Gå til innhold

Hvilken ferdigretter liker du? Ala fjordland osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag smakte jeg fjordland erter, kjøtt og flesk, det var ikke noen høydare. Det luktet rart og smakte veldig salt, fårekjøttet var hardt og smakte ikke godt. Klarte bare spise halve. En annen som ikke er så god er fjordland torsk og laks, ellers er jeg glad i kjøttkake og den med biffsnadder. 

Anonymkode: c47ff...24f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiskebollene i hvit saus synes jeg er greie. De smaker omtrent som forventet, og inneholder aldri noe dårlige stykker slik som kjøttretter ofte gjør :)

Men tror ikke det følger med karri, og det må iallefall jeg ha. Så gjelder å være obs på det.

Anonymkode: 74d4e...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkakene fra fjorland er igrunnen de eneste jeg virkelig har likt. Men har ikke smakt så mange da.

Anonymkode: c3ad2...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i risgrøten til Fjordland. Ellers liker jeg pannekakene til Eldorado og synes Fersk og Ferdig sin Chili con Carne er helt grei. Den jeg synes er aller best, er Findus sin Mango Chicken Bowl. Den innbiller jeg meg at det også er litt næring i.

Anonymkode: 3e487...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brimis Grove kjøttkaker er det eneste jeg spiser fra fjordland, resten er rimelig kjedelig. Kjøper det sjelden, for porsjonene er altfor små for en stor kar 😅

Anonymkode: f9a90...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide å kjøpe laks og pasta før den steg i pris. 

Anonymkode: e6f5c...b95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttbollene, og næringsinnholdet er også akseptabelt.

Anonymkode: 3bd7c...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordland oksekjøtt i brunsaus og flesk og duppe. Spiser det veldig sjelden, så da er det godt 🙂

Anonymkode: 2680c...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere mat suppene er det eneste, de er gode! (Har ikke prøvd de med kjøtt siden jeg ikke spiser det, men grønnsakssuppene.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste ferdigrett jeg spiser er Big One frossen pizzaene

Anonymkode: c3d50...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fersk og Ferdig Chili Con Carne og Grønnsakslasagne er gode. Fjordland med kyllingfilet er god. 

Anonymkode: fe293...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskebollene fra Fjordland går an, men trenger et lite dryss med karri. Ellers smaker det meste bare salt, og porsjonene er altfor store for meg. Bacalaoen var kjempegod, men begge butikkene her kuttet den ut fordi de solgte for lite.

Anonymkode: ca705...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Risgrøt og rømmegrøt fra Fjorland.

Kjøttsuppa fra Fjorland

Gulrotsuppa fra Rema (den i en liten boks)

Fiskesuppa til Meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk og Ferdig chili con carne, grønnsakslasagne og butterchicken (kjøper til nanbrød jeg), er veldig gode.

Kjøttboller med potetstappe fra Fjordland elsker jeg å spise når jeg er syk. Fiskebollene er også ålreit. Og så klart risgrøten. Det er den beste risgrøten på markedet, og vi bruker den i riskrem på julaften og hele pakken.

Anonymkode: 94e55...3de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Brimis Grove kjøttkaker er det eneste jeg spiser fra fjordland, resten er rimelig kjedelig. Kjøper det sjelden, for porsjonene er altfor små for en stor kar 😅

Anonymkode: f9a90...1c4

Liker også kjøttkaker "fra" Brimi, er også glad i svenske kjøttboller.

Anonymkode: a3fae...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...