AnonymBruker Skrevet 18. januar #101 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om du ikke slipper inn? Anonymkode: 5fdd4...5ca Ja det kan jo selvfølgelig hende. Men som et eksempel så har jeg aldri problemer med å få den mannen jeg vil ha til sengs når jeg er ute på byen. Men klart, fulle mannfolk kan vel ta til takke med omså hva som helst, så det er ikke sikkert det er noe kompliment til meg som person. Jeg er ikke noen fotomodell, men får ofte høre at jeg er sexy. Har vært bortskjemt med å få høre at jeg er den fineste dama i lokalet når vi er på fest/julebord og lignende. Noe jeg personlig synes ikke stemmer da det som regel er både yngre, penere og slankere jenter der enn meg. Men det er visst noe med utstrålingen min har jeg blitt fortalt. Anonymkode: e394f...251 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #102 Del Skrevet 19. januar Gå ned handlegaten i sentrum lørdag. Se for deg 15 tilfeldige par i din alder +/- 10 år. Helt vanlige folk som handler. Det er spennet i utseendet man finner på de stedene. Noen er veldig fine, noen er ikke så fine. Kommer helt an på smaken. Det noen ikke synes er attraktivt pga alder, er det beste som finnes for andre. Derfor vil det alltid være noen som sier at det ikke er et sted for attraktive mennesker. Og det kan det ha vært den kvelden. Men man kan ha vært uheldig. Var på et annet sted enn CF en kveld og da var det så - som - så for min smak. Par uker etter var vi det igjen og da var det noe helt annet..men folk hadde like mye sex begge kveldene så det er tydelig at folk er forskjellige 😆 Anonymkode: 8dac9...399 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #103 Del Skrevet 19. januar Topper og daler skrev (På 30.10.2023 den 15.06): Selvsagt holder folk på privat. Har holdt på med dette i over ti år. Kjenner derfor godt til hvordan det fungerer. De som driver med dette går både på klubb og møtes privat. «Høystatus» privat er bare fri fantasi fra denne anonyme debattanten. Min erfaring også. Selvsagt finnes det private fester, og klubber er i om noe en vanlig rekrutteringsarena til disse. Handler lite om "status" mer at man inviterer basert på felles kinks, interesser, geografi og at man naturlig nok ofte velger å invitere de som er noenlike i alder og attraktivite. Anonymkode: a367d...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 19. januar Forfatter #104 Del Skrevet 19. januar Har noen vært på klubben I Trondheim?? Leser litt om hallikvirksomhet der, tviler det er slik nå. Så ett program for noen år siden ei som var der. Tror det gikk i NRK. Så utrolig fint ut der. Er det samme opplegg som i Tønsberg. Single og par en kveld, og kun par på lørdager. 😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #105 Del Skrevet 19. januar Magwen skrev (50 minutter siden): Har noen vært på klubben I Trondheim?? Leser litt om hallikvirksomhet der, tviler det er slik nå. Så ett program for noen år siden ei som var der. Tror det gikk i NRK. Så utrolig fint ut der. Er det samme opplegg som i Tønsberg. Single og par en kveld, og kun par på lørdager. 😋😋 Det er jo bare å søke opp kalenderen. Par+damer, er en gang pr måned. Har ikke vært der ennå, de jeg kjenner har et greit inntrykk. Litt harry at det er en brakkerigg i et industriområde, men de har vel hatt problemer med å få være i fred. Anonymkode: 79619...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #106 Del Skrevet 19. januar Magwen skrev (53 minutter siden): Har noen vært på klubben I Trondheim?? Leser litt om hallikvirksomhet der, tviler det er slik nå. Så ett program for noen år siden ei som var der. Tror det gikk i NRK. Så utrolig fint ut der. Er det samme opplegg som i Tønsberg. Single og par en kveld, og kun par på lørdager. 😋😋 Hvorfor tviler du på det? Det er jo slik business han driver med. Jeg ønsker ikke å bidra til sexhandel, og selv om det alltid er en risiko for slikt på klubb oppsøker jeg selvsagt ikke steder hvor det er en del av grunnkonseptet. Anonymkode: a367d...175 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #107 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tviler du på det? Det er jo slik business han driver med. Jeg ønsker ikke å bidra til sexhandel, og selv om det alltid er en risiko for slikt på klubb oppsøker jeg selvsagt ikke steder hvor det er en del av grunnkonseptet. Anonymkode: a367d...175 Det er vel ingenting å tvile på hva som har skjedd, så går det an å ta et valg på hvordan man tror det er pr i dag. Ulovligheter har skjedd i de fleste bransjer, men etter en stund velger vi å gi dem en ny sjanse. Klubben hadde sikkert hatt godt av et nytt fjes som innehaver. Anonymkode: 79619...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #108 Del Skrevet 20. januar Magwen skrev (På 28.10.2023 den 18.00): Vi pratet om det i dag, ta oss en tur i 2024. Mest for å se, stemningen. Tror ikke vi klarer å ha sex der. Er det lov å besøke stedet kun for å se??. Ønsker ikke å få æsj svar. Vil ha ærlige og normale svar. 😊😊 Det er bare å ta en tur å kikke, dere vil få mange forskjellige meninger, men det beste er bare å dra en kveld og se. Det er helt greit å bare dra dit for å se om dette er noe for dere. Anonymkode: 48111...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #109 Del Skrevet 20. januar Jeg har erfaring fra tidlig 2000 tallet når det var klubber i Oslo, samt Cat club. (ikke sex klubb) Men i Tønsberg var jeg og mannen i sommer. Vi er 37 og 40. Var på young swingers kveld. Følte meg utilpass. De fleste var i starten av 20 årene. Det var fullt der, tror vi var 25-30 par om jeg ikke husker feil. De fleste så råbra ut. Jeg hadde nylig født og var bare utilpass. Men kvelden kom seg med litt alkohol. Vi hadde ikke sex med noen, bare med hverandre. Pratet med masse hyggelige folk, men for meg var det het uaktuelt å ligge med en spirrevipp på 20. (beklager dømmende holdning her, men de ser jo ut som barn) Jeg har personlig aldri likt yngre, så om vi skal dit igjen vil jeg foretrekke et eldre klientell. Anonymkode: 6450b...438 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 20. januar Forfatter #110 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har erfaring fra tidlig 2000 tallet når det var klubber i Oslo, samt Cat club. (ikke sex klubb) Men i Tønsberg var jeg og mannen i sommer. Vi er 37 og 40. Var på young swingers kveld. Følte meg utilpass. De fleste var i starten av 20 årene. Det var fullt der, tror vi var 25-30 par om jeg ikke husker feil. De fleste så råbra ut. Jeg hadde nylig født og var bare utilpass. Men kvelden kom seg med litt alkohol. Vi hadde ikke sex med noen, bare med hverandre. Pratet med masse hyggelige folk, men for meg var det het uaktuelt å ligge med en spirrevipp på 20. (beklager dømmende holdning her, men de ser jo ut som barn) Jeg har personlig aldri likt yngre, så om vi skal dit igjen vil jeg foretrekke et eldre klientell. Anonymkode: 6450b...438 Så det var så mye yngre par der. Regner med det var på en lørdag?? Når vi var der så var det 11 par, var nok det. 25 høres mange ut. Vi er begge godt over 50 så vi drar dit når det er åpent for allé. Vi skal dit mer. Vi hadde ikke sex med andre, tanken pirrer 😊😊 Håper dere vil dra dit mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 30. januar #111 Del Skrevet 30. januar On 1/16/2024 at 12:31 PM, AnonymBruker said: Blir spennende å se hvordan det blir i Sandvika. Anonymkode: bd21f...a03 Budstikka la ut bilde av huset som skal brukes (det er fjernt nå), så nå vet ‘alle’ hvor det er hen 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #112 Del Skrevet 1. februar Så ut i fra det jeg leser her, så kan det være verd å ta turen også som singel man? Eller risikerer man bare å bli sittende å se på andre ha sex? Anonymkode: 5c755...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #113 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 10.41): Så ut i fra det jeg leser her, så kan det være verd å ta turen også som singel man? Eller risikerer man bare å bli sittende å se på andre ha sex? Anonymkode: 5c755...b96 Kommer sikkert litt an på standarden din... Anonymkode: 1c5d0...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #114 Del Skrevet 3. februar Vi vurderer en tur, vi er et pent par på 38 og vi skulle gjerne hatt ei jente vi kan kose med 😍 jeg er veldig nysgjerrig på jentesex og mannen min klager ikke på det 😄 Vi tenker at det kanskje kan bli litt slitsomt å avvise alle mennene som spør om sex der, men det får de tåle 😄 Anonymkode: 39d32...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. februar #115 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 22.31): Ja det kan jo selvfølgelig hende. Men som et eksempel så har jeg aldri problemer med å få den mannen jeg vil ha til sengs når jeg er ute på byen. Men klart, fulle mannfolk kan vel ta til takke med omså hva som helst, så det er ikke sikkert det er noe kompliment til meg som person. Jeg er ikke noen fotomodell, men får ofte høre at jeg er sexy. Har vært bortskjemt med å få høre at jeg er den fineste dama i lokalet når vi er på fest/julebord og lignende. Noe jeg personlig synes ikke stemmer da det som regel er både yngre, penere og slankere jenter der enn meg. Men det er visst noe med utstrålingen min har jeg blitt fortalt. Anonymkode: e394f...251 Vel, noen kvinner slike steder finner det faktisk hot også å bli pult av mindre pene menn. Det er mer begjæret til mennene som tenner dem, at så mange har lyst på deg. De kommer til å knulle deg som om de ikke har fått mus på en halv mannsalder. Er jo ikke akkurat som at du skal ha noe forhold til dem, eller bli kjærester eller noe. Du skal jo bare ha en (eller tre) random pølser i dåsa, liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #116 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 1.22): Poenget var at du finner ikke attraktive mennesker der. Med mindre man har en særs lav terskel for hva man anser for å være attraktivt. Anonymkode: 2321e...825 Jeg ble overrasket, men har sett både 8ere og 9ere og 10ere. Føler meg selv ganske attraktiv, men mange der som så mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 9580b...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #117 Del Skrevet 3. februar AllahBallah skrev (1 time siden): Vel, noen kvinner slike steder finner det faktisk hot også å bli pult av mindre pene menn. Det er mer begjæret til mennene som tenner dem, at så mange har lyst på deg. De kommer til å knulle deg som om de ikke har fått mus på en halv mannsalder. Er jo ikke akkurat som at du skal ha noe forhold til dem, eller bli kjærester eller noe. Du skal jo bare ha en (eller tre) random pølser i dåsa, liksom. Nå har jeg ikke vært på et slikt sted så har ikke testet det ut, men når jeg er ute på byen og mindre pene menn flokker seg rundt meg så har jeg absolutt ikke lyst å være med noen av de hjem. Klarer ikke å tenne på folk jeg ikke finner attraktiv. Anonymkode: e394f...251 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 3. februar #118 Del Skrevet 3. februar (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og krenkende innlegg. Elaine Marley, mod. Endret 3. februar av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #119 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kommer sikkert litt an på standarden din... Anonymkode: 1c5d0...8af Skal jeg ikke sette karakter på selv, men damer oppsøker med på utesteder…. Anonymkode: 5c755...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #120 Del Skrevet 3. februar Magwen skrev (På 20.1.2024 den 13.16): Så det var så mye yngre par der. Regner med det var på en lørdag?? Når vi var der så var det 11 par, var nok det. 25 høres mange ut. Vi er begge godt over 50 så vi drar dit når det er åpent for allé. Vi skal dit mer. Vi hadde ikke sex med andre, tanken pirrer 😊😊 Håper dere vil dra dit mer Det var young swingers kveld. Aldersgrensen var 45. Jeg vil heller på voksenkveld med 35år + om det finns. Anonymkode: 6450b...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå