Hmmmmmm Skrevet 5. januar 2024 #101 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et ord, husredd, noen flere ord, opplevselser er best delt. Anonymkode: 7b204...49c Noen ord: kjøp deg en liten oversiktlig leilighet, så slipper du å være redd. Dele opplevelser kan du gjøre med mange, bortsett fra å rydde opp sure boxer og sokker, det får du ofte gjøre helt alene🤭
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #102 Skrevet 5. januar 2024 Jeg var singel et par år i 30-årene. Jeg bodde alene i et sjarmerende hus med nydelig utsikt over havet og få naboer. Jeg likte å kunne gjøre hva jeg ville uten å sjekke om det passet partner. Jeg har mange venner, reiste mye, drev med sport og hobbyer, nøt livet. Jeg datet og hadde det fin med det. Så møtte jeg Mannen, nå har vi vært sammen i 10 år. Anonymkode: 0e302...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #103 Skrevet 5. januar 2024 Hmmmmmm skrev (19 minutter siden): Noen ord: kjøp deg en liten oversiktlig leilighet, så slipper du å være redd. Dele opplevelser kan du gjøre med mange, bortsett fra å rydde opp sure boxer og sokker, det får du ofte gjøre helt alene🤭 Noen ord til: Har kjøpt en ikke så stor, men med 2 etasjer, flere rom, kriker og kroker og foreløpig for dårlig lys. Det var en dårlig ide og skulle fått ditt før men følte meg presset av få alternativer på markedet ved kjøp 😞 Markedet er fortsatt dårlig. 😂 Å det som er den beste opplevelsen man kan dele med sine nærmeste Anonymkode: 7b204...49c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå