Irak Skrevet 3. februar #121 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (På 15.1.2024 den 13.05): Lørdagen er åpen for kun par og damer. Fredag par, single menn og damer. Skal garantere at hadde du vært der på lørdag så kunne du fått kjørt deg mye. Par der har parterbytte og du kunne sikkert blitt med par. Så klart på fredagen blir det mest menn der, ikke så mange par og damer. Vil anbefale deg å dra Takk for info 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 3. februar Forfatter #122 Del Skrevet 3. februar Irak skrev (30 minutter siden): Takk for info 👌 Har du lyst å dra fit Irak, club fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #123 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (10 minutter siden): Har du lyst å dra fit Irak, club fantasy Sikkert verdt et forsøk 👌 Greit å holde mulighetene åpne 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 3. februar Forfatter #124 Del Skrevet 3. februar Irak skrev (22 minutter siden): Sikkert verdt et forsøk 👌 Greit å holde mulighetene åpne 👌 Bi var der, var både spennende og pirrende. Ønsker du at det er mye menn der så dra på fredag. Da er det ikke så mange damer. Lørdag kun par og single damer. Siste lørdagen i måneden er det åpent for alle. Du vil ikke angre🌹🌹🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 3. februar Forfatter #125 Del Skrevet 3. februar Koster 500. Du må melde deg på før du drar. Enten på sms eller epost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #126 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (1 minutt siden): Bi var der, var både spennende og pirrende. Ønsker du at det er mye menn der så dra på fredag. Da er det ikke så mange damer. Lørdag kun par og single damer. Siste lørdagen i måneden er det åpent for alle. Du vil ikke angre🌹🌹🌹 Takk for tipset 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #127 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (1 minutt siden): Koster 500. Du må melde deg på før du drar. Enten på sms eller epost Takk 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. februar #128 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (12 minutter siden): Koster 500. Du må melde deg på før du drar. Enten på sms eller epost Ja jeg så det. Er jo dobbelt så dyrt for menn å komme inn som damer jo 🤭. Så ut som en grei plass det der... Spennende 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 3. februar Forfatter #129 Del Skrevet 3. februar Irak skrev (19 minutter siden): Ja jeg så det. Er jo dobbelt så dyrt for menn å komme inn som damer jo 🤭. Så ut som en grei plass det der... Spennende 👌 Vil anbefale deg å draaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #130 Del Skrevet 4. februar Irak skrev (19 timer siden): Ja jeg så det. Er jo dobbelt så dyrt for menn å komme inn som damer jo 🤭. Så ut som en grei plass det der... Spennende 👌 Verdt prisen for oss menn. Heftig orgasme ver gang jg har vert der. Anbefales for kvinner som har mye lyst 🫠 Anonymkode: 832b4...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabanana-90 Skrevet 30. mars #131 Del Skrevet 30. mars Er den klubben som skal åpne i Sandvika åpnet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 28. april #132 Del Skrevet 28. april Klubben i Sandvika åpner førstkommende fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #133 Del Skrevet 1. juni Village skrev (På 28.4.2024 den 21.05): Klubben i Sandvika åpner førstkommende fredag. Noen som har vært på klubben i Sandvika? Anonymkode: 09db9...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 3. juni #134 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 0.15): Noen som har vært på klubben i Sandvika? Anonymkode: 09db9...1dd Det er et hus med inngang i kjelleren hvor det er resepsjon og garderobe. I 1. etasje er det et stort rom med bar og sitteareal. I 2. etasje er det flere aktivitetsrom. Det er bad i alle etasjer. Det skal bli boblebad i kjelleren som ikke er ferdig ennå. Lokalet er større enn det nedlagte VIP i Oslo. Alt fremstår som velorganisert. Det er de samme som driver dette stedet som stedet i Vestfold. Alle som var der fremstod som vanlige gjester. Ikke selgere av sexleketøy eller venner og bekjente av eieren for å fylle lokalet. Det er dyrt å komme inn som blir litt kompensert av at man kan ta med egen drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #135 Del Skrevet 5. juni Village skrev (På 3.6.2024 den 10.04): Det er et hus med inngang i kjelleren hvor det er resepsjon og garderobe. I 1. etasje er det et stort rom med bar og sitteareal. I 2. etasje er det flere aktivitetsrom. Det er bad i alle etasjer. Det skal bli boblebad i kjelleren som ikke er ferdig ennå. Lokalet er større enn det nedlagte VIP i Oslo. Alt fremstår som velorganisert. Det er de samme som driver dette stedet som stedet i Vestfold. Alle som var der fremstod som vanlige gjester. Ikke selgere av sexleketøy eller venner og bekjente av eieren for å fylle lokalet. Det er dyrt å komme inn som blir litt kompensert av at man kan ta med egen drikke. Hvordan er kjønnsfordelingen på de dagene de slipper inn single menn? Anonymkode: 5c755...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 6. juni #136 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan er kjønnsfordelingen på de dagene de slipper inn single menn? Anonymkode: 5c755...b96 Flest menn uten at det bare er menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #137 Del Skrevet 6. juni Fighter83 skrev (På 17.1.2024 den 17.14): Ønsker du å bruke kondom ved blowjob så sier du det. Det må respekteres. Da får folk velge selv om de vil fjerne seg eller dra på dongen. Alle menn jeg har vært borti på klubb bruker dong ved vaginal og analsex men det er ikke vanlig ved oralsex sånn jeg har forstått. Er jo veldig mye gonoré nå for tiden og det får man jo også i halsen etter hva jeg vet. Burde huske på dette selv merker jeg. Får gnage litt på den merker jeg. Så lenge du bare ikke gnager på selve dongen, da blir det hele fort litt hensiktsløst 😅 Anonymkode: ee6f9...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #138 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan er kjønnsfordelingen på de dagene de slipper inn single menn? Anonymkode: 5c755...b96 Var kun menn den dagen jeg dro, så det ble en rask runk og så dra hjem Anonymkode: feea1...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #139 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Var kun menn den dagen jeg dro, så det ble en rask runk og så dra hjem Anonymkode: feea1...9dd Så sjansen for sex er bedre på Tinder… Anonymkode: 5c755...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #140 Del Skrevet 19. juni On 6/6/2024 at 5:13 PM, AnonymBruker said: Var kun menn den dagen jeg dro, så det ble en rask runk og så dra hjem Anonymkode: feea1...9dd Hvilken dag var det, og når på kvelden? Anonymkode: 3ff43...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå