Gå til innhold

Skulle du ønske du var kjendis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle drømmer kanskje litt om å bli kjendis i tenårene. Men så blir man voksen og det virker veldig slitsomt. 
Skulle du i voksen alder ønske du var kjendis?

hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: f2ae0...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fy faen, har aldri ville vært kjendis og er glad for at jeg aldri kommer til å bli det.

Anonymkode: eea07...58b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, fy faen, har aldri ville vært kjendis og er glad for at jeg aldri kommer til å bli det.

Anonymkode: eea07...58b

Hvorfor? 😊

Anonymkode: f2ae0...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Er glad for å være anonym og leve mitt liv i fred.

Anonymkode: 7c258...6ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor? 😊

Anonymkode: f2ae0...b38

Fordi jeg liker å kunne gå rundt hvor jeg vil uten å få masse oppmerksomhet fra folk jeg ikke kjenner, jeg liker å ikke ha sladder og rykter på trykk i alle ukeblader og aviser, osv.

Det eneste positive med å være kjendis et stort sett pengene man kan tjene, men det finnes  heldigvis alternative måter å tjene penger på som ikke involverer å kaste privatlivet sitt i dass.

Anonymkode: eea07...58b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt aldri vært kjendis. Foretrekker et anonymt og tilbaketrukket liv, hvor ytterst få bryr seg om hva jeg foretar meg eller ikke. Det å stadig få oppmerksomhet og å bli gjenkjent av kreti og pleti, virker som et sant mareritt.

Anonymkode: f1f3f...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg vet ikke helt, for å være helt ærlig. Jeg har en kjæreste som er litt kjendis - dvs han er veldig kjent innefor et litt nisje miljø og blir av og til gjenkjent på gaten, men den vanlige mannen i gaten ville ikke hatt peiling på hvem han er. Etter jobb-arrangement blir han ofte stående i to-tre timer for å skrive autografer og ta bilder med fans, men vi kan gå rundt i gaten og dra på middag uten at noen kommer bort. 

Jeg jobber i samme bransje som han, og det er jo et bittelite mål å bli like godt kjent som han, da det i veldig stor grad vil si at man har lykkes. Samtidig er det litt skumlere for meg som kvinne, og jeg kjenner at jeg egentlig synes det er helt greit å være side-kick, jeg føler liksom at jeg får litt det beste fra begge verdner. 

Anonymkode: c130d...d74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kreative ting, så det å være kjendis har betydd at jeg til en grad har kunne levd av kreativt arbeid om det er skriving, musikk, klesdesign hva som helst. Men liker ikke tanken på å være kjendis i segselv, så mye oppmerksomhet på godt og vondt virker direkte usunnt. 

Anonymkode: 3ba04...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  ikke styrtrik heller. Vil være fri til å gå og gjøre som jeg vil uten media på slep som trykker alt om mitt privatliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Liker å være så anonym som mulig og reiser for eksempel til kjøpesenter langt vekke fra her jeg bor fordi det minsker muligheten for å møte folk jeg kjenner når jeg er på shopping. Så helt klart nei. 

Anonymkode: 609fb...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får smått angst av å ha nærmere 1000 følgere på instagram 

Anonymkode: 9e1ef...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er så sinnsykt nærtakende for kjipe kommentarer, altfor opptatt av at folk skal like meg. Og det finnes ingen kjendiser som alle liker. 

Jeg tror jeg hadde blitt helt frynsete av tanken på hvor mye dritt folk snakker, hvor mange rykter som går, og hva slags meninger folk hadde hatt om meg helt uten å kjenne meg. Av og til når jeg ser i diverse tråder her inne tenker jeg på hvor jævlig det hadde vært å lese disse kommentarene om seg selv.

Anonymkode: ebeab...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 0.57):

Alle drømmer kanskje litt om å bli kjendis i tenårene. Men så blir man voksen og det virker veldig slitsomt. 
Skulle du i voksen alder ønske du var kjendis?

hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: f2ae0...b38

Nei i tenårene, nei som voksen 

Anonymkode: 8c61f...08f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle gjerne vært kjendis. Jeg kaster kanskje en brannfakkel nå? Hehe

Jeg liker å være i sentrum av rommet, liker å kle meg ut og vise meg fram.

Mange sier jeg har talent for å synge, og jeg må innrømme at jeg ikke er så dårlig til det.

Jeg vil være et godt forbilde. Gi folket et forbilde med gode verdier og holdninger i motsetning til mange "kjendiser" i dagens samfunn.

Også vil jeg feste og date andre kjendiser. De fleste har celebrity crush, men bare kjendiser får date de.

Så alt i alt skulle jeg ønske jeg var kjendis.

Anonymkode: 14c5f...6bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ordet "kjendis" får meg til å grøsse. Og hører jeg "influencer", får jeg frysninger.

Så svaret sier seg selv.

Hilsen en tidligere nabo til en "kjendis".

Anonymkode: 66cbf...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...