Gå til innhold

Har noen vært på club fantasy i Tønsberg

Magwen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare par?

Får en seg noe da?

Jeg er singel kvinne og kunne tenkt meg prøve en kveld. Men vil jammen ligge hvis jeg først drar. 

Anonymkode: f62ba...dee

Som regel er Fredager er for par, single menn og kvinner. Lørdager for par og single damer. 

Det er garantert noen der som vil ligge med deg 😉

Var der selv igjen i går. Jeg har det alltid moro👏

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bare par?

Får en seg noe da?

Jeg er singel kvinne og kunne tenkt meg prøve en kveld. Men vil jammen ligge hvis jeg først drar. 

Anonymkode: f62ba...dee

Lørdagen er åpen for kun par og damer. Fredag par, single menn og damer. Skal garantere at hadde du vært der på lørdag så kunne du fått kjørt deg mye. Par der har parterbytte og du kunne sikkert blitt med par. 

Så klart på fredagen blir det mest menn der, ikke så mange par og damer.

Vil anbefale deg å dra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (13 timer siden):

Som regel er Fredager er for par, single menn og kvinner. Lørdager for par og single damer. 

Det er garantert noen der som vil ligge med deg 😉

Var der selv igjen i går. Jeg har det alltid moro👏

Sendte deg pm melding 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt flau stemning på sånne klubber? Du kommer dit med kona di og så kommer en eller annen halvtjukk skalla fyr og spør om å få knulle kona di?

Anonymkode: b1dc8...46d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i desember 2019. Kom som singel kvinne på en kveld hvor det var single menn, kvinner og par. Man kan absolutt dra dit bare for å se også, det er ingen tvang og du trenger ikke engang ta på noen om du ikke vil.

Jeg dro dit fordi jeg hadde lenge fantasert om å bli tatt av flere menn. Og, det fikk jeg oppleve. Fant en hyggelig mann i starten jeg begynte å snakke med, og så gikk vi i 2.etasje til rommet med storsenga. Der hadde jeg først sex med han mannen jeg først kom i snakk med, og så kom det flere nysgjerrige, kåte menn og så på som også hadde lyst. Og så sa jeg ja til 5 andre menn, de stod på en måte og ventet på tur. Ble veldig kåt av det.

Så en pause for å dusje, gikk ned i 1.etasje og drakk litt brus. Så opp igjen en tur til, hadde sex med han mannen jeg først møtte igjen. Vi fant et annet rom denne gangen, og hadde døren åpen  -som er et signal om at andre kan komme inn å se på. Kom to andre menn, og de hadde lyst og hadde sex med de også på det rommet mens hans første mannen var der og så på.

Vil si at det er/var rent der, og alle bruker selvsagt kondom (med mindre det er etablerte par som har sex med hverandre), og det er strenge krav til samtykke. Så vil si at folk på et sånt sted faktisk er mer høflige og opptatt av samtykke enn om du drar på et tilfeldig utested en helg.

Om noen prøver seg og ikke respekterer et nei, er det bare å si ifra til de som jobber der, og så kan de kaste ut vedkommende. Skjedde med meg da jeg var på et lignende sted i Oslo (vip room tror jeg det het). Var en mann som maste så veldig, og jeg sa nei igjen og igjen. Endte med at jeg varslet enn mann som var vakt/jobbet der. Da måtte den masete mannen kle på seg og dra, og ble svartelistet. Så er trygt på slike steder heldigvis.

Anonymkode: cecea...234

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Nå åpner det snart en større filial i Sandvika - februar/mars

Anonymkode: 258e0...a67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke litt flau stemning på sånne klubber? Du kommer dit med kona di og så kommer en eller annen halvtjukk skalla fyr og spør om å få knulle kona di?

Lov å si nei. Var en som la seg ved siden av oss. Kona sa nei. Han respekterte det. Ble ikke noe mer av det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste som drar dit er jo akkurat like uattraktiv eller blant den sære/alternive delen av befolkninga. 

Anonymkode: 2321e...825

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

De fleste som drar dit er jo akkurat like uattraktiv eller blant den sære/alternive delen av befolkninga. 

Ikke nødvendigvis. Jeg trodde alle kom til å være ekle menn, men var ikke alle som var slik. Noen er det jo, selvfølgelig, men ikke så mange som jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Magwen said:

Så klart på fredagen blir det mest menn der, ikke så mange par og damer.

Hva gjør alle mennene da, hvis det er manko på villige damer. Tar de hverandre?

Anonymkode: ce4fc...349

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis. Jeg trodde alle kom til å være ekle menn, men var ikke alle som var slik. Noen er det jo, selvfølgelig, men ikke så mange som jeg hadde trodd.

Poenget var at du finner ikke attraktive mennesker der. Med mindre man har en særs lav terskel for hva man anser for å være attraktivt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget var at du finner ikke attraktive mennesker der. Med mindre man har en særs lav terskel for hva man anser for å være attraktivt. 

Jeg har aldri vært på åpen klubb, men har vært vitne på noen ganske høyeksklusive, private swingersfester. Her snakker vi mye penger og høye krav til status. Kvinnene er ofte flotte, men flertallet av mennene er ikke noe jeg ville gått til sengs med. Som kvinne ville jeg nok heller gått på en club for «alle» enn på disse private festene med menn som kan få «hva dem vil» fordi dem har høye stillinger og masse penger.

Jatakk til vanlige menn som fortsatt har respekt for kvinner, og som gidder å legge litt energi i utseendet sitt istedenfor å kjøpe seg vakre kvinner.

Anonymkode: 82453...9b4

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det du skriver stemmer ikke. Nå har vi kun vært der en gang. 99(100)% av alle var attraktive, hyggelige mennesker. Om kona sa nei til en så var hovedgrunn at vi ville ha sex med  hverandre første gang.

Mennesker som hadde god hygiene, velstelt, og fikk eller ikke noe inntrykk at de sleit psykisk. Og det som var veldig positivt var at ALLE ble inkludert der vi satt. Var ett par satt for seg selv. Da ble det ryddet plass så ingen følte seg utenfor🥰🥰🥰

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 23.43):

Du får dra på kveldene for par og single damer… da får du nok mange muligheter ✌️

Anonymkode: c2edd...78b

Øh, hvilket rart råd er det? Dro dit selv som singel kvinne, men valgte jo da selvsagt å dra dit en kveld hvor det var åpent for single menn også. Var jo ikke interessert i å møte bare andre kvinner og par (!). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øh, hvilket rart råd er det? Dro dit selv som singel kvinne, men valgte jo da selvsagt å dra dit en kveld hvor det var åpent for single menn også. Var jo ikke interessert i å møte bare andre kvinner og par (!). 

Hva inntrykk fikk du??. Som du sikkert har lest fikk ve ett veldig godt inntrykk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (6 timer siden):

Det du skriver stemmer ikke. Nå har vi kun vært der en gang. 99(100)% av alle var attraktive, hyggelige mennesker. Om kona sa nei til en så var hovedgrunn at vi ville ha sex med  hverandre første gang.

Mennesker som hadde god hygiene, velstelt, og fikk eller ikke noe inntrykk at de sleit psykisk. Og det som var veldig positivt var at ALLE ble inkludert der vi satt. Var ett par satt for seg selv. Da ble det ryddet plass så ingen følte seg utenfor🥰🥰🥰

Hvilken klubb var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tent skrev (1 minutt siden):

Hvilken klubb var dette?

Du har ikke lest tråden vel? 

Anonymkode: 79619...ed6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (6 timer siden):

Hva inntrykk fikk du??. Som du sikkert har lest fikk ve ett veldig godt inntrykk 

Jeg var der selv som singel kvinne, og fikk en bra opplevelse fordi jeg dro dit en kveld hvor både single menn og kvinner var velkomne. Ville aldri som singel kvinne dratt dit en kveld hvor kun single kvinner og par hadde adgang. Hva skulle jeg gjort da liksom, sett andre damer ha sex med mennene sine? Nei takk, kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har ikke lest tråden vel? 

Nå er det flere klubber som har blitt lagt ned feks VIP room i Oslo. Det er flere populære klubber i Danmark som nordmenn har besøkt. Så jeg syntes ikke det var så dumt å spørre🤷‍♂️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent skrev (1 time siden):

Nå er det flere klubber som har blitt lagt ned feks VIP room i Oslo. Det er flere populære klubber i Danmark som nordmenn har besøkt. Så jeg syntes ikke det var så dumt å spørre🤷‍♂️ 

Det er lov. Men med litt leseforståelse, så ser du at det refereres tilbake til klubben det spørres om i HI, og som ts nettopp har besøkt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...