Gå til innhold

Synnøve og vanessa podcast


Nor

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (22 timer siden):

Hun sa bokstavelig talt at datteren syns det er skikkelig kjipt at mora spiser opp hennes godteri?!

Ja men hun kjøper inn nytt godteri til henne før Lydia skal spise godteriet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O Rakel skrev (17 timer siden):

Enig, Synnøve er kjempemorsom. Dønn ærlig om sine feil og svakheter, også de som ikke er «sexy». Holdt på å le meg skakk da hun fortalte om irettesettelsen fra datteren. Så flaut, men så herlig at hun deler det likevel. 

Vanessa er mer regissert. Forteller lite som vil diske henne på datingmarkedet, om hun må ut dit igjen.
 

Hun og kan være veldig morsom, men utseendefokuset tok kaken da hun snakket om Gro som kjedelig og usmart i klesstilen, det var alt hun hadde å si.
(Ja, hun Gro, ja, hun landsmoderen som kjempet for kvinnehelse og abortlovgivning, vår første kvinnelige statsminister)

Vanessa kan også være morsom, men sier en del nedlatende ting om andre som går på utseendet og det er usmakelig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 11.11.2023 den 15.22):

Ja men hun kjøper inn nytt godteri til henne før Lydia skal spise godteriet sitt.

Jeg har selv tatt av «snopet» til mine barn og også spist av kalenderen 🙈Men har alltid kjøpt inn på nytt. Det har aldri gått utover barna - kun lommeboka 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 11.11.2023 den 15.24):

Vanessa kan også være morsom, men sier en del nedlatende ting om andre som går på utseendet og det er usmakelig.

Synes egentlig ikke det er så ille. Hun nevner jo ingen personer og snakker vel generelt slik de fleste bekjente snakker seg imellom, og gjerne på en måte som er litt humoristisk. Det er mitt inntrykk, hvertfall, men mange tolker jo alt i verste fall uansett…. 😕 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (2 timer siden):

Jeg har selv tatt av «snopet» til mine barn og også spist av kalenderen 🙈Men har alltid kjøpt inn på nytt. Det har aldri gått utover barna - kun lommeboka 😅

Det har jeg også gjort flere ganger, fordi min sønn omtrent ikke spiser godteri🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det jeg ikke liker, er at de deler så mye av sine barns hverdag og tanker. Helt motsatt av hva Redd Barna og politiet anbefaler. Ord, med historier og tanker/uttalalelser, er like ille som bilder. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Tiara07 skrev (På 12.11.2023 den 16.16):

Synes egentlig ikke det er så ille. Hun nevner jo ingen personer og snakker vel generelt slik de fleste bekjente snakker seg imellom, og gjerne på en måte som er litt humoristisk. Det er mitt inntrykk, hvertfall, men mange tolker jo alt i verste fall uansett…. 😕 

Jo, hun nevner jo personer. Hun sa akkurat at hun syntes det var så kjipt at Emilie Nereng hadde fått så mye hets for å utnevne en fyr til 1.kjempe på Farmen kjendis mens Björg Thorhallsdottir ikke hadde blitt hetset for å ha gjort nøyaktig det samme uka etter. Og at det beviser at det kun er pene folk som blir hetset. Hun avsluttet setningen med en hånlig latter. Det er jo utrolig stygt sagt overfor Björg. Forstår ikke hvorfor hun tenker det er greit å være slem med folk og kommentere/dømme andres utseende på den måten. 

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacuzzi skrev (20 minutter siden):

Jo, hun nevner jo personer. 

Hun høres ut som en fjott og har alltid vært litt fjott.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacuzzi skrev (4 timer siden):

Jo, hun nevner jo personer. Hun sa akkurat at hun syntes det var så kjipt at Emilie Nereng hadde fått så mye hets for å utnevne en fyr til 1.kjempe på Farmen kjendis mens Björg Thorhallsdottir ikke hadde blitt hetset for å ha gjort nøyaktig det samme uka etter. Og at det beviser at det kun er pene folk som blir hetset. Hun avsluttet setningen med en hånlig latter. Det er jo utrolig stygt sagt overfor Björg. Forstår ikke hvorfor hun tenker det er greit å være slem med folk og kommentere/dømme andres utseende på den måten. 

Dette la jeg merke til også, og det er jo helt på trynet å si noe sånt så hele Norge kan høre det!

Hvis det stemmer at Emilie fikk omtrent drapstrusler mens Dora ikke fikk én stygg kommentar, må man jo lure på hvorfor?

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacuzzi skrev (4 timer siden):

Jo, hun nevner jo personer. Hun sa akkurat at hun syntes det var så kjipt at Emilie Nereng hadde fått så mye hets for å utnevne en fyr til 1.kjempe på Farmen kjendis mens Björg Thorhallsdottir ikke hadde blitt hetset for å ha gjort nøyaktig det samme uka etter. Og at det beviser at det kun er pene folk som blir hetset. Hun avsluttet setningen med en hånlig latter. Det er jo utrolig stygt sagt overfor Björg. Forstår ikke hvorfor hun tenker det er greit å være slem med folk og kommentere/dømme andres utseende på den måten. 

Er det Dora hun tenker på??☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrina skrev (1 minutt siden):

Er det Dora hun tenker på??☀️

Ja det var Dora

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Ja det var Dora

Uansett søster- de er begge meget pene - og ikke minst har de meget god utstråling....ikke å kimse av det heller😉😉😉

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flirt skrev (På 22.9.2023 den 17.50):

Har akkurat hørt på podcast med Synnøve og Vanessa siste episode, ferieforviklinger, hvor da Vanessa legger ut om sin ferie i Frankrike hvor det var så dårlig kvalitet på damene ja ifølge henne var de så «støgge» at hun og mannen valgte seg ut en homofil mann som visstnok var den eneste av alle som nådde opp til deres standard.

Jeg har alltid likt denne podcasten, og syns Vanessa er herlig ærlig mesteparten av tiden. Men denne gangen syns jeg hun krysset en grense. Av en kvinne som snart bikker 50, syns jeg det er vel umodent og overfladisk å karakterisere menneskers utseende på den måten. 
 
Måtte hun eldes med stil. Takk for meg, Synnøve og Vanessa, boikott fra min side. 
 

Jeg hever dette innlegget fra sensommeren 2023. Ekkel dame til tider denne Vanessa Rudfjord.

Jeg har på gutta-fronten prøvd å høre på podcasten til "Hvite Gutter". Jeg har blitt for gammel, fordi selv om de ikke går på utseende, er det for mye "mobbing" av folk i nyhetsbildet. Ikke bare kjendiser, men også hverdagsfolk som stiller opp på saker. Podcasten jeg snakker om heter forøvrig "Gutta Backer" (det måtte googles)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spesiell kommentar om Dora. Settingen var vel annerledes uansett. Dora kom fra Torpet og kjente ikke så mange. Jeg tror ikke det er utseendet til Emilie folk agerer ut i fra, men heller at hun har hintet litt negativt rundt noen av de litt eldre. Hun virker også til tider selvgod. At en dame på 50 og en på knapt 30 ser «ulike ut,» vet vel Vanessa nå meget godt selv. Mistet faktisk lysten på å høre ferdig nå når slike verdier forfektes til stadighet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, cerruti said:

Veldig spesiell kommentar om Dora. Settingen var vel annerledes uansett. Dora kom fra Torpet og kjente ikke så mange. Jeg tror ikke det er utseendet til Emilie folk agerer ut i fra, men heller at hun har hintet litt negativt rundt noen av de litt eldre. Hun virker også til tider selvgod. At en dame på 50 og en på knapt 30 ser «ulike ut,» vet vel Vanessa nå meget godt selv. Mistet faktisk lysten på å høre ferdig nå når slike verdier forfektes til stadighet. 

Får ofte følelsen av at Vanessa har vært en sånn "pick me"-dame som har vunnet mye på å være tøff i kjeften med gutta, men også pen. Og så har hun holdt på det, selv om hun sier mange ting som er skikkelig frekt og ufint, til potensielt veldig mange.
Syns ikke hun virker så sympatisk, ass.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacuzzi skrev (På 15.2.2024 den 17.47):

Jo, hun nevner jo personer. Hun sa akkurat at hun syntes det var så kjipt at Emilie Nereng hadde fått så mye hets for å utnevne en fyr til 1.kjempe på Farmen kjendis mens Björg Thorhallsdottir ikke hadde blitt hetset for å ha gjort nøyaktig det samme uka etter. Og at det beviser at det kun er pene folk som blir hetset. Hun avsluttet setningen med en hånlig latter. Det er jo utrolig stygt sagt overfor Björg. Forstår ikke hvorfor hun tenker det er greit å være slem med folk og kommentere/dømme andres utseende på den måten. 

Her siterer du meg på noe jeg svarte om en episode i november, hvor det var snakk om å snakke om tilfeldige mennesker, og ingen her ble navngitt….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiara07 skrev (2 timer siden):

Her siterer du meg på noe jeg svarte om en episode i november, hvor det var snakk om å snakke om tilfeldige mennesker, og ingen her ble navngitt….. 

Poenget er at nå nevner hun også konkrete personer. I tillegg.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (Akkurat nå):

Poenget er at nå nevner hun også konkrete personer. I tillegg.  

Ja, men det har jeg aldri protestert på…. Men i det innlegget jeg svart i november, så var det snakk om en konkret ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (1 time siden):

Ja, men det har jeg aldri protestert på….

Noen ganger hever man et tilfeldig innlegg som en saksoopplysning og ikke som et tilsvar. Dette var nok et slikt tilfelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 17.2.2024 den 13.33):

Noen ganger hever man et tilfeldig innlegg som en saksoopplysning og ikke som et tilsvar. Dette var nok et slikt tilfelle.

Men det blir jo uansett feil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...