Gå til innhold

Hopper til toppen av siden, finner ikke sist leste post


Shapeshift

Anbefalte innlegg

De siste dagene har visningen av siden endret seg. Tidligere kunne jeg trykke på en tråd med nye innlegg, og bli sendt til første nye innlegg. Nå finner den kun riktig side men hopper til riktig innlegg, for så å hoppe til toppen av siden. Dette er en veldig irriterende endring, så lurte på om dette er noe som blir løst? 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sånn her og. Løser det ved å holde på siden (ipad) til den har hoppet ferdig. Da hopper den ikke til toppen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi opplever dette selv og har sendt beskjed videre. Så vi satser på at TSP får ordnet opp i problemet over helgen. 

Matas, mod. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever noe litt motsatt, når det er kommet nye innlegg i en tråd og jeg trykker meg inn så havner jeg nederst på siden nesten hver eneste gang, skikkelig irriterende 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg irritert meg grønn en stund, over «hoppende» skjermbilde i nettlesern når jeg bruker ipad. 
Problemet er mest her på KG, muligens også andre sider, men ikke like uttalt.

Når jeg er på forsiden… scroller litt nedover og klikker meg inn på en tråd for å lese, og senere trykker backspace, går den tilbake til der jeg var… et halvt sekund, før skjermbildet hopper til toppen igjen.
Særs irriterende er det at jeg ikke lenger kommer inn i tråder jeg har deltatt i og lest i tidligere - på samme sted! Det har jeg gjort før. Jeg kommer inn øverst på aktuell side (siste, nest siste - alt etter som), så da må jeg scrolle meg ned til uleste svar…. 

Noen som har en formening om hva dette skyldes? Noen andre som erfarer dette? 
Mon tro det er en greie i KGs system….? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh… her har det hoppet så mye at jeg hadde gått glipp av originaltråd 😂

Men godt å se det ikke er i min ipad feilen ligger og at det jobbes med saken, takk @Rhodiola

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (13 timer siden):

Hei

Vi opplever dette selv og har sendt beskjed videre. Så vi satser på at TSP får ordnet opp i problemet over helgen. 

Matas, mod. 

Så bra 💖 

Jeg var redd dette kanskje var en sånn "dere MÅ se reklamen øverst på siden" oppdatering som kom snikende på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger. Jeg var på for ca. 22 timer siden, og hadde ikke det problemet da. Det er første gang jeg opplever det nå, og jeg håper det snart løser seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her også - både på PC som mobil. Og irriterende nok til å gi meg høyt blodtrykk i et par sekunder. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett fryktelig slitsomt når en sitter på pad og må scrolle _ hele _ tiden, en scroller snart på seg verkende og vond arm! Håper virkelig dette følges opp og/eller at vi får tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callisto83 skrev (På 30.10.2023 den 18.47):

Er det noen som vet om det jobbes med saken?

Det jobbes med denne saken, ja. Foreløpig har vi ingen oppdateringer av betydning i forbindelse med disse tekniske problemene. Beklager ulempene dette medfører. Som Matas sier frustreres vi av de samme utfordringene internt også.

Rhodiola, adm.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en periode har jeg hatt problemer med at når jeg trykker meg inn så havner jeg altfor langt nede på siden, og måtte scrolle opp. 
 

Nå havner jeg helt på toppen istedenfor. Dødsirriterende! Savner virkelig den funksjonen at den hopper til første nye innlegg. Er først nå de siste ukene jeg har hatt trøbbel med dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (4 timer siden):

DI en periode har jeg hatt problemer med at når jeg trykker meg inn så havner jeg altfor langt nede på siden, og måtte scrolle opp. 
 

Nå havner jeg helt på toppen istedenfor. Dødsirriterende! Savner virkelig den funksjonen at den hopper til første nye innlegg. Er først nå de siste ukene jeg har hatt trøbbel med dette. 

Dette skjer med meg nesten hver eneste gang, vært slik i årevis 😣 skulle virkelig ønske at det ikke var slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 30.10.2023 den 23.38):

Dette skjer med meg nesten hver eneste gang, vært slik i årevis 😣 skulle virkelig ønske at det ikke var slik.

Det er vel fordi du har vært inne på den tråden før, og da legger den seg på ditt første uleste innlegg i tråden.

Gå til toppen av siden der brukernavnet ditt er. Trykk på pila/trekanten som peker nedover. Gå til innstillinger --> Kontoinnstillinger --> Oppførsel ved innholdsvisning. Der kan du velge hvordan du vil ha det. Du kan velge om du vil til første kommentar du ikke har lest, til starten, eller til den nyeste kommentaren. Enkelt og greit.

Endret av Millimani
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (4 minutter siden):

Det er vel fordi du har vært inne på den tråden før, og da legger den seg på ditt første uleste innlegg i tråden

Men det legger seg nederst på siden, langt vekke fra kommentaren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...