ... Var sikkert litt rød i fjeset :ler: Men det kunne jo nesten bortforklares med varmen da *håpe*. Blir visst ringt opp uansett om jeg kommer til 2.gangs intervju eller ikke... må ikke bli for skuffet om jeg ikke kommer til det da, men men. Ordner seg:)

Kos dere i finværet! :)

Hvordan gikk intervjuet?

Oj, så spennende med jobb intervju!!! Hvordan gikk det???

Vi har kost oss i varmen vi og, men i natt har det regnet noe sinnsykt. Letter litt opp igjen nå, men håper på finvær til helgen. Da blir det party :danse:

Koste oss i varmen igår også, kjempeherlig! Skal ut idag også, selv om været vistnok skal bli dårlig etterhvert. Men må få med oss så mye sol som mulig! Oooh, summerparty da? ;) Høres heeerrrlig ut!:)

Så spennende med jobb intervju. Håper det gikk bra :)

Herlig med det sommerværet som har kommet nå ja. Jeg storkoser meg når jeg kan ligge rett ut i sola og bare slappe av :)

Håper du får en super dag i dag :klem:

Mhm, det er virkelig herlig med sommer- og det var på tide! Skal snart ut og kooose meg i finværet nå, med ei venninne og datteren hennes :)

Kos deg i finværet idag også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det fikk fint på intervju. Krysser fingrene for at du bli kallt inn igjen!!!

:klem:

Jepp, er relativt fornøyd! Nå venter jeg bare spent på om det blir noe 2.gangsintervju eller ikke, men er fornøyd uansett da - selv om det såklart hadde vært kjempemorsomt å fått jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på.  :vinke:

Håper du går videre til neste intervjurunde, lykke til iallefall.

Heisann:)

Koselig at du titter innom!

Takk for det, jeg krysser fingrene nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hos foreldrene mine og har feeeeeeeeerie!

Endelig ferdig på skolen, skikkelig herlig!:)

Jeg er en skikkelig, skikkelig kløne ...

For tre år siden kræsja jeg min pene toyota corolla på vei til trondheim ... skikkelig dramatiske greier, selv om ingen ble skadet. Og ja, det var min feil ... :sjenert: Og det rett etter at jeg hadde tatt lappen ...

Nå idag greide jeg å kjøre på noe inne i en parkeringstunnel ... skadet heldigvis "bare" støtfangeren, og vi kræsja heldigvis ikke med noen! Var ganske fortvilet ei stund ja ... føler meg som verdens mest elendige sjåfør ... håper det ikke blir dyrt :(

Utenom det som skjedde har jeg det toppers her, sitter i sofaen med katten ved fotenden min, låner mamma sin pc og ser på kabel-tv (som vi ikke har hjemme i leiligheten) :) Senere idag skal jeg møte ei venninne, og i helga skal jeg på folkehøyskoletreff, gleder meg!

Og så har jeg klipt meg idag! Ble veldig fornøyd, selv om jeg kanskje kunne tenkt meg å få det enda litt kortere. Skal stripe det på mandag eller tirsdag:) Og så var det gratis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldsbad rundt 00:30 idag, sammen med ei venninne og noen venninner av henne- overraskende herlig! :sjarmor:

savner kjæresten min ...

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratulerer som nyutdannet! :smilyblomst::gratulerer:

Uff da, så uheldig du er med kjøringen din :klem:.

Herlig å fornye seg på håret. Det trengs innimellom. Så kjekt at du ble fornøyd med den nye frisyren din!

Ha en fin søndag! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nyutdannet! :smilyblomst:  :gratulerer:

Uff da, så uheldig du er med kjøringen din :klem:.

Herlig å fornye seg på håret. Det trengs innimellom. Så kjekt at du ble fornøyd med den nye frisyren din! 

Ha en fin søndag! :)  :)

takk for det! Virkelig herlig å være ferdig, selv om det er er usikkert ang. jobb og slik nå ... blir litt annerledes liksom:)

Fornying er bra- men jeg er altfor dårlig på det der- ihvertfall med håret mitt. Herlig å ha kortere hår igjen, selv om det ikke er såå mye kortere:)

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var folkehøyskoletreffet over. Det var ikke så mange fra kullet mitt som kom, men vi var flere enn mange andre årskull. (Det var 5,10,20,25,30,40 og 50årsjubileum). Men det var veldig koselig å møte igjen de som kom- koselig å snakke med de og høre hva de har gjort siden vi gikk på folkehøyskolen.

Det var rart å være tilbake på skolen- fikk nesten flashback :P

Idag har jeg også vært og besøkt bestemora mi, og så har jeg vært ute med ei venninne som jeg mistet kontakten med for lenge siden. (Hun som sannsynligvis skal flytte til samme by som meg).

Hm, merker at det er mørkere her om natten enn i Tr.heim ... logisk, såklart men jeg har ikke tenkt over det!

Savner kjæresten, som er langt, langt unna ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ferie og grattis med utdanning :):):)

Høres ut ssom noen deilige dager du har hatt. Ikke verst med årets første bad. Jeg er lang i fra det for å si det sånn. Klarer meg med dusjen :ler:

Her går det i jobbing og jobbing, og nedtelling til ferie. skal bli deilig!!!

Ha en super mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ferie og grattis med utdanning :):):)

Høres ut ssom noen deilige dager du har hatt. Ikke verst med årets første bad. Jeg er lang i fra det for å si det sånn. Klarer meg med dusjen :ler:

Her går det i jobbing og jobbing, og nedtelling til ferie. skal bli deilig!!!

Ha en super mandag!!

Takk for det! :sjarmor:

Jeg har deilige dager, og har tenkt til å fortsette med det ei stund framover;) Bare slappe av og gå i byen og sånt.

Det var faktisk bare herlig å bade i sjøen, ikke kaldt! Ble jo kald etterpå, men :ler: Bør prøves ;)

Du må ha en fin mandag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det høres ut som du har noen herlige dager nå. Nyt de :). Vet du noe om når du får høre om det blir noe 2. gangs intervju eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...