AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #61 Del Skrevet 1. november 2023 I den grad jeg reflekterer over det, tenker jeg bare positivt. Jeg så en gang en ganske stor dame på treningssenteret en gang. Ganske overvektig. Hun var like sterk eller sterkere enn mennene med biceps. Hva hun tok i markløft var utrolig imponerende. Så nei, tykk er ikke alltid utrent. Anonymkode: 55059...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #62 Del Skrevet 1. november 2023 Dette er hets av overvektige, nok en gang. Tråden er rapportert, anbefaler alle om å gjøre det samme. Anonymkode: b17fa...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #63 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg bor i et «løpeområde», typ det er toppidrettsenter her og «alle» kjører fullt Swix-utstyr og bruker løpevogn som transportmiddel til barnehage. «Alle» i foreldrepermisjon har Thule-vogn så de kan løpe mens barna sover, og på søndager ser jeg familier hvor barna sykler mens foreldrene løper (gjerne i kombo med nevnte Thule-vogn). Dette er nok til å skremme meg fra å løpe, da jeg er normalvektig men har NULL kondis. Når jeg ser overvektige/folk med fedme løpe rundt her så blir jeg så imponert og glad på deres vegne, tenker «good for you» og så «jeg burde også begynne å løpe». Men jeg er et lat dråk, så i motsetning til dem så blir det bare med tanken for meg. Anonymkode: 38ee1...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #64 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 18.13): å når du ser en overvektig person som prøver å løpe, hva tenker du? Vær helt ærlig. Jeg klapper inni meg over at en som har et problem gjør noe med det, det bør jo du også gjøre. Anonymkode: f42b5...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. november 2023 #65 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg er selv litt rund, men jeg løper. I god form, men ikke rask. Jeg tenker med meg selv at jeg håper jeg inspirerer folk som ser meg, og at de tenker at "kan hun, så kan jeg". Jeg tror de fleste vil tenke i samme baner, TS. Jeg elsker å løpe, det er den beste treningsformen som fins etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #66 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg forstår at du kan føle deg selvbevisst når du løper og passerer andre mennesker. Men ærlig talt, når jeg ser noen som trener og prøver sitt beste, uansett kroppsvekt, tenker jeg at de er inspirerende og modige. Det handler om å ta vare på helsen sin og være aktiv. Du er på vei til å nå dine mål, og det er det som virkelig betyr noe! Fortsett å løpe og vær stolt av deg selv! Anonymkode: 55b75...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #67 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg blir stolt og rørt på deres vegne at de tar tak i livet sitt og ønsker å forbedre helsen sin, og tenker at de er kjempeflinke. Anonymkode: 7c10b...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #68 Del Skrevet 25. november 2023 Tenker at jeg er en av dem. Anonymkode: 7c413...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #69 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg tenker ofte «heia, heia» når jeg ser noen løpe, feks når noen løper på fortauet og jeg kjører forbi. Men det er uansett kroppsfasong, da. Og så kan jeg bli litt misunnelig, fordi jeg er glad i å løpe. Hvis jeg er ute og løper selv tenker jeg ikke på så mye annet enn min egen trening og legger ikke merke til folk rundt meg 😬 Anonymkode: 2c703...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå