Gå til innhold

Synnøve og vanessa podcast


Nor

Anbefalte innlegg

Veldig spesiell kommentar av Vanessa angående Farmen, Emilie og Dora!

Grunnen til at Emilie fikk pes for å velge Cato, mens Dora ikke fikk det, er grundig kommentert i Farmen-tråden, for spesielt interesserte😄. Kort fortalt var det to totalt ulike situasjoner.

At Vanessa praktisk talt kaller Dora stygg, syns jeg er skikkelig kvalmt gjort! Mulig det var et forsøk på humor, men jeg har mine tvil. Vanessa sine holdninger er ikke bra.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5by5 skrev (På 19.2.2024 den 12.10):

Vanessa sine holdninger er ikke bra.

Må ikke glemme at dette er damen som brukte termen «rent a wreck» om kvinner som eldes naturlig…

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er det mulig… Vanessa sier jo ikke at Dora er stygg. Emilie er 20 år yngre enn Dora og kåret til Norges vakreste kvinne (eller noe sånt). Tror Dora tåler den. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus skrev (2 timer siden):

Herregud er det mulig… Vanessa sier jo ikke at Dora er stygg. Emilie er 20 år yngre enn Dora og kåret til Norges vakreste kvinne (eller noe sånt). Tror Dora tåler den. 

Hun sier at grunnen til at Emilie får hets og ikke Dora, er fordi «Norge hater pene damer». Så hun mener altså Emilie får hets fordi hun er pen, og Dora slipper unna fordi hun ikke er det.

Ingen tvil om at Dora tåler dette! 😂

Men det er ikke poenget.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (9 minutter siden):

Ingen tvil om at Dora tåler dette! 😂

Ja, tror det ville stikke hos veldig mange. Uansett om man rasjonelt skjønner at 20 år yngre betyr noe - er det spesielt å omtales slik på en pod. Jeg tipper de snart gir seg med podden. Synnøve har en egen podkast nå, og Vanessa jabber om at hun vil ha en «ordentlig» karriere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (1 time siden):

Hun sier at grunnen til at Emilie får hets og ikke Dora, er fordi «Norge hater pene damer». Så hun mener altså Emilie får hets fordi hun er pen, og Dora slipper unna fordi hun ikke er det.

Ingen tvil om at Dora tåler dette! 😂

Men det er ikke poenget.

Det er jo heller ikke sant. Alle kvinner kan få kritikk for alt mulig men spør politikere og andre som kanskje ikke har fullt så mye fokus på utseende om ikke de har fått mye drøy hets og kritikk. Bare at da går kritikken også på utseende. Ufin og grunn kommentar fra henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (2 timer siden):

Ja, tror det ville stikke hos veldig mange. Uansett om man rasjonelt skjønner at 20 år yngre betyr noe - er det spesielt å omtales slik på en pod. Jeg tipper de snart gir seg med podden. Synnøve har en egen podkast nå, og Vanessa jabber om at hun vil ha en «ordentlig» karriere. 

Ja, jeg synes det høres ut som om de begynner å gå litt lei også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (2 timer siden):

Ja, jeg synes det høres ut som om de begynner å gå litt lei også. 

Enig. De har holdt på i mange år, og jeg liker podcasten, men den begynner å gå i loop.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrina skrev (På 20.2.2024 den 22.53):

Utseende betyr nok absolutt ALT for enkelte damer...

Synnøve har selv innrømmet at hun er veldig opptatt av kropp og utseende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (6 timer siden):

Det der har vært snakket om i en episode av podcasten også. Mener å huske at det var han hun har barn med hun testet. 

Feil. Det var før hans tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes poden er helt super. Avslappende, morsom og uhøytidelig . Damene har selvironi, Vanessa gir fan i janteloven , de tørr by på seg selv. Det jeg ikke liker er at de ka seg så paddeflat pga den klinikken  pga kritikk . Min beste venninne fikk bedre psyke og et bedre liv etter hun opererte nesen som hadde gitt henne komplekser, kommentarer og dårlig selvtillit i mange år. Jeg er fornøyd med tannregulering behandling som gjør at jeg tørr smile mer. Naboens datter har nettopp fått operert  inn utstående ører, og blitt en gladere jente. Foretrekker reklame i pod istedet for å betale de. Det kan spoles forbi, eller tas som underholdning når S og V ELSKER alt de reklamere for😂Klart de må ha inntekt. Og til dere som ikke liker høre på de….. der er mange gode podder å velge mellom. God helg 🤗

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (19 minutter siden):

Feil. Det var før hans tid

Å husker de ringte ham, og han virket overrasket over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (På 24.2.2024 den 10.47):

Synes poden er helt super. Avslappende, morsom og uhøytidelig . Damene har selvironi, Vanessa gir fan i janteloven , de tørr by på seg selv. Det jeg ikke liker er at de ka seg så paddeflat pga den klinikken  pga kritikk . Min beste venninne fikk bedre psyke og et bedre liv etter hun opererte nesen som hadde gitt henne komplekser, kommentarer og dårlig selvtillit i mange år. Jeg er fornøyd med tannregulering behandling som gjør at jeg tørr smile mer. Naboens datter har nettopp fått operert  inn utstående ører, og blitt en gladere jente. Foretrekker reklame i pod istedet for å betale de. Det kan spoles forbi, eller tas som underholdning når S og V ELSKER alt de reklamere for😂Klart de må ha inntekt. Og til dere som ikke liker høre på de….. der er mange gode podder å velge mellom. God helg 🤗

Så bra for deg- du har truffet likesinnede i denne podcasten - og- du er nok en av de lytterne som S og V setter mest pris på - de som ikke var kritiske til klinikken. 

Synes for min del at jo tynnere innholdet er i podcasten jo mer bannes det- kanskje for å lage en spinkel historie mer spennende.../ dårlig ordforråd? Denne uka holdt S på å melde seg ut når V holdt på med sin historie og da var det ei som ble veeeldig sur- kanskje ikke så rart heller.🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kathrina skrev (2 timer siden):

Så bra for deg- du har truffet likesinnede i denne podcasten - og- du er nok en av de lytterne som S og V setter mest pris på - de som ikke var kritiske til klinikken. 

Synes for min del at jo tynnere innholdet er i podcasten jo mer bannes det- kanskje for å lage en spinkel historie mer spennende.../ dårlig ordforråd? Denne uka holdt S på å melde seg ut når V holdt på med sin historie og da var det ei som ble veeeldig sur- kanskje ikke så rart heller.🙃

Om likesinnede er damer ned selvironi og humor er passer jeg med de. Og jeg har et mer innholdsrikt Liv, enn p bruke tiden min på p høre på ting jeg egentlig ikke liker 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (På 24.2.2024 den 10.39):

Feil. Det var før hans tid

Hørte podcasten "Fetisha+1" i går der Synnøve var gjest, og da sa hun at det var far til Lydia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (36 minutter siden):

Hørte podcasten "Fetisha+1" i går der Synnøve var gjest, og da sa hun at det var far til Lydia.

Takk! Var det jeg var sikker på jeg husket. Synes jeg husker at han hørtes så perpleks ut da han fikk vite det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (9 timer siden):

Hørte podcasten "Fetisha+1" i går der Synnøve var gjest, og da sa hun at det var far til Lydia.

Jeg abonnerer på den podcasten, men får ikke opp den episoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...