Gå til innhold

Har noen vært på club fantasy i Tønsberg

Magwen

Anbefalte innlegg

Ja vært der 3 ganger med kjæresten. 2 av gangene fant vi jente å leke med. Siste gangen var det ikke noe der for vår smak, men koset oss med hverandre. 
Liker best når det er par og single kvinner. Men opplever at single menn respekterte at de ikke fikk være med. Men de står gjerne å ser på, blir litt runkeklubb fort da. Kommer jo an på hva man er ute etter selvsagt. Virker som young swingers kveldene er populære, men da må en være under 45. Det er ikke kjæresten min.  Mulig vi tar en tur til helgen.

Blir spennende å se hvordan det blir i Sandvika. 

Anonymkode: bd21f...a03

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja vært der 3 ganger med kjæresten. 2 av gangene fant vi jente å leke med. Siste gangen var det ikke noe der for vår smak, men koset oss med hverandre. 
Liker best når det er par og single kvinner. Men opplever at single menn respekterte at de ikke fikk være med. Men de står gjerne å ser på, blir litt runkeklubb fort da. Kommer jo an på hva man er ute etter selvsagt. Virker som young swingers kveldene er populære, men da må en være under 45. Det er ikke kjæresten min.  Mulig vi tar en tur til helgen.

Blir spennende å se hvordan det blir i Sandvika. 

Virker veldig kjedelig som kvinne å komme på kvelder med kun par og andre single kvinner. Jeg som heteroseksuell kvinne ville aldri gått på en slik kveld. Virker som disse kveldene kun er ment for lesbiske/biseksuelle kvinner og menn. Tror de mister noen heteroseksuelle kvinner som gjester ved å kjøre sånne kvelder.

Anonymkode: cecea...234

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, virker som de fleste deler mannen sin også. Så tror egentlig ikke det er noe problem. Mange åpne folk som med glede deler bort partner. Men de har jo kvelder der single menn, par og single damer kan komme, kan jo velge slike kvelder om man vil det. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

De fleste som drar dit er jo akkurat like uattraktiv eller blant den sære/alternive delen av befolkninga. 

Anonymkode: 2321e...825

Enig, klientellet er gjennomgående lite attraktivt, og det er jo ikke annet å forvente når hvem som helst slipper inn:) Var der med en kjæreste en gang, men aldri mer😱 

Anonymkode: 8b94d...436

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker veldig kjedelig som kvinne å komme på kvelder med kun par og andre single kvinner. Jeg som heteroseksuell kvinne ville aldri gått på en slik kveld. Virker som disse kveldene kun er ment for lesbiske/biseksuelle kvinner og menn. Tror de mister noen heteroseksuelle kvinner som gjester ved å kjøre sånne kvelder.

Det er jo slike kvelder hos nesten alle klubber, men ikke hele tiden. De mister selvfølgelig noen single kvinner, men de får antagelig desto flere. Jeg tror denne blandingen skaper et mykere miljø, som passer mange par, og single kvinner som også har sex med kvinner.  

Hvis du bedre liker de kveldene der mannfolka står i kø for å ta deg, så er det vel oftere slike anledninger?  

Anonymkode: 79619...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror de mister flere av alle om det hadde vært overvekt av menn hver eneste kveld. Det kan fort bli litt mye.. 😊

Anonymkode: 8dac9...399

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig, klientellet er gjennomgående lite attraktivt, og det er jo ikke annet å forvente når hvem som helst slipper inn:) Var der med en kjæreste en gang, men aldri mer😱 

Det er ikke min erfaring, har vært der flere ganger, det er ett gjennomsnitt av Norges befolkning, og mange flotte menn og kvinner der

Anonymkode: 48111...e5b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo slike kvelder hos nesten alle klubber, men ikke hele tiden. De mister selvfølgelig noen single kvinner, men de får antagelig desto flere. Jeg tror denne blandingen skaper et mykere miljø, som passer mange par, og single kvinner som også har sex med kvinner.  

Hvis du bedre liker de kveldene der mannfolka står i kø for å ta deg, så er det vel oftere slike anledninger?  

Kunne det ikke være sånn at det ikke slapp inn flere menn enn det kom kvinner da?

Om du ikke er lesbisk, bifil eller tenner på å ha deg med noens kjære så forsvinner jo hele poenget med å komme. 

Anonymkode: a1df8...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om du ikke er lesbisk, bifil eller tenner på å ha deg med noens kjære så forsvinner jo hele poenget med å komme. 

Ja?  Så la være da. Poenget er vel å få en variasjon i tilbudet, slik at flest mulig skal finne noe som passer, av og til.  

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja?  Så la være da. Poenget er vel å få en variasjon i tilbudet, slik at flest mulig skal finne noe som passer, av og til.  

Flest mulig foruten single.

Anonymkode: a1df8...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er forskjellige meninger og jeg tror at de som er mest negative er folk som ikke har vært der. De har hørt av....hørte av...og da blir " ei fjær til 5 høns". 

Vi skal dit mer og jeg vil anbefale par å dra dit. Dr på en lørdag og møt andre hyggelige mennesker.😊😊

Var en som kom med ett godt poeng når vi var der. Mennesker som er i swinger miljøer, drar på klubber og "spriter" opp sexen. Hvorfor skal de være utro?? De har ett spennende å godt sexliv. De har ett åpent sexliv. De har ett trykt å godt forhold og som kona sa etter den helga på club fantasy. " Vi kom enda nærmere hverandre " og det har hun rett i.

Vi skal dit mer, det er sikkert 😊😊😋😋

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ikke min erfaring, har vært der flere ganger, det er ett gjennomsnitt av Norges befolkning, og mange flotte menn og kvinner der

Da har du lavere terskel enn meg. Og selvsagt vil terskelen til en viss grad avhenge av egen attraktivitet eller mangel på sådan:)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Da har du lavere terskel enn meg. Og selvsagt vil terskelen til en viss grad avhenge av egen attraktivitet eller mangel på sådan:)

Jeg vet at kona ikke har noe lav terskel, og det har ikke jeg eller. Vi er begge 2 vanskelige mennesker med vanlige jobber. De vi så der var kjekke, hyggelig, pene mennesker i forskjellige alder. De var velstelt. Nå vet ikje jeg hva de jobbet med. Kan si med 100% sikkerhet at det kom ikke noen uflidde der. 

Så hva du har det fra at de som er på club fantasy er under norsk standard vil jeg gjerne vite????. Uteliggere, narkomane osv tviler jeg slipper inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjengangeren med slike kommentarer er jo veldig ofte fra folk som aldri har vært på slike plasser eller "har hørt at"

Har ikke hatt gleden av å besøke Club Fantasy,  men jeg har vært på Club4.

Der finnes det både yngre og eldre, tykke og tynne, korte og lange varianter av både menn og kvinner. 

Det som er felles er at det stort sett er hyggelige folk med en avslappet holdning til det hele.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kona går på lokal klubb her i byen med jevne mellomrom. Vi syns det er spennende å rollespille oss i mellom når vi er der - feks at en av oss får bestemme om partneren skal ta i mot tilbud fra andre, eller at vi spiller at vi ikke kjenner hverandre. 

Folk er høflige og greie, de som ikke oppfører seg blir ganske kjapt ekskludert fra fellesskapet. Minst mulig alkohol anbefales. Jeg er egentlig overrasket over hvor greit utseende og kropp de fleste har, selv om alderen er ganske høy. Mulig at man ikke går dit om man ikke er fornøyd med kroppen sin.

Eneste som kan være litt pinlig er om man treffer kjentfolk, vi traff nære naboer en gang. Samtalen over hagegjerdet blir litt.....etterpå.

Anonymkode: ecdfd...265

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Gjennomsnittet er ikke attraktivt. Det er hele poenget. Og du finner ikke noen OVER gjennomsnittet der inne heller, men du finner mange under. 

Anonymkode: 2321e...825

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med kondombruken om man skulle ønske å inkludere oralsex i øyeblikkets hete der? Har full forståelse for at folk bruker kondom når man er med nye folk - men ikke under blowjobs vel? (selv om man også kan få kjønnsykdommer i halsen)

Anonymkode: 2d62f...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (1 time siden):

Jeg vet at kona ikke har noe lav terskel, og det har ikke jeg eller. Vi er begge 2 vanskelige mennesker med vanlige jobber. De vi så der var kjekke, hyggelig, pene mennesker i forskjellige alder. De var velstelt. Nå vet ikje jeg hva de jobbet med. Kan si med 100% sikkerhet at det kom ikke noen uflidde der. 

Så hva du har det fra at de som er på club fantasy er under norsk standard vil jeg gjerne vite????. Uteliggere, narkomane osv tviler jeg slipper inn.

Lav terskel er nok i denne sammenheng ganske subjektivt, men jeg har som sagt vært der selv, og synes deltakerne stort sett var ganske uappetitlige (for å si det forsiktig). Men like barn leker jo som kjent best.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 13.35):

Er det ikke litt flau stemning på sånne klubber? Du kommer dit med kona di og så kommer en eller annen halvtjukk skalla fyr og spør om å få knulle kona di?

Anonymkode: b1dc8...46d

Er ikke deg han spør som regel men han hører vel med kona di tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og kona går på lokal klubb her i byen med jevne mellomrom. Vi syns det er spennende å rollespille oss i mellom når vi er der - feks at en av oss får bestemme om partneren skal ta i mot tilbud fra andre, eller at vi spiller at vi ikke kjenner hverandre. 

Folk er høflige og greie, de som ikke oppfører seg blir ganske kjapt ekskludert fra fellesskapet. Minst mulig alkohol anbefales. Jeg er egentlig overrasket over hvor greit utseende og kropp de fleste har, selv om alderen er ganske høy. Mulig at man ikke går dit om man ikke er fornøyd med kroppen sin.

Eneste som kan være litt pinlig er om man treffer kjentfolk, vi traff nære naboer en gang. Samtalen over hagegjerdet blir litt.....etterpå.

Anonymkode: ecdfd...265

Hahaha🤣 Kan tenke meg den første samtalen dagen derpå ja🤣 

Synes det som regel er moro og hyggelig å komme "nærmere" naboen på et vis men hadde vært kjekt å kunne ha dette for seg selv innimellom. Bare folk ikke blir masete og vil treffes sånn når jeg selv absolutt ikke vil. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...