Gå til innhold

Singellivet’s fordeler

Fremhevede innlegg

Skrevet
KallePils skrev (1 minutt siden):

Føl hva du vil. Det har du friheten til. 🙂

Takk, men jeg bare tuller med deg 😁 Syns det virker som ditt verste mareritt, men det vet du best. Sikkert ting som er verre å da. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom forøvrig på én ting til. Kan legge meg da jeg vil uten å bli brukt som dyne eller laken.

Skrevet
Donald Duck skrev (5 timer siden):

Kom forøvrig på én ting til. Kan legge meg da jeg vil uten å bli brukt som dyne eller laken.

Liker du ikke å bli brukt som kosebamse og bli kost og nusset masse på før du sovner? 😅🐻

Anonymkode: a19ca...2a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymkvinneViken skrev (På 5.10.2023 den 7.32):

Dere som skriver «reise når jeg vil og hvor jeg vil», men er det noe givende å reise på ferie alene? Jeg var nylig på date med en fyr som hadde vært 2 uker i Bulgaria helt alene i sommer (jøss, tenkte jeg, hvordan er det å reise alene?). Som mann tenker jeg det er trygt og hyggeligere, men selv kunne jeg aldri tenke meg å dra til syden/ utlandet alene. Det virker bare så ensomt. Så dere damer som reiser alene, hva gjør dere hele ferien da? Ligger på stranden, drar på museer og opplever alt helt alene? Spør bare pga. at dette er helt nytt for meg.. 

Og det høres litt dumt ut, men i sommer har jeg bare vært på innenlandsturer med barna mine, og jeg kviet meg for å fortelle dette til kollegaer (de spør jo), for sannheten er at jeg tør faktisk ikke ta med barna på utenlandsferie (å reise uten mann, da jeg er singel, da må barna bli eldre først 🙈).  

Mange reiser alene. Og det funker. Skjønner ikke hvorfor klikker fordi enkelte velger det

Skrevet
On 10/5/2023 at 7:32 AM, AnonymkvinneViken said:

Dere som skriver «reise når jeg vil og hvor jeg vil», men er det noe givende å reise på ferie alene? Jeg var nylig på date med en fyr som hadde vært 2 uker i Bulgaria helt alene i sommer (jøss, tenkte jeg, hvordan er det å reise alene?). Som mann tenker jeg det er trygt og hyggeligere, men selv kunne jeg aldri tenke meg å dra til syden/ utlandet alene. Det virker bare så ensomt. Så dere damer som reiser alene, hva gjør dere hele ferien da? Ligger på stranden, drar på museer og opplever alt helt alene? Spør bare pga. at dette er helt nytt for meg.. 

Og det høres litt dumt ut, men i sommer har jeg bare vært på innenlandsturer med barna mine, og jeg kviet meg for å fortelle dette til kollegaer (de spør jo), for sannheten er at jeg tør faktisk ikke ta med barna på utenlandsferie (å reise uten mann, da jeg er singel, da må barna bli eldre først 🙈).  

Jeg opplever at det er mye lettere å komme i kontakt med andre mennesker når jeg reiser alene:) så det trenger ikke bli ensomt. Det hjelper på hvis du trives i eget selskap, selvsagt. Jeg syns det er helt topp å f.eks shoppe og bare vandre rundt, ta en kaffe alene og gjør jeg gjerne det selv om jeg er på tur med andre også. Storbyer eller typiske turiststeder (chartertur f eks) er perfekt hvis du skal reise alene for første gang.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 18.55):

Jeg personlig elsker slike tråder! 

Hva er din/dine fordeler med å være singel? 

Mine: 

Elsker å sove alene!

Elsker at jeg kan bestemme alt selv!

Elsker at jeg kan bruke alle pengene mine på meg selv!

Anonymkode: c381b...63c

1) kan sove hele natten uten forstyrrelser

2) kan reise hvor jeg vil uten diskusjoner

3) slippe å bli lurt og svindlet for penger

4) slippe utroskap eller bli ført bak lyset på andre måter

5) slippe å kjenne lukten av alkohol fra munnen til mannen

6) slippe å bli gravid

Anonymkode: ffe4c...a15

• Nyttig 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det gubben ikke vet, har han heller ikke godt av når jeg er på tur

Anonymkode: 7b85c...cdb

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det gubben ikke vet, har han heller ikke godt av når jeg er på tur

Anonymkode: 7b85c...cdb

Men, da er du vel ikke singel heller her du skriver i "singellivets fordeler"-tråden?

Kanskje opprette en tråd hvor med "Fordeler med å være utro?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (På 6.10.2023 den 5.49):

Frihet.

Hva mer trenger man?

Pils.

Anonymkode: 85470...1f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 19.47):

Kommer ikke på noen fordeler. Er det bare meg? Jeg trenger mye sex, kos og nærhet for å ha det bra. 

Anonymkode: a19ca...2a0

Jeg synes også det er bare ulemper, jeg er ufrivillig singel. Men jeg Prøver da, å se lyst på det ☺️

Anonymkode: 988c2...f7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 19.35):

Jada. Ulempene er nok sikkert flere men de ønsker jeg ikke å ha fokus på nå. De har jeg nok fokus på fra før 🥲

Anonymkode: c381b...63c

Jeg finner ingen ulemper med å være singel. Men i spesielt samboere/ektepar finner jeg mange. 

Elsker at jeg har min egen kåk som jeg kan gjøre hva jeg vil med og i. 

Elsker at jeg bare kan bestemme meg for middag uten å tenke på andre. 

Elsker at jeg bestemmer alt og gjør hva jeg vil.

Elsker å ha senga for meg selv, inkl skap

Kan bestemme standard for renslighet. 

Slipper å bli påvirket av andres humør. 

Måtte være støttende på områder jeg tenker at han er en tosk🤭 

Det finnes så mange fordeler at jeg kan fortsette i all evighet🤗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På en side elsker jeg å være singel(nyter tiden aleine når barnet er hos faren) og ja. For min del, som har barn fra før. Så føles det bare så komplisert ut å introdusere en annen mann for min datter. Sliter med å stole på menn. Så akkurat spnn det er nå. Koser jeg meg i eget selskap, spise det jeg vil, ha rødvinsflasken for meg selv, gjøre det JEG vil. Tro meg, livet blir ganske restriktivt når man blir aleine med barn, da virker det ulogisk for min del å innlede ett forhold hvor jeg skal inngå kompromiss der også.. kansje når barnet blir større. Eneste kjipe med å være aleine må jo være at jeg ikke har råd til å bo der jeg har lyst. Se på at de som er to, kan ta seg råd til flere ting enn meg osv. det er litt kjipt da. Men er det verdt friheten min? 

Anonymkode: df35b...51c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frihet, og slippe mas fra kvinnfolk 

Anonymkode: e7490...5aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pils.

Anonymkode: 85470...1f6

Touchè!

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er oppskrytt å være singel. Mange er så begeistret og glad for å være single, og det synes jeg er rart. Men vi er vel ulike. Jeg savner veldig sex, nærhet og kos. Og det å være sammen med noen, lage mat sammen, se tv sammen, gå ut og spise og reise på turer sammen. Ikke noe gøy å gjøre alt alene. Den eneste fordelen jeg kan komme på med å være singel er at jeg slipper å suge pikk, for det liker jeg ikke så godt. Men kan gjøre det i et forhold. 

Anonymkode: efaa0...730

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Synes det er oppskrytt å være singel. Mange er så begeistret og glad for å være single, og det synes jeg er rart. Men vi er vel ulike. Jeg savner veldig sex, nærhet og kos. Og det å være sammen med noen, lage mat sammen, se tv sammen, gå ut og spise og reise på turer sammen. Ikke noe gøy å gjøre alt alene. Den eneste fordelen jeg kan komme på med å være singel er at jeg slipper å suge pikk, for det liker jeg ikke så godt. Men kan gjøre det i et forhold. 

Håper du møter noen 😊 Det er sannt at det kan være veldig ensomt å være singel. Savner også noen, men vil jo heller være singel enn med feil persjon, derfor er det greit å være singel til han skulle dukke opp en dag. Kjærlighet er så vanskelig å navigere. 

Anonymkode: 7b204...49c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Helt enig i alt, men vi må prøve å være positive når vi først er i denne situasjonen 🤗ikke lett, enig i det 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mens jeg syns det er rart at folk er så ivrig etter forhold. En ting er å ha en kjæreste, men å bo sammen skjønner jeg ikke at folk orker. 

Jeg mener at forhold er oppskrytt. Syns singellivet er trygt og godt. Man slipper usikkerhet med så mye. Investeringer i eiendeler forblir trygge, fordi ingen stikker av med det. Gresset blir ikke noe grønnere spør du meg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Mens jeg syns det er rart at folk er så ivrig etter forhold. En ting er å ha en kjæreste, men å bo sammen skjønner jeg ikke at folk orker. 

Jeg mener at forhold er oppskrytt. Syns singellivet er trygt og godt. Man slipper usikkerhet med så mye. Investeringer i eiendeler forblir trygge, fordi ingen stikker av med det. Gresset blir ikke noe grønnere spør du meg

Et ord, husredd, noen flere ord, opplevselser er best delt. 

Anonymkode: 7b204...49c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er flere single som er smartere enn gjennomsnittet. De fleste litt enkle mennesker er sjeldent singel, de går for hvem som helst(virker det som). Og det er flest av de, og de finner hverandre😅

Anonymkode: df35b...51c

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...