Gå til innhold

Norges hyggeligste kjendiser?


Rosabløff

Anbefalte innlegg

Hvilke har dere møtt som dere synes er hyggelige?

Jeg begynner (dessverre døde begge to):

Ari Behn: slo av en prat på en restaurant en gang da vi begge ventet på bord. Var som å møte en gammel kjenning, veldig hyggelig.
Jan Teigen: sto i heisen da jeg kom inn. Han tok også intiativ til å prate med meg. Veldig hyggelig han også.

 

Kom på en til. Aune Sand, utrolig ydmyk og høflig. 

Endret av Rosabløff
  • Liker 5
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jon Øygarden. Bidro med å holde heisen igjen slik at jeg rakk toget. 

Anonymkode: 988df...153

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Rudberg traff jeg i forbindelse med jobb, han hadde humor og selvironi. Husker jeg var skeptisk på forhånd men ble meget positivt overrasket! 

Anonymkode: dfd2a...afb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnar Moxnes er naboen vår, og utrolig hyggelig. Christer Falck bor også i nabolaget her, og vi har hatt barn på samme fritidsaktivitet, han er også veldig hyggelig (men litt «sjenert»/tilbakeholden). Geir Lippestad hadde barn i parallellklassen til ett av våre barn tidligere, også han var alltid hyggelig, blid og imøtekommende.

Anonymkode: 00dd6...024

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bjørnar Moxnes er naboen vår, og utrolig hyggelig. Christer Falck bor også i nabolaget her, og vi har hatt barn på samme fritidsaktivitet, han er også veldig hyggelig (men litt «sjenert»/tilbakeholden). Geir Lippestad hadde barn i parallellklassen til ett av våre barn tidligere, også han var alltid hyggelig, blid og imøtekommende.

Anonymkode: 00dd6...024

Bjørnar Moxnes? Seriøst?

Anonymkode: fc849...54f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas Gjertsen. Var venninne med søstra og møtte ham flere ganger. Trivelig fyr. 
 

Anonymkode: ed5ab...0d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ofte Dan Børge Akerø og Arne Hjeltnes på 90-tallet, gjennom jobb. Veldig trivelige folk. 

Anonymkode: 8d96c...c72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, av de kjendiser jeg har møtt så har ingen utpekt seg som hyggeligere enn "vanlige" folk, men kanskje skuespiller Kjersti Elvik som hadde barn på samme avdeling som min eldste, veldig hyggelig å snakke med.

Men en utpekte seg en gang som uhøflig og det var Jon Niklas Rønning. Hadde for noen år siden barn i samme barnehage (ikke samme avdeling) hvor jeg skulle levere 2-åringen og med meg hadde jeg også vogn med baby. Hoveddøren var en tung dør som smelte hardt igjen, og der går JNR inn rett foran meg, han ser på meg mens han smekker igjen døra rett foran trynet mitt...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (3 timer siden):

Morten Hegseth. Hyggelig og blid, fin fyr! 

 

Jeg skal på show med han og Vegard Harm i februar, så håper jeg får samme inntrykk som deg 😁 Jeg liker egentlig best Vegard av de to, for jeg synes Morten kan virke litt sur og mutt. Håper at jeg tar feil 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Hoveddøren var en tung dør som smelte hardt igjen, og der går JNR inn rett foran meg, han ser på meg mens han smekker igjen døra rett foran trynet mitt...

 

😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bjørnar Moxnes? Seriøst?

Anonymkode: fc849...54f

Man kan være hyggelig selv om man har nasket solbriller skjønner du... 😉

  • Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på to til. Møtte dronning Sonja på ski i skogen/Nordmarka. Visste ikke helt om man skulle hilse så sentralt i Oslo og om hun ønsket å bli kjent igjen, men hun hilste heldigvis  først. Var blid og ønsket oss en god tur.

Sigrid (artist) er like blid, hyggelig og varm som på scenen. 

  • Liker 7
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg var i Hafjell og klarte å kjøre på Ingrid Aleksandra ved et uhell 🙈 Rakk å tenke at nå kom jeg i fengsel og FBI hentet meg osv 😅 Men hun var så koselig og sa at alt gikk bra 😊 

 

Endret av Beetlegirl91
  • Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Småpratet med Alex Rosén utenfor Gloppen Hotell i Sandane en gang, og han var lattermild og hyggelig akkurat slik han er på tv/radio.

-Haakon Magnus spurte meg en gang om fyr på Hulen i Bergen, og det var da han hadde militærtjeneste på Haakonsvern.

På samme tid kom han inn midt på natten på en snackbar jeg jobbet på, og kjøpte "Løvstek m/pommes frites og dressing kun i hjørnet" og småpratet litt. Han virket jordnær og hyggelig🙂

-Har vært på nachtspiel med Espen Lind og bandet hans, men husker Mr Lind som litt reservert. Dette var da han het "Sway".

-Morten Abel og bandet hans var også innom Snackbaren jeg jobbet på den samme høsten som Haakon Magnus var der. Han var full og litt ufin men er sikkert en grei fyr.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 6.44):

Bjørnar Moxnes? Seriøst?

Anonymkode: fc849...54f

Det er nå en gang slik at veldig hyggelige folk også gjør utrolig sleipe/korttenkte/dumme ting. Verden er komplisert slik.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danset til «Everybody walk the dinosaur» med Terje Sporsem i en hotellbar en natt. 😂 koselig!

Sittet på fest sammen med Bare Egil. Trivelig og veldig vanlig fyr.☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke truffet så mange kjendiser, men skriver under på Geir Lippestad, utrolig hyggelig person. Så traff jeg Alexx Alexander, hyggelig han også. Jan Erik Fjell, forfatteren 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også på Jonas Lihaug på en bar en gang, han var så sinnsykt koselig og vi hadde veldig god kjemi, satt å snakket i 2 timer om løst og fast. Håper jeg møter han igjen en dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...