Gå til innhold

Synnøve og vanessa podcast


Nor

Anbefalte innlegg

Som sagt så er dette langt ifra første gangen Vanessa viser sine true colours. Det er helt frivillig å høre på, om man ikke liker det. Jeg på min side syns ikke dette er verken uheldig, lavmål eller dumt. Denne siden har hun vist fra dag 1 og dette er verken mer eller mindre galt av det hun har sagt før. 
Det er bare å la være å høre på for de som ikke liker det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er Vanessa ansett som pen, altså? Hun er jo velkledd og velstelt og slank, m3n jeg syns ikke hun er så pen? Litt som Tone Damli. Hun har en pen innpakning, men selve ansiktet hennes er jo ikke noe spesielt?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (1 time siden):

Er Vanessa ansett som pen, altså? Hun er jo velkledd og velstelt og slank, m3n jeg syns ikke hun er så pen? Litt som Tone Damli. Hun har en pen innpakning, men selve ansiktet hennes er jo ikke noe spesielt?

Hvordan er dette bedre enn hva hun gjør i podcasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sprite said:

Hvordan er dette bedre enn hva hun gjør i podcasten?

:hoho:Jeg har ikke sagt jeg er noe bedre. Er bare imponert over selvtilliten hennes. Jeg hadde ikke snakket om hvem som er "schtøgg" og ikke om jeg var henne. Hun er ikke klassisk/objektiv vakker. Men klart, alle er attraktive på hver sine måter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (17 minutter siden):

:hoho:Jeg har ikke sagt jeg er noe bedre. Er bare imponert over selvtilliten hennes. Jeg hadde ikke snakket om hvem som er "schtøgg" og ikke om jeg var henne. Hun er ikke klassisk/objektiv vakker. Men klart, alle er attraktive på hver sine måter.

Nå er jo skjønnhet relativt. 
Heldgvis. Jeg syns hun er kjempevakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Sprite said:

Som sagt så er dette langt ifra første gangen Vanessa viser sine true colours. Det er helt frivillig å høre på, om man ikke liker det. Jeg på min side syns ikke dette er verken uheldig, lavmål eller dumt. Denne siden har hun vist fra dag 1 og dette er verken mer eller mindre galt av det hun har sagt før. 
Det er bare å la være å høre på for de som ikke liker 

Jeg syns at makkeren hennes er flink og underholdende å høre på, god til å fortelle historier, selv om jeg ikke alltid er enig med henne heller. Spoler av og til når V snakker😅 men så er det noe med det å høre, se, lese om det vi ikke nødvendigvis liker eller enig i også, sånn på generelt grunnlag. Det er jo nyttig for å kunne bidra i samtaler, og i samfunnsdebatter for å dra det enda litt lenger. F.eks har jo denne podden til S og V vært tema i lunsjpausen på jobb mange ganger, særlig i Nomi/kvinnehelse perioden, og da er det jo greit å ha hørt podden for å vite hva det handler om.

Endret av Pusle
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den podden er blitt så kjedelig.. det er helt tydelig at de sliter med innhold. For to episoder siden var jo halve podden at vanessa fortalte om hvor mye hun slet med å finne på ting å si. For så å bestemme seg for å snakke om bæsj og tiss de neste episodene. Altså, om det er så vanskelig vanessa , så er det kanskje på tide å finne på noe annet?! Å høre om sønnen er heller ikke veldig spennende..

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (På 24.9.2023 den 8.06):

Er Vanessa ansett som pen, altså? Hun er jo velkledd og velstelt og slank, m3n jeg syns ikke hun er så pen? Litt som Tone Damli. Hun har en pen innpakning, men selve ansiktet hennes er jo ikke noe spesielt?

Nå fikk jeg nesten et hjerteinfarkt. Tone Damli har et veldig pent ansikt. Virkelig. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 25.9.2023 den 20.16):

Nå fikk jeg nesten et hjerteinfarkt. Tone Damli har et veldig pent ansikt. Virkelig. 

Enig. Utrolig vakker dame. Nesten litt spesielt å ikke syns det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (På 23.9.2023 den 16.03):

Hvem drar på ferie og "velger seg ut" en person? Hva i alle var det snakk om her?
At noen syns Vanessa virker jordnær, det må jeg si jeg sjokkeres bra over!

Intern humor og noe de gjort på gøy? De gjorde nok ikke mer enn å tøyse litt med det... 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (På 23.9.2023 den 16.07):

Skjønner fortsatt ikke hva greia er? Sjekker de opp folk sammen, er det bare at hun sier "se, den personen er pen"?

Hun bare tøyset litt på ferie om det var noen kjekke damer der, sånn på tøys, og mannen svarte på tøys at den fineste der var en mann, fordi han ikke synes kvinnene de så var noe særlig fine. Enkelt og grei spøk dem imellom, som ingen andre ble blandet inn i. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 23.9.2023 den 23.42):

Er utseendet og fasade det eneste man lever for, er det vel normalt for de å vurdere folks utseende på en skala fra "schtøgg" til "knullbar" kanskje?

Sånn snakker jo mange venner etc. seg imellom. Det skader da ingen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (På 23.9.2023 den 16.58):

Nei,tror det var noe ala «hvem ville du ligget med her» eller noe sånt. Også ble de enige om at ingen av de fant noen de ville ligge med også sier mannen hennes at han ville heller tatt han homofile i speedoen også var historien igang om det homofile paret i speedo. 
Vi trenger ikke late som om vi aldri har gjort det samme, med enten venninner eller mannfolk eller whatever. 

Eh late som? Vi har virkelig aldri gjort det samme, hvorfor Skulle vi?ikke normalt å holde på sånn i min verden

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 23.9.2023 den 20.02):

Jeg synes det er litt usmakelig at hun og mannen bruker å sitte på stranden/et utested, og vurdere folks utseende etter om de er deilig nok til at hun eller Jonas kunne hatt sex med de.

Å si at "alle var schtøgge" utenom "speedohomsene", vil jo si at hun mener at kun hun og mannen var pene.

🤨

👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (På 24.9.2023 den 8.00):

Som sagt så er dette langt ifra første gangen Vanessa viser sine true colours. Det er helt frivillig å høre på, om man ikke liker det. Jeg på min side syns ikke dette er verken uheldig, lavmål eller dumt. Denne siden har hun vist fra dag 1 og dette er verken mer eller mindre galt av det hun har sagt før. 
Det er bare å la være å høre på for de som ikke liker det! 

Ja for det er jo så dumt når noen sier fra om at andre kanskje går litt over streken!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (24 minutter siden):

Ja for det er jo så dumt når noen sier fra om at andre kanskje går litt over streken!

Who peed in your cereal this morning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Kaffemonsteret skrev (På 25.9.2023 den 20.11):

Den podden er blitt så kjedelig.. det er helt tydelig at de sliter med innhold.

Må si jeg følger deg på det etter de siste episodene nå. Å høre på i evigheter om en gammel serie med klin kokos damer, var bare utrolig kjedelig. Det virket til og med som Vanessa kjedet seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på 15 episoder for flere år siden. Overfladisk som disse damene er. Full av botox og en ekstrem frykt for å bli gamle ( noe de er etterhvert..) og ekstrem trang til å fremstå kule og unge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (På 24.9.2023 den 8.06):

Er Vanessa ansett som pen, altså? Hun er jo velkledd og velstelt og slank, m3n jeg syns ikke hun er så pen? Litt som Tone Damli. Hun har en pen innpakning, men selve ansiktet hennes er jo ikke noe spesielt?

Vanessa er pen vil jeg påstå. Hun har høye kinnbein og fine trekk. Men som jeg skrev veldig overfladisk og livredd for å bli gammel,noe hun er etterhvert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...