Gå til innhold

Fioritura prøver på nr 2 🥳🥹


Fioritura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julie97 skrev (3 minutter siden):

Dette ser bra ut! Min så ganske lik ut 14 dpo, og alt har gått bra hittil 😊

Åhh, takk for at du tok deg tid til å kommentere! Det var betryggende å høre!🥰🥰   skulle tro en var roligere på runde to, den gang ei😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag og 2-3 på digital 😊

Det roer nervene noe, kjenner at jeg har mye av den samme angsten som ved forrige svangerskap. Gravid etter MA er ingen spøk..

20231015_070329.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (8 timer siden):

IKM idag og 2-3 på digital 😊

Det roer nervene noe, kjenner at jeg har mye av den samme angsten som ved forrige svangerskap. Gravid etter MA er ingen spøk..

20231015_070329.jpg

Så fint med øking i test🎉 Skjønner godt hvordan du har det. Hadde selv en MA før jeg fikk en frisk datter, og er gravid på nytt nå. Både forrige og denne graviditeten besto av store bekymringer, engentlig hele veien. Vi må bare prøve å tenke at det går fint, hvertfall når du får fine økinger på test❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sant @Lakrisen ❤️  Tenker å ringe jordmor til uken, gjerne litt tidlig enda men godt å ha noen å lufte litt tanker med 😊  Det var veldig greit sist vertfall 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3

Dagene går fort og sakte på samme tid 😅kvalmen har slått til for fullt og jeg har måttet tatt noen dager hjemme på sofaen. Jammen ikke lett å hente seg inn igjen med en meget aktiv toåring i hus 🫣 

Idag var endelig teststreken like sterk som kontrollstreken 🙌 små gleder i en testetøs sitt liv 😅

Nå skal helgen nytes til det fulle, ingen planer, kun avslapping 😊

20231020_065442.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+5

Tok en digital imorges, viste fortsatt 2-3. Det i kombinasjon med at jeg ikke har vert kvalm idag stresser meg 🫣 selv om jeg vet veldig godt at kvalmen kommer og går og at den digitale testen ikke er helt å stole på 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner godt at du blir stresset ❤️ men som du selv sier så kommer og går jo kvalmen, også får vi håpe den viser 3+ snart 🤞 er ikke lett å roe ned så tidlig i svangerskapet, men er jo ikke annet å gjøre enn å håpe for alt man har at det går veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 idag, noen dager en formen fin  og andre dager helt pyton 🤢🥴

Fått time hos jordmor allerede neste uke! Med samme jordmor som sist, det var veldig greit syns jeg 😊

NÅ tror jeg at eg skal gi meg med testing 😅 nederste er gårsdagen, teststreken er sterkere enn kontrollstreken 🙌

20231023_061409.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+6

Hver gang jeg er på toalettet er jeg redd for blod, inatt kom det!  Friskt blod, ikke mye, men nok til å bli redd. Vet jo at blødninger kan være helt normalt, har per nå heller ikke smerter.  Tenker å ringe fastlegen når legekontoret opner, klarer ikke å gå i uvisshet. 

Hold deg fast lille spire ❤️‍🩹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig å oppleve blod! Skjønner godt at du blir engstelig og håper virkelig det ikke betyr noe. Håper fastlegen kan betrygge deg, evt gi deg en tidlig ultralyd for å se at alt er bra 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det skal gå bra  @Julie97 🤞🤞 har ikke blødd noe mer, kun lett spotting (har sikkert vert på toalettet 40 ganger siden inatt 🫣) har legetime klokken 11, håper jeg kan få en henvisning til ultralyd. Det verste er faktisk å ikke vite om det er liv eller ikke. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en drittdag... ikke sovet siden halv tre i natt. Så nå blir det noen timer på sofan før mini må hentes i barnehagen.

Legen mistenker urinveisinfeksjon siden det kun kom blod når jeg var på toalettet i natt og ikke har kommet noe i trusen eller etterpå. Fortsatt ingen smerter heller. Så har tatt en urinprøve og en hcg prøve, så blir det ny hcg prøve på torsdag. Han skjønte at jeg var bekymret, men han trodde jeg kunne ta det med ro så lenge det ikke kommer nye blødninger. Dersom jeg ikke klarer å finne roen etter hcg prøvene skulle han henvise til en tidlig ultralyd. Så da er det bare å vente. Siste prøven får jeg ikke svar på før fredag. Kommer til å bli en lang uke!

Skal til jordmor på onsdag, så da får jeg luftet bekymringer der også. Det tror jeg kan være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0

Fortsatt ikke noe mer blødning og heller ingen smerter.  Annet enn typiske ligamentsmerter, det hadde jeg myyye av sist svangerskap også. Har vert litt småuggen idag, men på langt nær så kvalm som jeg var sist uke.  Men så er det jo heller ikke uvanlig med symptomer som kommer og går! Prøver å tenke positivt men kjenner det er vanskelig. Venter svar på første hcg prøve idag. Samme med svar på urinprøven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...