Gå til innhold

Hopper til toppen av siden, finner ikke sist leste post


Shapeshift

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Men det legger seg nederst på siden, langt vekke fra kommentaren.

Jeg redigerte innlegget mitt for ett minutt siden. Har du sett på det jeg har skrevet under det du siterer av innlegget mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millimani skrev (7 minutter siden):

Jeg redigerte innlegget mitt for ett minutt siden. Har du sett på det jeg har skrevet under det du siterer av innlegget mitt?

Så nå, jeg har på sist uleste innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Her er et eksempel fra når jeg gikk inn på en tråd.

IMG_0423.thumb.png.d51e297b485c2e49634c987a4c7abad6.png
 

Havnet under kommentaren så jeg må scrolle opp.

Såpass. @Rhodiola eller @TSP kan kanskje hjelpe deg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare melde om at jeg bruker Firefox nettleser/Windows, helt oppdatert. Alt funker fint her. Kommer på rett plass i tråder jeg hopper inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott. Om noen fortsatt opplever problemer av hopping enten opp eller ned si gjerne ifra så kan vi få sett på det. Men feilen som førte til problemet på de aller fleste skal være ordnet.

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (På 6.11.2023 den 10.11):

Så flott. Om noen fortsatt opplever problemer av hopping enten opp eller ned si gjerne ifra så kan vi få sett på det. Men feilen som førte til problemet på de aller fleste skal være ordnet.

 

Ofte når jeg trykker inn på en tråd som har fått nytt innlegg så blir det sendt ned slik, vært sånn i årevis. 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (8 timer siden):

Så flott. Om noen fortsatt opplever problemer av hopping enten opp eller ned si gjerne ifra så kan vi få sett på det. Men feilen som førte til problemet på de aller fleste skal være ordnet.

 

Har fremdeles problemer med hopping ned, skjer både på telefonen (android) og iPaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles problemer, spesielt i tråden om Caroline Berg Eriksen hopper den altfor lang ned. 
 

Når jeg går inn på mine innlegg eller siste innlegg hopper den først ned til listen, for så å sprette opp til toppen igjen med en gang. 
 

Bruker KG via Safari på mobil, iPhone 12, helt oppdatert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Dessverre har feilen begynt på nytt, men vi holder på med en løsning.

Det med at det havner nede på siden under kommentarene har vært slik hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hopp og sprett og tjo og hei"*-tendensene brer om seg i stadig flere tråder, og hvor jeg havner i en tråd er tilfeldig - av og til øverst/nederst, av og til midt i, og av og til ved sist leste post. 

*Hvem skulle tro at "Nøtteliten" kunne brukes til beskrivelse av data-problemer?!? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (14 timer siden):

"Hopp og sprett og tjo og hei"*-tendensene brer om seg i stadig flere tråder, og hvor jeg havner i en tråd er tilfeldig - av og til øverst/nederst, av og til midt i, og av og til ved sist leste post. 

*Hvem skulle tro at "Nøtteliten" kunne brukes til beskrivelse av data-problemer?!? 

:skratte: 

its funny cause its true

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Cid skrev (På 6.12.2023 den 23.31):

Oppdatering?

Opplever du fortsatt problemer med dette? Vi utførte fiksen like etter mitt forrige innlegg og vi har ikke fått noen flere tilbakemeldinger på at det er ett problem, kun at det nå er i orden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forumansvarlig skrev (7 timer siden):

Opplever du fortsatt problemer med dette? Vi utførte fiksen like etter mitt forrige innlegg og vi har ikke fått noen flere tilbakemeldinger på at det er ett problem, kun at det nå er i orden. 

Vært slik i årevis her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (11 minutter siden):

Har fremdeles problemer i noen tråder… Bruker Safari for iPhone. 

Samme her, i flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok!!! Er faktisk denne tråden et problem, så jeg nå som jeg gikk fra "mine innlegg"-siden og trykket for å komme inn på denne tråden…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...