Gå til innhold

Har noen vært på club fantasy i Tønsberg


Magwen

Anbefalte innlegg

Har hørt stedet er mest for "lokale" og fast klikk gjeng der🤷 Vi vurderer også klubb,men det blir utenlands. Sandefjord frister ikke😂

Anonymkode: 79221...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har hørt stedet er mest for "lokale" og fast klikk gjeng der🤷 Vi vurderer også klubb,men det blir utenlands. Sandefjord frister ikke😂

Anonymkode: 79221...5b0

Kjekt i Danmark. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (17 minutter siden):

Selvsagt holder folk på privat. Har holdt på med dette i over ti år. Kjenner derfor godt til hvordan det fungerer. De som driver med dette går både på klubb og møtes privat. «Høystatus» privat er bare fri fantasi fra denne anonyme debattanten. 

Det kan jo hende noen er høystatus samtidig som de driver på privat. Antar høystatus folk også har behov? Og antar høystatur folk også naturlig og tilfeldigvis omgåes andre med lik livstil. Så syns ikke det høres alt for fantasi ut. 

Anonymkode: a1df8...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jo hende noen er høystatus samtidig som de driver på privat. Antar høystatus folk også har behov? Og antar høystatur folk også naturlig og tilfeldigvis omgåes andre med lik livstil. Så syns ikke det høres alt for fantasi ut. 

Anonymkode: a1df8...808

Jeg har hatt swingers-sex med folk i alle kategorier. Fra dødsrike folk som har kjøpt egne toppleiligheter der de kan leve dette ut, til helt vanlige folk på trestjerners hotellrom. Jeg har også vært på klubber i utlandet der man må bli godkjent for å få komme inn. Og jeg er verken rik eller pen. Folk som driver med dette gjør det primært fordi de er kåte, ikke fordi de er rike. 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (2 timer siden):

Folk som driver med dette gjør det primært fordi de er kåte, ikke fordi de er rike.

Jeg er enig i utsagnet, men jeg regner vel med at "høystatus" i denne sammenheng går mest på alderspoeng og utseendemessig attraktivitet. 

Anonymkode: 79619...ed6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er enig i utsagnet, men jeg regner vel med at "høystatus" i denne sammenheng går mest på alderspoeng og utseendemessig attraktivitet. 

Anonymkode: 79619...ed6

Det vil alltid være noen som har strenge preferanser hva utseende angår, og det kan de forvalte innenfor de arenaene - klubber og nettsteder - som allerede finnes. At de har egne «høystatus-klubber» er tull og tøys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Topper og daler said:

Selvsagt holder folk på privat. Har holdt på med dette i over ti år. Kjenner derfor godt til hvordan det fungerer. De som driver med dette går både på klubb og møtes privat. «Høystatus» privat er bare fri fantasi fra denne anonyme debattanten. 

Dessverre for deg er det nok ikke fantasi at attraktive mennesker både swinger og har sexfester som du ikke slipper inn på. Det er høyst reellt, og bare fordi du er bitter for at du ikke er blant grupperingen som det er snakk om så trenger du ikke late som det ikke stemmer eller diskreditere andre for å være anonym. At du IKKE er anonym gjør ikke meningen din korrekt bare av den grunn. 

Anonymkode: 2321e...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dessverre for deg er det nok ikke fantasi at attraktive mennesker både swinger og har sexfester som du ikke slipper inn på. Det er høyst reellt, og bare fordi du er bitter for at du ikke er blant grupperingen som det er snakk om så trenger du ikke late som det ikke stemmer eller diskreditere andre for å være anonym. At du IKKE er anonym gjør ikke meningen din korrekt bare av den grunn. 

Anonymkode: 2321e...825

Nei, ikke bare av den grunn, men det at jeg - i motsetning til deg - faktisk vet hva jeg snakker om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 28.10.2023 den 18.00):

Vi pratet om det i dag, ta oss en tur i 2024. Mest for å se, stemningen. Tror ikke vi klarer å ha sex der. Er det lov å besøke stedet kun for å se??. 

Ønsker ikke å få æsj svar. Vil ha ærlige og normale svar. 😊😊

Jeg har vært der flere ganger. Best å bare ta seg en tur og se det an noen timer om dette er noe for dere. Jeg ville ikke dratt dit på en kveld som er åpent for single menn for deres del første gangen. Velg kun kvelder det er åpent for kun par. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

 

Har hørt stedet er mest for "lokale" og fast klikk gjeng der

 

Det stemmer ikke med min erfaring. Jeg har ikke møtt mer enn et par lokale der. Folk reiser stort sett vekk fra sitt hjemsted for å gå på klubb. Også utenlandske gjester.

Har heller ikke sett noen klikk. Det er for det meste nye gjester hver gang, men også en og annen fornøyd gjest som kommer igjen (pun intended)

Anonymkode: 258e0...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så det er overvekt av menn på de kveldene det er åpent for single menn? Det var noen som sa til meg at det ble balansert hvor mange som slapp inn for å ha en kjønnsbalanse. Da er det tydeligvis ikke noen vits i å dra dit som singel mann.

Anonymkode: 5c755...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så det er overvekt av menn på de kveldene det er åpent for single menn? Det var noen som sa til meg at det ble balansert hvor mange som slapp inn for å ha en kjønnsbalanse. Da er det tydeligvis ikke noen vits i å dra dit som singel mann.

Anonymkode: 5c755...b96

Vær tidlig ute, eller allier deg med singel kvinne?  

Anonymkode: 79619...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker å besøke Club i utlandet og da utelukkende til parkveld. Vi har kun positive erfaringer. Det forventes ingen ting av deg, du gjør kun det du har lyst til. 
Hver gang vi har vært på Club dra vi med oss en fantastisk energie som varer flere uker etter besøket. 
Skulle gjerne gjort det litt oftere men både Tønsberg og Trondheim er litt langt å reise. 🙁

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/30/2023 at 10:13 PM, Topper og daler said:

Nei, ikke bare av den grunn, men det at jeg - i motsetning til deg - faktisk vet hva jeg snakker om. 

Det gjør du ganske åpenbart ikke. 

Anonymkode: 2321e...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har vi vært på Club fantasy I Tønsberg. Kom dit sammen med ett par vi ble kjent med noen uker tidligere. De som driver stedet var utrolig hyggelige. Vi var der på lørdag og det var ca 11 par det. Vi ble positivt overrasket av menneskene som kom. Helt vanlige folk. Gj.snitt alder ca 35-40. Noen yngre. Vi er på 50+ og det var 2-3 par til på ca vår alder.

Vi hadde sex 2 ganger. Angret litt at vi ikke inviterte noen når vi lå i storsenga. Var noen som så på oss. 

Var god ei stemning der, latter og tullprat. Så vi skal dit igjen. Det har vi bestemt oss for. Angrer på at vi ikke har dratt dit før. Så 2024 blir det flere turer på lystclub i Tønsberg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (8 minutter siden):

Nå har vi vært på Club fantasy I Tønsberg. Kom dit sammen med ett par vi ble kjent med noen uker tidligere. De som driver stedet var utrolig hyggelige. Vi var der på lørdag og det var ca 11 par det. Vi ble positivt overrasket av menneskene som kom. Helt vanlige folk. Gj.snitt alder ca 35-40. Noen yngre. Vi er på 50+ og det var 2-3 par til på ca vår alder.

Vi hadde sex 2 ganger. Angret litt at vi ikke inviterte noen når vi lå i storsenga. Var noen som så på oss. 

Var god ei stemning der, latter og tullprat. Så vi skal dit igjen. Det har vi bestemt oss for. Angrer på at vi ikke har dratt dit før. Så 2024 blir det flere turer på lystclub i Tønsberg.

Så spennende å høre, jeg og kjæresten har ikke vært på club mer enn en gang, men har hatt veldig lyst til å dra på club fantasy i Tønsberg og har vært nære på flere ganger, men nå har vi planer om å få det til, så veldig fint å lese om fine opplevelser der.

Anonymkode: ab0a5...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Topper og daler skrev (På 30.10.2023 den 18.41):

Det vil alltid være noen som har strenge preferanser hva utseende angår, og det kan de forvalte innenfor de arenaene - klubber og nettsteder - som allerede finnes. At de har egne «høystatus-klubber» er tull og tøys. 

Bare fordi du ikke har hørt om noen av de så betyr ikke det at de ikke finnes 😉

Anonymkode: 4ef83...15f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare fordi du ikke har hørt om noen av de så betyr ikke det at de ikke finnes 😉

Anonymkode: 4ef83...15f

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (På 30.10.2023 den 22.16):

Jeg har vært der flere ganger. Best å bare ta seg en tur og se det an noen timer om dette er noe for dere. Jeg ville ikke dratt dit på en kveld som er åpent for single menn for deres del første gangen. Velg kun kvelder det er åpent for kun par. 

 

Bare par?

Får en seg noe da?

Jeg er singel kvinne og kunne tenkt meg prøve en kveld. Men vil jammen ligge hvis jeg først drar. 

Anonymkode: f62ba...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare par?

Får en seg noe da?

Jeg er singel kvinne og kunne tenkt meg prøve en kveld. Men vil jammen ligge hvis jeg først drar. 

Anonymkode: f62ba...dee

Du får dra på kveldene for par og single damer… da får du nok mange muligheter ✌️

Anonymkode: c2edd...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...