Gå til innhold

Har noen vært på club fantasy i Tønsberg


Magwen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er det med kondombruken om man skulle ønske å inkludere oralsex i øyeblikkets hete der? Har full forståelse for at folk bruker kondom når man er med nye folk - men ikke under blowjobs vel? (selv om man også kan få kjønnsykdommer i halsen)

Anonymkode: 2d62f...754

Ønsker du å bruke kondom ved blowjob så sier du det. Det må respekteres. Da får folk velge selv om de vil fjerne seg eller dra på dongen. 

Alle menn jeg har vært borti på klubb bruker dong ved vaginal og analsex men det er ikke vanlig ved oralsex sånn jeg har forstått. 

Er jo veldig mye gonoré nå for tiden og det får man jo også i halsen etter hva jeg vet. Burde huske på dette selv merker jeg. Får gnage litt på den merker jeg. 

Endret av Fighter83
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har du lavere terskel enn meg. Og selvsagt vil terskelen til en viss grad avhenge av egen attraktivitet eller mangel på sådan:)

Anonymkode: 8b94d...436

Har du vært der?

Anonymkode: 48111...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjennomsnittet er ikke attraktivt. Det er hele poenget. Og du finner ikke noen OVER gjennomsnittet der inne heller, men du finner mange under. 

Anonymkode: 2321e...825

Har du egentlig vært der?

Anonymkode: 48111...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 13.35):

Er det ikke litt flau stemning på sånne klubber? Du kommer dit med kona di og så kommer en eller annen halvtjukk skalla fyr og spør om å få knulle kona di?

Anonymkode: b1dc8...46d

😂😂😂😂😂

Ser det bare for meg. Sånn julenisse mann uten hår🤣

Anonymkode: 79221...5b0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjennomsnittet er ikke attraktivt. Det er hele poenget. Og du finner ikke noen OVER gjennomsnittet der inne heller, men du finner mange under. 

Anonymkode: 2321e...825

Skal si deg at det var damer der over gj.snittet. utrolig pene, sexy damer💖. Deilige kropper. Ei av de som skriver her vil jeg  kalle utrolig pen. Når det gjelder mannfolka så sa kona at det var utrolig mange kjekke mannfolk der🥰🥰.

 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ei veldig pen ei når jeg var der den ene gangen. Kjempehyggelig og oppegående jente. Pratet en liten stund. Helt normale folk der vil jeg si. 

Noen 'raringer' var det jo - kanskje jeg var en av dem, hvem vet 😜

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel 1-2 raringer der ja🤣 Av begge kjønn 🤣

Men folka er som regel flotte, hyggelige, morsomme og fine å henge med. Noen er innmari pene/kjekke av det ytre og andre ikke fult så stort blikkfang. Koser meg uansett alltid stort der med den ene eller den andre bare det føles greit for meg 👏

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (30 minutter siden):

Som regel 1-2 raringer der ja🤣 Av begge kjønn 🤣

Men folka er som regel flotte, hyggelige, morsomme og fine å henge med. Noen er innmari pene/kjekke av det ytre og andre ikke fult så stort blikkfang. Koser meg uansett alltid stort der med den ene eller den andre bare det føles greit for meg 👏

Var sikkert jeg og kona det, som var de 2 raringene🤣🤣 Når jeg tok frem womanizer til fruen og ville demonstrere den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (Akkurat nå):

Var sikkert jeg og kona det, som var de 2 raringene🤣🤣 Når jeg tok frem womanizer til fruen og ville demonstrere den. 

Hahaha 🤣 var ihvertfall mye moro😉

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2024 at 11:43 PM, Fighter83 said:

Som regel er Fredager er for par, single menn og kvinner. Lørdager for par og single damer. 

Det er garantert noen der som vil ligge med deg 😉

Var der selv igjen i går. Jeg har det alltid moro👏

Om jeg kan spørre, hvordan er det på fredagene?

Jeg har vært på klubb i utlandet som par, både parklubber og klubb som var åpen for alle (Swingland i Danmark), og der var det etter vår mening veldig mye "runkende ulveflokk"... På parkvelder er stemningen helt annerledes. 

Men nå er jeg jo singel, så parkvelder utgår, derfor lurer jeg litt på om det er god stemning på fredagene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (5 minutter siden):

Om jeg kan spørre, hvordan er det på fredagene?

Jeg har vært på klubb i utlandet som par, både parklubber og klubb som var åpen for alle (Swingland i Danmark), og der var det etter vår mening veldig mye "runkende ulveflokk"... På parkvelder er stemningen helt annerledes. 

Men nå er jeg jo singel, så parkvelder utgår, derfor lurer jeg litt på om det er god stemning på fredagene. 

 

Jeg har vært med på det en gang før. Synes selv det var moro. Var jo en del menn men de passer på å ikke ta inn for mange iforhold til kvinner/par. Må bare sette grenser for hva du vil/ikke vil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fighter83 said:

Jeg har vært med på det en gang før. Synes selv det var moro. Var jo en del menn men de passer på å ikke ta inn for mange iforhold til kvinner/par. Må bare sette grenser for hva du vil/ikke vil. 

Jeg er jo mann, så hva jeg vil er jo problemet (ifølge alle fordommene) 😂 

Det er jo bare en måte å finne ut om det er gøy å gå som singel mann :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (37 minutter siden):

Jeg er jo mann, så hva jeg vil er jo problemet (ifølge alle fordommene) 😂 

Det er jo bare en måte å finne ut om det er gøy å gå som singel mann :)  

Du får prøve å se om det er noe for deg da vettø😉

Endret av Fighter83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter83 skrev (17 timer siden):

Ønsker du å bruke kondom ved blowjob så sier du det. Det må respekteres. Da får folk velge selv om de vil fjerne seg eller dra på dongen. 

Alle menn jeg har vært borti på klubb bruker dong ved vaginal og analsex men det er ikke vanlig ved oralsex sånn jeg har forstått. 

Er jo veldig mye gonoré nå for tiden og det får man jo også i halsen etter hva jeg vet. Burde huske på dette selv merker jeg. Får gnage litt på den merker jeg. 

Ja, den der kan være litt kjip kjenner jeg😅🙈 Men alltid best å føle orgasmens intensitet uten dong, best med direkte feelingen mot kjønnet, både for han og henne😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (16 timer siden):

Som regel 1-2 raringer der ja🤣 Av begge kjønn 🤣

Men folka er som regel flotte, hyggelige, morsomme og fine å henge med. Noen er innmari pene/kjekke av det ytre og andre ikke fult så stort blikkfang. Koser meg uansett alltid stort der med den ene eller den andre bare det føles greit for meg 👏

Sant det, raringer finnes over alt😂🤣 Men de aller fleste er hyggelige og respektfulle og stortsett ingen som er innpåslitne når enn viser tegn til at dette ikke er ens valg. Det er jo valget enn treffer på som er bra og hvor det føles naturlig. Det blir både ekstra pirrende og deilig, både å delta, men og se, føle og høre på andres nytelse😉 Tennes selv vilt av å høre og se andres orgasmer😊

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (18 timer siden):

Jeg er jo mann, så hva jeg vil er jo problemet (ifølge alle fordommene) 😂 

Det er jo bare en måte å finne ut om det er gøy å gå som singel mann :)  

Ta deg en tur alene da vel. Gjorde jeg, overlevde fint (såvidt).

😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du egentlig vært der?

Anonymkode: 48111...e5b

Som sagt; ja. Men aldri mer.

Anonymkode: 8b94d...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, DeLorean said:

Ta deg en tur alene da vel. Gjorde jeg, overlevde fint (såvidt).

😉

Det blir nok en tur snart :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 13.36):

Enig, klientellet er gjennomgående lite attraktivt, og det er jo ikke annet å forvente når hvem som helst slipper inn:) Var der med en kjæreste en gang, men aldri mer😱 

Anonymkode: 8b94d...436

Nettopp derfor har ikke jeg realisert fantasien om swingers.

Dersom det finnes en klubb hvor folk slipper inn basert på attraktivitet derimot..

Anonymkode: e394f...251

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nettopp derfor har ikke jeg realisert fantasien om swingers.

Dersom det finnes en klubb hvor folk slipper inn basert på attraktivitet derimot..

Anonymkode: e394f...251

Hva om du ikke slipper inn?

Anonymkode: 5fdd4...5ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...