Gå til innhold

Singellivet’s fordeler

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På 39 år også?

Anonymkode: a19ca...2a0

Ja. 

Anonymkode: 7a45d...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva? Jeg trodde modne damer ikke var så poppis, jeg da.. For et forhold må jeg kanskje sikte en del opp i alder, 47+ kanskje. Blir 39 i januar. 

DAMER er "poppis". Det holder i haugevis at du er dame 😄

Anonymkode: 4ae31...2da

Skrevet

Mer frihet og trenger ikke å ta hensyn til noen!

Anonymkode: 30caf...991

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sex når jeg ønsker

Selvstendig liv

Slipper snorking og oversvett mann ved siden av i senga

Kan bytte sexpartner når man blir lei av sexen med forrige

Slipper krangling og diskusjoner om oppgaver. 

Vasker bare mine ( og barnas ) klær

Slipper å irritere meg over utslitte boksere som mannen ikke bytter ut med nye, uansett hvor irriterende hullete og stygge de der. 

I dag var for eksempel en perfekt singel-mamma dag. Først jobb, hjemmelaget sushi til middag( fordi det er mnadag og da passer det gost med god mat),  kjøre ungene til trening, stikke innom partneren min for en lidenskapelig kjappis før jeg henter barna igjen og så rett på styremøte, skikkelig nypult og lykkelig, avslutter kvelden med et lite glass vin for så å legge meg i nyoppredd seng som jeg kan breie meg ut i. Slik lykke i hverdagstresset eksisterte ikke i dagene som gift for å si det mildt. 

Anonymkode: 1df18...679

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Man må ikke bestemme seg for noe å så aldri kunne endre fordi man også må ta hensyn til den andre parten. Med andre ord mer frihet

I tillegg slipper jeg en som er mistenksom på at jeg snapper og har kontakt med venner av motsatt kjønn, selvom de bare er gode venner. Siden det tydeligvis er et problem i følge mange på KG. 

Anonymkode: 06551...1ac

Skrevet

Sove alene og dermed få bedre søvnkvalitet.

Slippe mas om sex.

Mindre rot i huset, slippe å rydde opp etter noen andre.

Ha bestemmelsesrett over alt interiøret i huset. 

Anonymkode: d9b8b...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Frihet til å reise uten samme type relasjonelle forpliktelser!

Humøret mitt er også bedre. Synes det er vanskelig å være så tett på et annet menneske på den måten. Man skal forvalte TO hele følelsesliv. Det er mye. Følelseslivet mitt er vanskelig nok som singel, og vennskap er enklere 😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dame 54 år. Jeg har utmattelsessyndrom men funker greit med jobb i prosentvis uføregrad. Har ikke bodd sammen med en mann siden 2004. Har vært i flere forhold men nå er jeg på tur å gi opp. Har vært av og på med en fyr i 1 år nå. Vi bor ikke sammen. -jeg merker at jeg bruker altfor mye energi (som jeg ikke egentlig har) på grubling og hvorfor han oppfører som han gjør. 

Jeg kommer til å avslutte forholdet og bli singel igjen. Jeg har det mye bedre alene så slipper jeg å ha forventninger og tankespinn. Og ja, vi er ganske dårlige på å kommunisere. Jeg har nervøs tilknytningsstil og han har avvisende måte å være på. Vi snakker her om forskjellig "kjærlighetsspråk". Jeg takler ikke så godt å være i forhold, tydeligvis. 

Anonymkode: 0c078...86d

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dere kvinner kan få mye sex og kos som single også. Ikke synd på dere sånn sett. 

Anonymkode: 7a45d...63c

Du forstår ikke hvor hul den opplevelsen er for noen, så jo det er jo synd på dem som ønsker noen å dele livet med, men sliter med å finne dem. 

Anonymkode: 7b204...49c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Drikke seg full hver dag uten maset om at jeg er alkoholiker

Anonymkode: 446e7...7a8

Skrevet
Donald Duck skrev (5 timer siden):

Og jeg reagerer på sossepamper som sier drikke. Har du ikke noe anna å surve over kan du la være. Ikke alle i hele norge har samme dialekt som deg selv om det er din våte drøm.

Drikke er måten det skrives på. Noe annet er en feiltagelse.

Anonymkode: 85470...1f6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nå er jeg en dialekt taler å på den måten i større grad enn spesifikke her vant med litt av hvert skriftlig, å helt uten at det hverken har gått utover forståelse eller humør. Men du har godt av å bli litt rundere i kantene. 

Skrevet

For meg er alenetid et must og hadde ikke fungert med å bo sammen med noen. Ville føltes invaderende. Kunne heller ikke tenke meg å ha delt økonomi. Og så er det utrolig digg å slippe andres meninger om alt mulig; utseende, klær, innredning, livsstil, kjæledyr…

Å være voksen og singel er som å være et barn i drømmeland😀

Anonymkode: 006ee...c45

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For meg er alenetid et must og hadde ikke fungert med å bo sammen med noen. Ville føltes invaderende. Kunne heller ikke tenke meg å ha delt økonomi. Og så er det utrolig digg å slippe andres meninger om alt mulig; utseende, klær, innredning, livsstil, kjæledyr…

Å være voksen og singel er som å være et barn i drømmeland😀

Anonymkode: 006ee...c45

Men det er ikke alle av oss som verken har erfaring med- eller ønsker å ha tilfeldig sex/ sex med en FWB-relasjon. Jeg kunne ikke tenke meg å gjøre som ei over, bare bytte sex-partner når jeg ønsket.. Hvordan gjør man det med smittevern? Om man bruker kondom med alle menn, så kan du heller ikke suge mannen uten kondom. Tenker dere over HIV, Herpes og Syfilis i det hele tatt? Tar dere blodprøve og tester for hver eneste partner?

Hilsen K39 som kun har ligget med 2 i mitt liv, de 2 var i langvarige forhold. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Soss.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men det er ikke alle av oss som verken har erfaring med- eller ønsker å ha tilfeldig sex/ sex med en FWB-relasjon. Jeg kunne ikke tenke meg å gjøre som ei over, bare bytte sex-partner når jeg ønsket.. Hvordan gjør man det med smittevern? Om man bruker kondom med alle menn, så kan du heller ikke suge mannen uten kondom. Tenker dere over HIV, Herpes og Syfilis i det hele tatt? Tar dere blodprøve og tester for hver eneste partner?

«Kjønnssykdommer ja! 🤔 Aldri hørt om.. Noe som har oppstått i 2023 mon tro?»

Det er sånn dere som puler flere menn tenker, altså? 🫣

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

«Kjønnssykdommer ja! 🤔 Aldri hørt om.. Noe som har oppstått i 2023 mon tro?»

Det er sånn dere som puler flere menn tenker, altså? 🫣

Jeg er den over som skriver at jeg kan bytte ut sexpartnere når jeg går lei. For det første så har jeg ikke tilfeldig sex og ons. Men det var kanskje det du tolket? 

Min nåværende sexpartner har jeg hatt i to år. Fortsatt ikke lei! Men vi er begge klar over at det en dag skal ta slutt. Jeg hadde da ikke vært i sølibat i to år med en kjæreste heller for at det kanskje kan ta slutt og jeg må finne meg en ny, som man kan bli smittet av. 

Og selvfølgelig finnes det kjønnssykdommer. Men alle vet da at man bruker kondom ved kortvarige forhold/sextreff. Men dette blir så dumt at jeg velger å tenke at du/og den du siterer er sarkastiske.. for vi lever jo faktisk i 2023, slik du påpeker.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Uff.. jeg synes faktisk litt synd på deg som bare har hatt to sexpartnere. Misforstå meg rett, du er sikkert veldig fornøyd selv. Men tenk hvor mye du har gått glipp av! 

Siden du trykket inn og valgte å skrive i denne tråden, så er du enten singel eller kanskje tenker på å bli det? Jeg håper du får et innholdsrikt og utprøvende sexliv med mye gode erfaringer! ❤️ 

Hilsen singel K36 (PS. Sex blir bare bedre og bedre med forskjellig erfaringer 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff.. jeg synes faktisk litt synd på deg som bare har hatt to sexpartnere. Misforstå meg rett, du er sikkert veldig fornøyd selv. Men tenk hvor mye du har gått glipp av! 

Siden du trykket inn og valgte å skrive i denne tråden, så er du enten singel eller kanskje tenker på å bli det? Jeg håper du får et innholdsrikt og utprøvende sexliv med mye gode erfaringer! ❤️ 

Hilsen singel K36 (PS. Sex blir bare bedre og bedre med forskjellig erfaringer 😉

Ikke hun du siterer, men håper du har rett. Har også kun hatt 2 partnere og sex har for det meste ikke gitt meg noe som helst. Ønsker å føle noe, men er redd menn når jeg kun har opplevd å være ukomfortabel. Er redd det vil skje med den neste mannen også, som det føles umulig ut å møte siden jeg er redd dem. Føler meg som jomfru, vet ikke engang hvordan jeg suger noen. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er den over som skriver at jeg kan bytte ut sexpartnere når jeg går lei. For det første så har jeg ikke tilfeldig sex og ons. Men det var kanskje det du tolket? 

Min nåværende sexpartner har jeg hatt i to år. Fortsatt ikke lei! Men vi er begge klar over at det en dag skal ta slutt. Jeg hadde da ikke vært i sølibat i to år med en kjæreste heller for at det kanskje kan ta slutt og jeg må finne meg en ny, som man kan bli smittet av. 

Og selvfølgelig finnes det kjønnssykdommer. Men alle vet da at man bruker kondom ved kortvarige forhold/sextreff. Men dette blir så dumt at jeg velger å tenke at du/og den du siterer er sarkastiske.. for vi lever jo faktisk i 2023, slik du påpeker.. 

Men testet dere for herpes og HIV begge to? Og dere bruker ikke kondom nå? For man skal jo ha oralsex også og helst suge uten kondom. 

Ja, jeg er singel men har møtt en ny mann jeg er i datingfase med. Vi er begge ute etter fast forhold og det virker som det går den veien. Jeg trodde først det ikke ble noe mer ut av de første datene, men siste uken har vi møttes oftere og snakket på telefon hver kveld.

Maria 39  

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...