Gå til innhold

Singellivet’s fordeler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å slippe følelsen om at jeg aldri er god nok eller det jeg gjør aldri er bra nok.

Gjøre det jeg vil når jeg vil

Spise det jeg vil også når jeg vil

Trene når jeg vil

Gå ut når jeg vil

Legge meg uten å tenke på at hvis jeg snorker så blir partneren irritert

Slippe å liste meg rundt om morgenen

Bruke mine penger på det jeg vil etter at alt av regninger er betalt. Vil jeg spare pengene, så gjør jeg det. Vil jeg kjøpe meg noe nytt så gjør jeg det.

Reise på ferie alene for å dyrke meg selv.

Anonymkode: f26f9...9d5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men testet dere for herpes og HIV begge to? Og dere bruker ikke kondom nå? For man skal jo ha oralsex også og helst suge uten kondom. 

Ja, jeg er singel men har møtt en ny mann jeg er i datingfase med. Vi er begge ute etter fast forhold og det virker som det går den veien. Jeg trodde først det ikke ble noe mer ut av de første datene, men siste uken har vi møttes oftere og snakket på telefon hver kveld.

Maria 39  

Anonymkode: a19ca...2a0

Ja det er en selvfølge at vi begge er testet. Nei jeg bruker ikke kondom i langvarig sexpartnerskap. Og i tillegg er min nåværende partner sterilisert og jeg går på p-stav (slipper månedlig blødninger). Så her er alle forhåndsregler tatt. Det skal jo være trygt både for meg og han. 

Koselig du er i datingfase da! 

Anonymkode: 1df18...679

• Nyttig 1
Skrevet

Det blir bare bedre og bedre å være alene, jeg kan gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil (bortsett fra når jeg må på jobb).  Jeg eier min egen fritid og bestemme meg og ombestemme meg helt etter humør og dagsform, og jeg slipper andres rot... pur lykke! 

• Liker 2
Skrevet

Kan gjøre akkurat det jeg vil på fritiden!! 

Ingen som mener jeg heller skal gjøre noe annet /bli med på noe /være selskap når jeg har egne planer. 

Fred og ro.

Ingen diskusjoner eller konflikter om penger , husarbeid, barna, tidsbruk.

Savner av og til  "lettere tilgjengrlig" nærhet og sex, men jeg får det jeg trenger.

Anonymkode: a7d56...679

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Stå opp når jeg vil

Legge meg når jeg vil

Spiser når jeg vil og hva jeg vil

Gjør husarbeid når det passer meg

Reise hvor jeg vil og når jeg vil

Man  blir selvstendig og klarer det meste selv.

Kan ha ett forhold til en mann man elsker som er opptatt som dekker nærhet og kos biten og vennskap.  Samtidig være fri og frank. 

Være med på hva en ønsker på fritida 

Jobbe så mye en vil

Det er sikkert mer. Men selvsagt det har sine ulemper og men har vært single så mange år at jeg ser dem ikke lengre😊

Anonymkode: 5edb0...d0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Stå opp når jeg vil

Legge meg når jeg vil

Spiser når jeg vil og hva jeg vil

Gjør husarbeid når det passer meg

Reise hvor jeg vil og når jeg vil

Man  blir selvstendig og klarer det meste selv.

Kan ha ett forhold til en mann man elsker som er opptatt som dekker nærhet og kos biten og vennskap.  Samtidig være fri og frank. 

Være med på hva en ønsker på fritida 

Jobbe så mye en vil

Det er sikkert mer. Men selvsagt det har sine ulemper og men har vært single så mange år at jeg ser dem ikke lengre😊

Hvor gammel er du da? Hvor mange år som singel? 

Gjest AnonymkvinneViken
Skrevet

Dere som skriver «reise når jeg vil og hvor jeg vil», men er det noe givende å reise på ferie alene? Jeg var nylig på date med en fyr som hadde vært 2 uker i Bulgaria helt alene i sommer (jøss, tenkte jeg, hvordan er det å reise alene?). Som mann tenker jeg det er trygt og hyggeligere, men selv kunne jeg aldri tenke meg å dra til syden/ utlandet alene. Det virker bare så ensomt. Så dere damer som reiser alene, hva gjør dere hele ferien da? Ligger på stranden, drar på museer og opplever alt helt alene? Spør bare pga. at dette er helt nytt for meg.. 

Og det høres litt dumt ut, men i sommer har jeg bare vært på innenlandsturer med barna mine, og jeg kviet meg for å fortelle dette til kollegaer (de spør jo), for sannheten er at jeg tør faktisk ikke ta med barna på utenlandsferie (å reise uten mann, da jeg er singel, da må barna bli eldre først 🙈).  

Skrevet
AnonymkvinneViken skrev (4 minutter siden):

Dere som skriver «reise når jeg vil og hvor jeg vil», men er det noe givende å reise på ferie alene? Jeg var nylig på date med en fyr som hadde vært 2 uker i Bulgaria helt alene i sommer (jøss, tenkte jeg, hvordan er det å reise alene?). Som mann tenker jeg det er trygt og hyggeligere, men selv kunne jeg aldri tenke meg å dra til syden/ utlandet alene. Det virker bare så ensomt. Så dere damer som reiser alene, hva gjør dere hele ferien da? Ligger på stranden, drar på museer og opplever alt helt alene? Spør bare pga. at dette er helt nytt for meg.. 

Og det høres litt dumt ut, men i sommer har jeg bare vært på innenlandsturer med barna mine, og jeg kviet meg for å fortelle dette til kollegaer (de spør jo), for sannheten er at jeg tør faktisk ikke ta med barna på utenlandsferie (å reise uten mann, da jeg er singel, da må barna bli eldre først 🙈).  

Du er jo ikke alene, er folk rundt deg du kan omgås og snakke med. Finne på ting med, å reise på egenhånd kan åpne en helt ny verden for deg. Du får 100% avbrekk fra hverdagslivet ditt, blir selvstendig...reiser nesten kun på egenhånd etter jeg oppdager dette.

Men nordmenn eier jo ikke sosiale evner, som du beviser her. Da blir livet trist. I andre land er det naturlig å omgås mennesker, livet skjer ute.

Anonymkode: 5e534...873

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv ser jeg kun fordeler med singlelivet da jeg er et selvstendig mennesker, orker ikke forhold meg til en mann som samboer. Har også reist mye rundt i verden, bodd på forskjellige plasser. Så da elsker jeg frihetn.

Sex og nærhet får jeg lett som kvinne også, befriende å ikke måtte holde seg til en fast partner her også. Har det perioder, men fint med forandring :) Tror ikke at mennesket er laget for det homogene stabile livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du da? Hvor mange år som singel? 

54 år og single i 15 år. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

54 år og single i 15 år. 

Har vel hatt sex disse 15årene håper jeg?

Skrevet

Aldri hatt det bedre enn jeg har det nå. Jeg dater spennende menn, har fantastiske ferier, nyter dramafrie hverdager og helger. Livet er tipp tipp. Dukker han med stor H opp, supert, hvis ikke så nyter jeg alt jeg lever her og nå. 

• Hjerte 1
Skrevet

Slipper det slitet det er å se etter og finne tegn på at han juger og har andre damer. Det spiste meg opp på slutten av forrige forhold. For følelsen stemte selvfølgelig. 

Anonymkode: a53bc...b3c

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymkvinneViken skrev (13 timer siden):

Tror absolutt det er tryggere for menn ja, eller vet ikke hvordan det er å være mann, så kanskje de også har ting de burde frykte? 

Innlandstur er jo kjempekoselig 😊 Det er helt normalt og forståelig å ikke tørre å reise alene med barna og alene generelt tror jeg.

Men om du tilfeldigvis vil på utenlandstur med barna før du har kjæreste (Selv om jeg krysser fingrene for at du får en kjæreste om ikke lenge, det har vært koslig for deg) kanskje har du venninner med eller uten barn dere kunne reist med? Familie eller noe? Ikke at dere MÅ på utenlandstur, kun om dere absolutt vil. 

Tørr ikke reise alene som det er idag, er super pingle, men håper å bli modigere i tiden som kommer, å en dag kunne reise rundt 😊 Men er enig, liker også selskap best. Bare tenker det kanskje er selskap dit jeg drar 🤭 

Spennende med denne Bulgaria mannen? 😄

Skrevet
On 10/1/2023 at 8:26 PM, AnonymBruker said:

Jeg kan ligge med hvem jeg vil om jeg ønsker det

Anonymkode: f2e45...20f

Bare i tilfelle det skulle være noen tvil om at dette er et kvinneforum 😄

For min egen del er fordelene bare at det som mann er mye billigere å være singel og at jeg har litt mer tid til hobbyer. Ellers savner jeg noen å våkne opp med, lage mat med, se på film med, ha gode samtaler med, dra på tur med, kysse og ha sex med osv. Jeg har vært singel i nesten fem år, og kjenner veldig på at noe viktig mangler. Jeg nyter livet så godt jeg kan, men går glipp av det aller beste mens jeg egentlig har mine beste år.

Anonymkode: c116f...94c

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Nå er ikke jeg singel, men det eneste jeg savner er å slippe en grufull svigermor. Hun er ren ondskap, det virker som at hun føler at alle vi inngifte "tar" fra henne barna hennes. 

Anonymkode: 280f1...c59

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare i tilfelle det skulle være noen tvil om at dette er et kvinneforum 😄

For min egen del er fordelene bare at det som mann er mye billigere å være singel og at jeg har litt mer tid til hobbyer. Ellers savner jeg noen å våkne opp med, lage mat med, se på film med, ha gode samtaler med, dra på tur med, kysse og ha sex med osv. Jeg har vært singel i nesten fem år, og kjenner veldig på at noe viktig mangler. Jeg nyter livet så godt jeg kan, men går glipp av det aller beste mens jeg egentlig har mine beste år.

Anonymkode: c116f...94c

Kvinnen din dukker nok opp, men kanskje du må være ennå mer åpen for nye arenaer du kan møte henne? 

Anonymkode: 280f1...c59

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
KallePils skrev (19 timer siden):

Frihet.

Hva mer trenger man?

En kvinne som aldri forlater din side, som helst er festet sammen med deg i håndjern. Føler det er det du hadde likt, ut ifra det du ytrer 😄

Skrevet
Rosakatt skrev (44 minutter siden):

En kvinne som aldri forlater din side, som helst er festet sammen med deg i håndjern. Føler det er det du hadde likt, ut ifra det du ytrer 😄

Føl hva du vil. Det har du friheten til. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...