AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #21 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De kan jo først slutte å undertrykke halvparten av egen befolkning, så kan de slutte å undertrykke de homofile, så kan de slutte å hate på «feile» muslimer, deretter kan de slutte å se på kristne som annenrangs mennesker, så kan de slutte å forsøke å drepe jødesvin som de kaller dem, de kan slutte å skyte raketter inn i byene deres, så kan de la være å få ungene sine til å spytte og kaste stein på dem. Kanskje problemene deres da ville løst seg selv? Kanskje de da ikke trengte noe mer frihets kamp? Anonymkode: f5bb4...806 OY, er du ikke inneforstått med hva den Israelske regjeringen står for, ønsker og mener? Og hvordan den israelske befolkningen har reagert på dette? 😲 Det burde du kanskje lest deg opp på før du skrev dette 😬 Anonymkode: 87179...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #22 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg tenker ihvertfall at det har lite med Hamas å gjøre. Det går an å hate det Hamas gjør og samtidig vise solidaritet for Palestina. Syns denne her under er fin. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/man-ma-vare-sosiopat-for-a-ikke-se-at-palestinerne-er-ofre/o/5-95-1387466 Anonymkode: 4c1c0...abc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 20. oktober 2023 #23 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og, ikke å. Og nei takk. Jeg er jordnær nok fra før. Hysteriske PK-nordmenn som går i flokk og chanter Free Palestine, spar meg. Anonymkode: 037a0...e54 Hjelpes deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #24 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 15.35): Venstresiden er hyklere, derfor sier det ingenting om dette. Og Israel-hatet står så sterkt at de ikke har problemer med å støtte terroristene. Anonymkode: da5a4...eee Slutt med det tullet ditt. Jeg tilhører venstre-siden og jeg støtter Israel. Kommer aldri til å støtte terrororganisasjoner, noe Hamas er. Anonymkode: 471e6...507 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. oktober 2023 #25 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 14.32): Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur? Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for? Anonymkode: f0341...f16 Identitetskriser i et samfunn hvor vi anser det som normalt å skifte juridisk kjønn og har innført HEN som kjønn ..der regnbuens flagg blir heist opp i alt av offentlige flaggstenger som symboliserer at det er normalt at to menn går naken til sengs sammens...hvorfor skulle man ikke tro at palestinasjerf ikke skulle være ok ..samfunnet blir påvirket av journalistene og deres propaganda...sårbare sjeler tror at det journalister fremhever er normalt... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #26 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, dere sitter å konspirerer og sprer propaganda på nett i stede. 🙄 Som selv svært mange israelere og jøder er uenige med dere om og ingen problem å sette ned foten for konspirasjonsteoriene deres og propagandaen. Det ligger åpent på nett. 😁😁😁😁😁❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 87179...a9c Veldig vanskelig med og og å,altså. Nei, ingen konspirasjon. Hamas vil utslette alle jødene. Hamas har høy oppslutning på Gaza. Free Palestine tror hele Israel skal bli Palestina. Hva ser dere for dere da? Hvor skal alle i Israel bo? Anonymkode: 037a0...e54 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #27 Del Skrevet 20. oktober 2023 HuDer skrev (15 timer siden): Hjelpes deg! Jeg trenger ikke hjelp. Anonymkode: 037a0...e54 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #28 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg støtter Palestinernes kamp men synes det er cringe når ikke-arabere går med keffiyeh. Typisk sånn hasj røykende blitzere og wannabe radikale akademikere og studenter. Anonymkode: 3a03d...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #29 Del Skrevet 20. oktober 2023 Dr@t i usa problemer og krenkehysteriet Anonymkode: 1e88d...c22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. oktober 2023 #30 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 17.27): For oss som støtter det palestinske folkets kamp mot undertrykking og ulovlig okkupasjon har palestinaskjerfet alltid vært et solidaritetssymbol. Det er det fortsatt. Anonymkode: 9da30...02c Ja, slik tenker jeg også. Jeg har et som i tillegg har påsydd broderi av en palestinsk kvinne på Vestbredden. Synes det er pent. Men aldri i verden om jeg tør bruke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. oktober 2023 #31 Del Skrevet 22. oktober 2023 Kalikalinka skrev (På 17.10.2023 den 15.42): Synes ikke noe om det, men det er mest fordi de som gjør sånt pleier å være høylytte, slitsomme brødhuer sånn generelt sett. Det var da voldsomt til generalisering. Verken jeg eller de andre jeg kjenner som bruker palestinaskjerf, eller ting kjøpt fra palestinabutikken i Oslo, er høylytte eller brødhuer. Det er bare en stille markering for at vi ikke støtter Israels okkupasjon. Palestinerne bodde i det som nå er Israel, før Israel ble til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #32 Del Skrevet 22. oktober 2023 Å nei, HVITE mennesker! Uæææh. Sorry, må gå for å ta på meg anorakken min. Skal ut. Anonymkode: e239c...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 22. oktober 2023 #33 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? At de er heldige som kan bruke det i offentligheten, uten å bli plaget mens Jødene tør ikke vise seg med en liten David stjerne rundt halsen og i det siste, Svenskene må skjule hvor de kommer fra... Endret 22. oktober 2023 av NatNat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #34 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 14.32): Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur? Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for? Anonymkode: f0341...f16 Har du spurt palestinere om de mener dette er appropriasjon? Anonymkode: 0cace...aff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #35 Del Skrevet 22. oktober 2023 20 minutter siden, MyMichelle said: Ja, slik tenker jeg også. Jeg har et som i tillegg har påsydd broderi av en palestinsk kvinne på Vestbredden. Synes det er pent. Men aldri i verden om jeg tør bruke det nå. Hvorfor det? Jeg går med palestinaskjerf kjøpt fra en som lager de lokalt i Palestina og har gjort det i åresvis, har aldri opplevd noe ubehagelig av den grunn. Derimot får jeg ofte smil fra folk og noen ganger noen hyggelige ord fra enten Palestinere eller andre som støtter Palestina. Anonymkode: 0c373...f66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. oktober 2023 #36 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Jeg går med palestinaskjerf kjøpt fra en som lager de lokalt i Palestina og har gjort det i åresvis, har aldri opplevd noe ubehagelig av den grunn. Derimot får jeg ofte smil fra folk og noen ganger noen hyggelige ord fra enten Palestinere eller andre som støtter Palestina. Anonymkode: 0c373...f66 Jeg har også brukt mitt før. Men tør ikke nå fordi jeg er redd for å bli sett som en som støtter terrorisme. Så egentlig bruker jeg det ikke fordi jeg er feig. Men mulig jeg tør bruke det når jeg skal til Tromsø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #37 Del Skrevet 22. oktober 2023 Just now, MyMichelle said: Jeg har også brukt mitt før. Men tør ikke nå fordi jeg er redd for å bli sett som en som støtter terrorisme. Så egentlig bruker jeg det ikke fordi jeg er feig. Men mulig jeg tør bruke det når jeg skal til Tromsø. Ikke verdt å kaste bort kalorier på folk som evnt skulle tenkt det, gi f, og vær modig. ☺️ Anonymkode: 0c373...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #38 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hadde ikke lyst til å gå inn i tråden, men gjorde det, og nå har jeg mistet litt livsgnist. Burde stolt på førsteinstinktet mitt. Anonymkode: 2392d...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. oktober 2023 #39 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde ikke lyst til å gå inn i tråden, men gjorde det, og nå har jeg mistet litt livsgnist. Burde stolt på førsteinstinktet mitt. Anonymkode: 2392d...2e2 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #40 Del Skrevet 22. oktober 2023 4 minutter siden, MyMichelle said: Hva mener du? At jeg brekker meg hver gang jeg ser en tråd som heter "Hva synes du om folk som gjør ditt eller datt". De er like irriterende som penistrådene som florerte før man fikk samletråden. Anonymkode: 2392d...2e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå