Gjest ti10 Skrevet 6. oktober 2023 #41 Del Skrevet 6. oktober 2023 Tough cookie skrev (På 5.10.2023 den 1.22): -Småpratet med Alex Rosén utenfor Gloppen Hotell i Sandane en gang, og han var lattermild og hyggelig akkurat slik han er på tv/radio. -Haakon Magnus spurte meg en gang om fyr på Hulen i Bergen, og det var da han hadde militærtjeneste på Haakonsvern. På samme tid kom han inn midt på natten på en snackbar jeg jobbet på, og kjøpte "Løvstek m/pommes frites og dressing kun i hjørnet" og småpratet litt. Han virket jordnær og hyggelig🙂 -Har vært på nachtspiel med Espen Lind og bandet hans, men husker Mr Lind som litt reservert. Dette var da han het "Sway". -Morten Abel og bandet hans var også innom Snackbaren jeg jobbet på den samme høsten som Haakon Magnus var der. Han var full og litt ufin men er sikkert en grei fyr. Hvorfor tror du en fyr som er ufin sikkert er en grei fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 6. oktober 2023 #42 Del Skrevet 6. oktober 2023 Lars Monsen var kjempehyggelig. Hel ved! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 6. oktober 2023 #43 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Ole Paus, Dronning Sonja, Marilyn Manson, Bjørn Eidsvåg, Aksel Hennie og Anne Grete Preus er de absolutt hyggeligste kjendisene jeg har truffet. Endret 6. oktober 2023 av moroklompen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 7. oktober 2023 #44 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ari Behn har vært i en klasse for seg. Skikkelig god uavhengig av dagsform Håper han på noe tidspunkt visste at han bidro med noe positivt. 5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. oktober 2023 #45 Del Skrevet 8. oktober 2023 Beetlegirl91 skrev (På 4.10.2023 den 21.10): Jeg husker at jeg var i Hafjell og klarte å kjøre på Ingrid Aleksandra ved et uhell 🙈 Rakk å tenke at nå kom jeg i fengsel og FBI hentet meg osv 😅 Men hun var så koselig og sa at alt gikk bra 😊 FBI er kun i usa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. oktober 2023 #46 Del Skrevet 8. oktober 2023 ti10 skrev (På 6.10.2023 den 18.20): Hvorfor tror du en fyr som er ufin sikkert er en grei fyr? Han var veldig full og oppførte seg teit, men det er noe mange kan gjøre når de er drita. Da jeg spurte hva han skulle ha på burgeren, lente han seg over disken og begynte å rote i boksene med forskjellige grønsaker og dressinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 22. oktober 2023 #47 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tough cookie skrev (På 8.10.2023 den 20.00): Han var veldig full og oppførte seg teit, men det er noe mange kan gjøre når de er drita. Da jeg spurte hva han skulle ha på burgeren, lente han seg over disken og begynte å rote i boksene med forskjellige grønsaker og dressinger. Veldig typisk for denne mannen. Men vi har vår egen fullemann her i Bergen, nemlig Helge Jordal. Ikke verdens hyggeligste for å si det slik, men han er den han er. Har godt inntrykk av Trude Drevland, Tarjei Strøm, Harald Rønneberg og Nilsi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 22. oktober 2023 #48 Del Skrevet 22. oktober 2023 Traff på Geir Kåre Nyland på Sunnaas sykehus i treningssalen, han trente på å gå og rettet automatisk blikket mot meg og hilste når jeg kom inn 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 22. oktober 2023 #49 Del Skrevet 22. oktober 2023 Disco skrev (På 4.10.2023 den 15.33): Man kan være hyggelig selv om man har nasket solbriller skjønner du... 😉 Til å være Stortingspolitiker er jo dette en bagatell.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. oktober 2023 #50 Del Skrevet 23. oktober 2023 Minitroll skrev (15 timer siden): Veldig typisk for denne mannen. Men vi har vår egen fullemann her i Bergen, nemlig Helge Jordal. Ikke verdens hyggeligste for å si det slik, men han er den han er. Har godt inntrykk av Trude Drevland, Tarjei Strøm, Harald Rønneberg og Nilsi. Helge Jordal har jeg også hilst på-da han var full riktignok😄Han lå oppå en rhododendron buske utenfor det gamle Studentersenteret en helg, og vi hjalp han oppå på beina igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. oktober 2023 #51 Del Skrevet 23. oktober 2023 CMHuser skrev (13 timer siden): Traff på Geir Kåre Nyland på Sunnaas sykehus i treningssalen, han trente på å gå og rettet automatisk blikket mot meg og hilste når jeg kom inn 😊 Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 23. oktober 2023 #52 Del Skrevet 23. oktober 2023 Dennis Storhøi, Vegard Ylvisåker, Stian Blipp er hyggelige. De to sistnevnte handler ofte i samme butikk som meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 23. oktober 2023 #53 Del Skrevet 23. oktober 2023 Tough cookie skrev (12 timer siden): Hvem er det? Tidligere mma utøver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 23. oktober 2023 #54 Del Skrevet 23. oktober 2023 Tunique skrev (På 6.10.2023 den 18.18): Har møtt Dag Otto et par ganger. Kjernekar👏 Ja, han er fin Og Petter Pilgaard er faktisk en real kjernekar, skikkelig snill og hyggelig. Tvers gjennom god! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 24. oktober 2023 #55 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Pappa drev en selskapsgård i Asker, like ved skaugum. Jeg rei mye rundt i området og møtte på flere av de kongelige i nærmiljøet. Hyggelige folk. Endret 29. oktober 2023 av Christina82 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 25. oktober 2023 #56 Del Skrevet 25. oktober 2023 Tough cookie skrev (På 23.10.2023 den 8.00): Helge Jordal har jeg også hilst på-da han var full riktignok😄Han lå oppå en rhododendron buske utenfor det gamle Studentersenteret en helg, og vi hjalp han oppå på beina igjen. Hahahaha jeg dauer 😂😂😂 jeg digger Helge Jordal, som skuespiller vel og merke. Kunne godt tenkt meg en fest med han 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 25. oktober 2023 #57 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg var på en tre dagers tur i femundsmarka der Lars Monsen var guide Veldig positiv og trivelig mann. Akkurat som på tv 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. oktober 2023 #58 Del Skrevet 25. oktober 2023 Møtte Lothepus i helga på pub i Oslo. Veldig hyggelig, raus og morsom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. oktober 2023 #59 Del Skrevet 25. oktober 2023 moroklompen skrev (På 6.10.2023 den 18.57): Ole Paus, Dronning Sonja, Marilyn Manson, Bjørn Eidsvåg, Aksel Hennie og Anne Grete Preus er de absolutt hyggeligste kjendisene jeg har truffet. Er Marilyn Manson hyggelig? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 25. oktober 2023 #60 Del Skrevet 25. oktober 2023 (endret) Jeg har møtt på en del norske kjendiser gjennom jobb, og alle har vært veldig hyggelige. Men jeg vil dra frem Jon Skolmen som ekstra hyggelig og jordnær, men det er sikkert fordi han alltid har vært en helt siden barndommen Endret 26. oktober 2023 av minimymlen Presisering: Forskjell på å være "helt siden" og "en helt siden" 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå