Gå til innhold

Skulle du ønske du var kjendis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det måtte jeg fått ekstremt godt betalt for, for det høres helt forferdelig ut 

Anonymkode: c7409...fdf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er noe av det siste jeg vil. Jeg er veldig privat og kan ikke tenke noe verre enn å få oppmerksomhet på den måten. At folk spekulerer i ditt og datt, tar bilder når jeg er ute osv. Usj, nei.

Anonymkode: b6439...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en hobby som gjorde at jeg ble gjenkjent offentlig noen ganger (nei, ikke influencer). Det er veldig koselig å få komplimenter fra fremmede, men som introvert og sosialt klein med sosial angst på toppen så blir jeg så satt ut at jeg ikke klarer sette pris på det.

Det er noen år siden jeg drev med det nå, så nå er jeg anonym igjen og er veldig glad for det.

 

Anonymkode: fadbf...b58

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vil gjerne være kjendis. Da hadde jeg fått masse damer. Jo større kjendis desto flere damer.

Anonymkode: 8458b...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og få lett tilgang til gode penger😎 hadde vært supert å alltid få god service uansett hvor du er✌🏼 

Anonymkode: c61cd...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får angst av bare spørsmålet😭 Har nok med å kunne være anonym i butikken🙏 

Anonymkode: 02542...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Lurven skrev (På 4.10.2023 den 15.33):

Jeg vil være KG kjendis

Er du ikke det da? 😜

Anonymkode: e009d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skulle jeg aldri ønsket jeg var. Å ha andre stikke nesa si i alt hva jeg foretar meg og kanskje filme meg og ta bilder av meg enten i skjul eller åpenlyst, særlig hvis de ser noe privat.... nei. Jeg foretrekker et liv der folk ikke bryr seg om meg når jeg går på gata eller er ute.

 

Anonymkode: 4635d...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kunne godt tenkt meg å vært kjendis , men ikke i Norge. 
 

sikkert ikke bra å være født i slummen i et land å bli kjendis for enhver pris heller

Hvis jeg skulle hatt livet til en kjendis måtte det vært en som reiser mye, lever et særs behagelig og fritt liv , fri for alt av økonomiske bekymringer, samtidig som man har et fantastisk ytre, godt gift.. 
 

Frida Aasen ser ut til å ha et sånt liv så kunne gjerne hatt det livet der

Anonymkode: d2cd7...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 0.57):

Alle drømmer kanskje litt om å bli kjendis i tenårene. Men så blir man voksen og det virker veldig slitsomt. 
Skulle du i voksen alder ønske du var kjendis?

hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: f2ae0...b38

Ja kunne tenkt meg å være blogger. Men har ikke selvtilliten til det. Ikke vet jeg mye om hvordan jeg lager videoer/legger ut bilder på instagram/snap heller.

Anonymkode: 1a119...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff. Ønsker ikke å bli omtalt og kritisert for den minste ting, som hvor mye man veier (det er jo galt uansett om man går opp eller ned), hvor uflidd man ser ut når man går på butikken eller bare ville rykter og spekulasjoner som blir brettet ut i alle kanaler. Jeg synes det er ille nok at så mange i hjembyen vet hvem jeg er grunnet jobben min, så jeg stadig må smile og hilse meg gjennom handleturen.

Jeg hadde aldri taklet at så mange skulle ment så mye om meg og mitt. Jeg synes synd på kjendiser, det må være slitsomt.

Anonymkode: 76ca3...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...