Gå til innhold

Norges hyggeligste kjendiser?


Rosabløff

Anbefalte innlegg

Cuntzilla skrev (På 23.10.2023 den 20.27):

Ja, han er fin :)

Og Petter Pilgaard er faktisk en real kjernekar, skikkelig snill og hyggelig. Tvers gjennom god!

Ja, kan skrive under på det. Han drev og parkerte gravemaskina for dagen da sønnen min (3 år) og jeg stoppet opp og så på maskina. Han startet opp igjen, og flyttet litt greier frem og tilbake kun for oss. Til stor glede for mini ❤️

  • Liker 19
  • Hjerte 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har møtt på Ronny Brede Aase, og en flottere og hyggeligere fyr skal du lete lenge etter. Han er bare nydelig. 

Altså, jeg er ikke forelsket i han, kunne vært mora hans. Men personligheten hans er så nydelig. 

  • Liker 8
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (På 23.10.2023 den 20.23):

Tidligere mma utøver!

Han er vel mer kjent for den stupeulykken enn for å være mma-utøver…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (På 25.10.2023 den 21.14):

Ja, kan skrive under på det. Han drev og parkerte gravemaskina for dagen da sønnen min (3 år) og jeg stoppet opp og så på maskina. Han startet opp igjen, og flyttet litt greier frem og tilbake kun for oss. Til stor glede for mini ❤️

Så utrolig nydelig gjort ❤️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2023 at 9:43 PM, Rosabløff said:

Hvilke har dere møtt som dere synes er hyggelige?

Jeg begynner (dessverre døde begge to):

Ari Behn: slo av en prat på en restaurant en gang da vi begge ventet på bord. Var som å møte en gammel kjenning, veldig hyggelig.
Jan Teigen: sto i heisen da jeg kom inn. Han tok også intiativ til å prate med meg. Veldig hyggelig han også.

 

Kom på en til. Aune Sand, utrolig ydmyk og høflig. 

N

Endret av AndreaJohan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (På 26.10.2023 den 12.38):

Har møtt på Ronny Brede Aase, og en flottere og hyggeligere fyr skal du lete lenge etter. Han er bare nydelig. 

Altså, jeg er ikke forelsket i han, kunne vært mora hans. Men personligheten hans er så nydelig. 

Jeg har møtt han også, og da var han skikkelig dust. Det var da han var akkurat blitt kjent, på et utested der han kommer fra. Var skikkelig høy på seg selv og generelt ufin og overlegen. Forsøkte å jage oss vekk i fra bordet vårt for at han og gjengen skulle sitte der. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neon_sun skrev (1 time siden):

Jeg har møtt han også, og da var han skikkelig dust. Det var da han var akkurat blitt kjent, på et utested der han kommer fra. Var skikkelig høy på seg selv og generelt ufin og overlegen. Forsøkte å jage oss vekk i fra bordet vårt for at han og gjengen skulle sitte der. 

 

 

Jøss, hadde jeg aldri trodd. Synes han virker så folkelig og hyggelig, og det var han når jeg møtte på han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (28 minutter siden):

Jøss, hadde jeg aldri trodd. Synes han virker så folkelig og hyggelig, og det var han når jeg møtte på han. 

Han var riktignok ikke edru, det skal sies. Og mulig han er endret seg nå. Min oplevelse er at når folk er i startgropen for kjendislivet, så blir de noe negativt påvirket. Nå skal jeg selvsagt ikke dra alle under en kam, men jeg har studert mediefag i volda og forholdt meg til mange "up and coming" der. Live Nelvik var heller ikke noe trivelig. Veldig synd, siden jeg liker både Ronny og Live på tv/radio. 

 

Endret av neon_sun
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt veldig mange hyggelige kjendiser og mange mindre hyggelige.

De som jeg mener troner øverst er alle hyggelige. Jo lengere ned på kjendislista jo mindre hyggelig. 

Hyggelige kjendiser er Dronning Sonja, Mette-Marit, Karsten Warholm,  Morten Harket, Lilli Bendris, Oddbjørn Hjelmeseth, Jørn Holst, Kristian Valen, Hanne Krogh, Anita Skorgan, Jan Teigen, Jan Eggum, Alexandra Joner, Axel Svindal og Jan Thomas.

Ikke hyggelige kjendiser er Harlem, Kurt Nilsen, Henrik Ingebritsen, Sjaman Durek, Jonas Støre, Emma Ellingsen, Sophie Elise, Kristin Gjelsvik.  

Mange havner i kategorien helt vanlige mennesker. Mindre hyggelige tror ofte de er større kjendiser en hva som er tilfelle. Hyggelige kjendiser er mennesker som likestiller seg med vanlige folk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka endel med Morten Harket i forbindelse med jobb. Fantastisk hyggelig og pratsom, men veldig petimeter😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Noramor said:

Har møtt veldig mange hyggelige kjendiser og mange mindre hyggelige.

De som jeg mener troner øverst er alle hyggelige. Jo lengere ned på kjendislista jo mindre hyggelig. 

Hyggelige kjendiser er Dronning Sonja, Mette-Marit, Karsten Warholm,  Morten Harket, Lilli Bendris, Oddbjørn Hjelmeseth, Jørn Holst, Kristian Valen, Hanne Krogh, Anita Skorgan, Jan Teigen, Jan Eggum, Alexandra Joner, Axel Svindal og Jan Thomas.

Ikke hyggelige kjendiser er Harlem, Kurt Nilsen, Henrik Ingebritsen, Sjaman Durek, Jonas Støre, Emma Ellingsen, Sophie Elise, Kristin Gjelsvik.  

Mange havner i kategorien helt vanlige mennesker. Mindre hyggelige tror ofte de er større kjendiser en hva som er tilfelle. Hyggelige kjendiser er mennesker som likestiller seg med vanlige folk. 

Dette stemmer mye med min erfaring. Det er gjerne de som ikke troner helt øverst som er kjipe. De vil ha spesialbehandling og anerkjennelse og er gjerne arrogante, mens de virkelig store stjernene er mer trygge i seg selv og har skjønt at det er lurt å behandle folk bra uansett hvem de er. Tror gjerne det er sånn de har blitt de største kjendisene også, at de nettopp er hyggelige mennesker som behandler andre med respekt.
 
Ingrid Stensvold i NRK er kjempehyggelig og kul, forresten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Paus, veldig hyggelig,  virker snill. Og Frode Sulland (advokat) , hyggelig fyr. 

Endret av Muskath
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...