Gå til innhold

Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur?

Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for?

Anonymkode: f0341...f16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venstresiden er hyklere, derfor sier det ingenting om dette. Og Israel-hatet står så sterkt at de ikke har problemer med å støtte terroristene.

Anonymkode: da5a4...eee

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg. Folk kan vel gå i det de vil. 

Anonymkode: c104a...4be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er rødt-velgere og syns kommunisme er topp. Og ellers har en veldig selektiv mening om hvilke kriger det er verdt å bry seg med. Ingen med Palestinaskjerf som gadd å bry seg med syrerne for eks. 

Anonymkode: 2762b...13d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om det, men det er mest fordi de som gjør sånt pleier å være høylytte, slitsomme brødhuer sånn generelt sett.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur?

Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for?

Anonymkode: f0341...f16

Altså…. i USA er alle såkalte «kaukasiere» hvite og det inkluderer også midt-østen. 

Anonymkode: 38964...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 80- 90 tallet så var det "in" med palestinaskjerf. Jeg var jo bare et barn/ungdom, og skjønte ikke helt hva det innebar. Bare at de som så rocka ut hadde et sånt skjerf. Min far var derimot ikke så glad...

Så det trenger kanskje ikke bety så mye. Det fantes ikke et uttrykk som het kulturell approp..- something på den tiden..

Anonymkode: 870af...be3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur?

Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for?

Anonymkode: f0341...f16

Kanskje de er fra Palestina? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som støtter det palestinske folkets kamp mot undertrykking og ulovlig okkupasjon har palestinaskjerfet alltid vært et solidaritetssymbol. Det er det fortsatt.

Anonymkode: 9da30...02c

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg at de er forkjempere for terror og islamisme. 

Anonymkode: 037a0...e54

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 14.32):

Hva tenker dere om hvite som bruker palestinaskjerf? Det er jo ren og skjær kulturell appropriering! Burde hvite i det hele tatt ha lov til å bruke skjerf fra en annen kultur?

Hvorfor reagerer ikke venstresiden på denne utnyttingen av minoriteter som hvite står for?

Anonymkode: f0341...f16

Kulturell appropriering er et håpløst konsept. Herlighet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2023 at 3:48 PM, AnonymBruker said:

På 80- 90 tallet så var det "in" med palestinaskjerf. Jeg var jo bare et barn/ungdom, og skjønte ikke helt hva det innebar. Bare at de som så rocka ut hadde et sånt skjerf. Min far var derimot ikke så glad...

Så det trenger kanskje ikke bety så mye. Det fantes ikke et uttrykk som het kulturell approp..- something på den tiden..

Anonymkode: 870af...be3

Hadde dere cowboy hat, knall pistol, hodepynt med fjær, og pilebue med sugekopp også? 😝

Those were the days 🤩

Anonymkode: f5bb4...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå tenker jeg at de er forkjempere for terror og islamisme. 

Anonymkode: 037a0...e54

Ærlig talt, ta  å stikk en finger i jorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HuDer skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt, ta  å stikk en finger i jorden!

Og, ikke å. Og nei takk. Jeg er jordnær nok fra før. 

Hysteriske PK-nordmenn som går i flokk og chanter Free Palestine, spar meg. 

Anonymkode: 037a0...e54

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

For oss som støtter det palestinske folkets kamp mot undertrykking og ulovlig okkupasjon har palestinaskjerfet alltid vært et solidaritetssymbol. Det er det fortsatt.

Anonymkode: 9da30...02c

De kan jo først slutte å undertrykke halvparten av egen befolkning, så kan de slutte å undertrykke de homofile, så kan de slutte å hate på «feile» muslimer, deretter kan de slutte å se på kristne som annenrangs mennesker, så kan de slutte å forsøke å drepe jødesvin som de kaller dem, de kan slutte å skyte raketter inn i byene deres, så kan de la være å få ungene sine til å spytte og kaste stein på dem. 

Kanskje problemene deres da ville løst seg selv? Kanskje de da ikke trengte noe mer frihets kamp? 

Anonymkode: f5bb4...806

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HuDer skrev (2 minutter siden):

Oida..med å 😂 Trodde du var seriøs  men ikke hysterisk. Goddatt😂

Du kommer ingen vei med smileys her.
 

Hysterien kan Palkom,ytre venstre og Hamas-tilhengere ta seg av.

Jeg står ikke og vræler noe som helst på gata sånn som de og deres tilhengere.

Anonymkode: 037a0...e54

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

For oss som støtter det palestinske folkets kamp mot undertrykking og ulovlig okkupasjon har palestinaskjerfet alltid vært et solidaritetssymbol. Det er det fortsatt.

Anonymkode: 9da30...02c

👆🏻👆🏻

Anonymkode: 0c373...f66

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du kommer ingen vei med smileys her.
 

Hysterien kan Palkom,ytre venstre og Hamas-tilhengere ta seg av.

Jeg står ikke og vræler noe som helst på gata sånn som de og deres tilhengere.

Anonymkode: 037a0...e54

Nei, dere sitter å konspirerer og sprer propaganda på nett i stede. 🙄 Som selv svært mange israelere og jøder er uenige med dere om og ingen problem å sette ned foten for konspirasjonsteoriene deres og propagandaen. Det ligger åpent på nett. 

😁😁😁😁😁❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

 

 

Anonymkode: 87179...a9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...