Ichiko Skrevet 6. mars #241 Del Skrevet 6. mars (endret) Meg igjen, mener ikke å spamme tråden men vil få med dette her: Quote Ja. Leste en fransk avis i går, i Paris, en jodisk mann, 62 år gammel ble kalt dritt Jøde og slått av. Flere dager på sykehuset. Nå, har de arrestert gjerningsmannen, kjent fra før for drapforsøk .... fant en lenke på engelsk : https://abcnews.go.com/International/wireStory/french-police-hunt-assailant-attacked-man-paris-synagogue-107753172 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1721878-israel-og-gazastripen/?do=findComment&comment=33940903 Og i Zürich i Sveits var det en 15-åring som 2. mars knivstakk og alvorlig skadet en 50 år gammel ortodoks jøde. Gutten ropte "død over jødene" og "død over Israel" mens han angrep, og lo da han ble arrestert. Noen timer før angrepet hadde han lagt ut en video på nett der han kaller seg "soldat av kalifatet", sverger troskap til ISIS-leder Abu Hafs Al-Hashemi Al-Qurashi, og sier at han angriper jøder som svar på ISIS-talsmann Abu Hudhayfah Al-Ansaris oppfordring om å "angripe jøder og kristne"; gutten oppfordrer på videoen andre til å gjøre det samme som ham. Mer om saken her: https://www.memri.org/reports/video-uploaded-internet-teenage-stabber-jew-zürich-swears-allegiance-islamic-state-isis Endret 6. mars av Ichiko 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 30. mars #242 Del Skrevet 30. mars Sannhetsøkende skrev (På 28.11.2023 den 21.51): Ja, godt å lese her inne😊 Media og kjendisnorge derimot er veldig islamvennelige. Redde for å bli kalt rasist. Enig. Det er frykt og feighet som ligger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 30. mars #243 Del Skrevet 30. mars In absentia skrev (1 time siden): Enig. Det er frykt og feighet som ligger bak. Ingen tvil. De er livredde for å tape ansikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 5. april #244 Del Skrevet 5. april Familien til en kvinne som avtjener verneplikt i Israel måtte be om voldsalarm etter å ha mottatt meldinger med hets og trusler. Politiet har nå henlagt saken som intet straffbart forhold. Sjokkerende holdninger på modellen Rawdah Mohamed. Hun spredde blant annet navn og bilde på kvinnen i sosiale medier, kalte henne hore, håpte hun kom tilbake i en likpose og søkte opp kvinnens mor. https://www.nettavisen.no/nyheter/utsettes-for-soldat-sjikane-av-norsk-influenser-et-mareritt/s/5-95-1553157 Dette var det som møtte nettavisen da de prøvde å få en kommentar fra Rawdah Mohamed etter hetsen: Quote – Middelmådigheten din er så forutsigbar. Din uvitenhet og trangsynthet har gått ut på dato. Å forsøke å stemple meg som antisemittisk vil ikke stilne meg. Det er det eldste trikset i boka. Oppdater ditt hvite overherredømme, for denne skremmetaktikken vil ikke fungere. Faen ta deg og den falske, ræva avisen din. Send aldri en melding til meg og teamet igjen @nettavisen.no. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 5. april #245 Del Skrevet 5. april (endret) Svava skrev (12 minutter siden): Familien til en kvinne som avtjener verneplikt i Israel måtte be om voldsalarm etter å ha mottatt meldinger med hets og trusler. Politiet har nå henlagt saken som intet straffbart forhold. Sjokkerende holdninger på modellen Rawdah Mohamed. Hun spredde blant annet navn og bilde på kvinnen i sosiale medier, kalte henne hore, håpte hun kom tilbake i en likpose og søkte opp kvinnens mor. https://www.nettavisen.no/nyheter/utsettes-for-soldat-sjikane-av-norsk-influenser-et-mareritt/s/5-95-1553157 Dette var det som møtte nettavisen da de prøvde å få en kommentar fra Rawdah Mohamed etter hetsen: Den dama er en gærn islamist, håper PST følger med. Jeg var inne og leste på kommentarene på innleggene hennes på IG da den saken var, skummelt at så mange støttet henne. »Oppdater ditt hvite overherredømme» Herregud. Hva betyr det? 😂 Endret 5. april av Bacteria 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 5. april #246 Del Skrevet 5. april 1 hour ago, Bacteria said: Den dama er en gærn islamist, håper PST følger med. Jeg var inne og leste på kommentarene på innleggene hennes på IG da den saken var, skummelt at så mange støttet henne. »Oppdater ditt hvite overherredømme» Herregud. Hva betyr det? 😂 Jeg har tidligere sett henne i media og tenkt hun måtte være en moderne muslimsk kvinne som jobbet som modell. Kan trygt si det ble tilbakevist! Saken har omtrent ikke vært rapportert i media, så det var først nå jeg tilfeldigvis kom over at politiet hadde henlagt saken. Jeg kan ikke skjønne at det skal være lov å offentlig spre personalia på andre mennesker og ønske de døde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 5. april #247 Del Skrevet 5. april Svava skrev (55 minutter siden): Jeg har tidligere sett henne i media og tenkt hun måtte være en moderne muslimsk kvinne som jobbet som modell. Kan trygt si det ble tilbakevist! Saken har omtrent ikke vært rapportert i media, så det var først nå jeg tilfeldigvis kom over at politiet hadde henlagt saken. Jeg kan ikke skjønne at det skal være lov å offentlig spre personalia på andre mennesker og ønske de døde. Klart det ikke er lov. Ja samme, hadde sansen for modellen og ble så skuffa…! Jeg skjønner at som troende muslim er det ikke unaturlig at hun sympatiserer med andre muslimer som lider, jeg har selv nært jobbsamarbeid med en troende muslimsk kvinne som også gjør det, men hatretorikk… det er fælt. Tenk om noen av oss hadde sagt det samme om muslimer 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 5. april #248 Del Skrevet 5. april (endret) 1 hour ago, Bacteria said: Klart det ikke er lov. Ja samme, hadde sansen for modellen og ble så skuffa…! Jeg skjønner at som troende muslim er det ikke unaturlig at hun sympatiserer med andre muslimer som lider, jeg har selv nært jobbsamarbeid med en troende muslimsk kvinne som også gjør det, men hatretorikk… det er fælt. Tenk om noen av oss hadde sagt det samme om muslimer 🙈 Vi har nok bare ikke fulgt med. Ser ut som det ikke er første gang Rawdah Mohamed kommer med hatefulle ytringer: https://www.nettavisen.no/livsstil/raser-etter-dronningens-dod-haper-du-brenner-i-helvete/s/5-95-642754 Synd nesten ingen media rapporterer om det. Lurer på om de nesten 300 000 som følger henne på instagram har fått med seg hvilken hatefull person de følger. Edit: Ser nå i alle fall NRK også har omtalt ytringene mot den britiske dronningen Endret 5. april av Svava 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrunost Skrevet 5. april #249 Del Skrevet 5. april Svava skrev (8 timer siden): Vi har nok bare ikke fulgt med. Ser ut som det ikke er første gang Rawdah Mohamed kommer med hatefulle ytringer: https://www.nettavisen.no/livsstil/raser-etter-dronningens-dod-haper-du-brenner-i-helvete/s/5-95-642754 Synd nesten ingen media rapporterer om det. Lurer på om de nesten 300 000 som følger henne på instagram har fått med seg hvilken hatefull person de følger. Edit: Ser nå i alle fall NRK også har omtalt ytringene mot den britiske dronningen Skummel tid vi lever i når slike ting ikke blir blåst opp i media. Det er en ekstrem frykt for å adressere rasisme den veien, merkelig nok. Og at hun modellen sier det hun sier, for så si at hun vil ha seg frabedt å bli kalt antisemittist… Sykt! Det er et sånt sinne mot jøder fra mange i some og media, jeg blir direkte sjokkert..! Og tenk bare om noen (syke folk) hadde spyttet på bilder av sultende barn i Gaza, som ble gjort med bilder av israelske gisler..! Det er så sykt, alt de får seg til. Og ingen skal si noe. Politiet står der sjakkmatt, mens mobben tar helt av i demonstrasjonene. Jeg hadde ikke trodd at det igjen skulle komme en tid der jøder ikke var velkomne i norske gater💔 Kjenner på en flauhet over å være norsk for tiden. Håper det snur! (Profetiene i Bibelen sier at jødene skal jages og at de skal søke tilflukt i Israel. Det er skremmende hvor mye som stemmer med det vi nå ser med Iran, Russland osv. Og siden Bibelen ble skrevet etter de jødiske skriftene, og Koranen bygger på disse, så er det mye som er likt.) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. april #250 Del Skrevet 6. april On 4/5/2024 at 12:10 PM, Svava said: Vi har nok bare ikke fulgt med. Ser ut som det ikke er første gang Rawdah Mohamed kommer med hatefulle ytringer: https://www.nettavisen.no/livsstil/raser-etter-dronningens-dod-haper-du-brenner-i-helvete/s/5-95-642754 Synd nesten ingen media rapporterer om det. Lurer på om de nesten 300 000 som følger henne på instagram har fått med seg hvilken hatefull person de følger. Edit: Ser nå i alle fall NRK også har omtalt ytringene mot den britiske dronningen For en dritt menneske. Håper hun blir bøtelagt for dette. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 7. april #251 Del Skrevet 7. april 15 hours ago, NatNat said: For en dritt menneske. Håper hun blir bøtelagt for dette. Politien henla i alle fall saken om sjikane mot soldaten og hennes norske familie som intet straffbart forhold. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå