Nor Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Digger disse to uhøytidelige damen. Gleder meg til hver torsdag😊 Noen som har møtt disse/ kjenner damene ? 🤩 Er de som på pode. i «virkeligheten» ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Liker å høre på Synnøve Skarbø, synes hun er vittig og flink til å holde på dialekten sin. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Hører på de men syns ikke de er så veldig interessante lenger. Har hørt på de siden dag1, og syns det var gøy før. Er mer en vane nå.. men syns Vanessa er veldig morsom å høre på, hun er mest lik meg av de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg er fast lytter, vært fra ganske tidig av, om ikke helt fra starten (?). Jeg synes tho det begynner å bli litt "kjedelige" episoder, det er jo begrenset med hvor interessant det er å høre på hverdagslige ting. Jeg fikk heller ikke med meg brukerundersøkelsen Synnøve referer til i de siste episodene, og er litt uenig i det som kom frem der, men jaja Sånn bortsett fra det, liker jeg damene godt. Synes Vanessa sin latter og historier er gøye å høre på. Gøy å høre om Synnøve sin Sunnmørske bakgrunn, og historier fra barndom og hennes store barndoms ønske om å bli kjendis 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg slukte episodene før, men nå begynner jeg ofte å høre, og faller av. Det er blitt så kjedelig. Vi har jo hørt mye av det før, og særlig de siste episodene synes jeg det er veldig kjedelig å høre på. Jeg tror de må fornye seg litt, kanskje ha med en gjest eller noe. Å bare snakke om hverdagen blir kjedelig når ikke hverdagen er spesielt spennende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 25. mars 2023 #6 Del Skrevet 25. mars 2023 Hørte på de da de startet. Ble lei nivået etterhvert. Kanskje det har litt å gjøre med at de ikke har kapasitet (og god nok humor) til å snakke om politikk, fugleperspektiv, større ting utenfor egen boble. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 26. mars 2023 #7 Del Skrevet 26. mars 2023 Hører innimellom , men kan gå måneder mellom. hørte tilfeldigvis siste (?) eps der Vanessa mener hun ikke har mye penger, for hun har jo gjeld. Mens Synnøve har ned betalt hus.. vel Vanessa drar på ferie der det koster 200.000,- for hotell uken. bygger luksus hus i utlandet, mannen tjente 100mil på å selge forlaget.. Enten prøver hun å fremstå mer folkelig eller så mangler hun totalt innsikt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 29. mars 2023 #8 Del Skrevet 29. mars 2023 Har hørt alle episodene, og ler ofte godt av episodene. har ekstremt sansen for Synnøve Skarbø, kjenner meg igjen i mye av hennes greier. liker anekdotene, og at de tør å være litt grusomme og usympatiske. Kvinnehelse-gate var utrolig flaut. Synd å høre når de snakker seg selv ned med tanke på alder, utseende, kropp/ nakenhet osv. skulle ønske de kunne skjerpa seg på dette punktet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bewe Skrevet 1. april 2023 #9 Del Skrevet 1. april 2023 Vet noen hvem som er moren til Vanessa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. april 2023 #10 Del Skrevet 1. april 2023 bewe skrev (27 minutter siden): Vet noen hvem som er moren til Vanessa? Lever hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. april 2023 #11 Del Skrevet 2. april 2023 Hun lever, men aner ikke hvem hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2. april 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 2. april 2023 Vanessa snakker veldig fint om faren din, og ikke fult så fint om moren. Mye bitterhet?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 2. april 2023 #13 Del Skrevet 2. april 2023 Fir neg så syntes jeg de er litt for opptatt av småting iht hva som er ok og ikke. Så gidder ikke høre på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2. april 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 2. april 2023 Krokenguri skrev (41 minutter siden): Fir neg så syntes jeg de er litt for opptatt av småting iht hva som er ok og ikke. Så gidder ikke høre på mer. Da råder jeg deg til å høre på noe annet. Jeg liker de veldig godt. Ler godt av de mange ganger. Og elsker historiene deres. Gidder ikke bry meg om de er overdrevet, tar der for det det er og går ikke rundt og overanalyserer alt. Da er livet mye lettere 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 2. april 2023 #15 Del Skrevet 2. april 2023 Nor skrev (21 minutter siden): Da råder jeg deg til å høre på noe annet. Jeg liker de veldig godt. Ler godt av de mange ganger. Og elsker historiene deres. Gidder ikke bry meg om de er overdrevet, tar der for det det er og går ikke rundt og overanalyserer alt. Da er livet mye lettere 😊 Er nettopp overanalyseringen som blir for mye. Så ja, hører på mye annet isteden. Hørte på de en liten stund, da jeg ikke fant så mye annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. april 2023 #16 Del Skrevet 2. april 2023 Nor skrev (1 time siden): Vanessa snakker veldig fint om faren din, og ikke fult så fint om moren. Mye bitterhet?? Ikke så rart hun er bitter om du har fulgt med når hun har snakket om barndommen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2. april 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 2. april 2023 Hun er fra Østerrike og er vel et produkt av sin oppdragelse. Hva med familien til Jonas og Synnøves ex svigerfamilie . Hadde vært artig og vite hva de tenker om poden med utleveringer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 2. april 2023 #18 Del Skrevet 2. april 2023 Nor skrev (21 minutter siden): Hun er fra Østerrike og er vel et produkt av sin oppdragelse. Hva med familien til Jonas og Synnøves ex svigerfamilie . Hadde vært artig og vite hva de tenker om poden med utleveringer . Hun snakker ikke positivt om moren sin, det ligger liksom alltid en negativ undertone der når hun snakker om henne. Med god grunn vil jeg tro. Jeg har aldri tenkt at de utleverer Jonas og Synnøves ex-svigerfamilie. Var det noe spesielt du tenkte de kunne reagert på? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2. april 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 2. april 2023 Henikka skrev (7 minutter siden): Hun snakker ikke positivt om moren sin, det ligger liksom alltid en negativ undertone der når hun snakker om henne. Med god grunn vil jeg tro. Jeg har aldri tenkt at de utleverer Jonas og Synnøves ex-svigerfamilie. Var det noe spesielt du tenkte de kunne reagert på? Ikke utlevering på negativ måte, men at de forteller om de. Vanessa snakker om svigerfar, men ikke resten av familien. Vet Jonas har søstre. siden Vanessa sier hun ikke har mange nære, tenker jeg om hun har de. Har litt vondt av henne . Hun virker jo hele tiden redd for å bli såret/ angrepet / kritisert . Sikkert mye og sår inni, men vil fremstå som tøff…. Skal ta alle på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 2. april 2023 #20 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Nor skrev (7 minutter siden): Ikke utlevering på negativ måte, men at de forteller om de. Vanessa snakker om svigerfar, men ikke resten av familien. Vet Jonas har søstre. siden Vanessa sier hun ikke har mange nære, tenker jeg om hun har de. Har litt vondt av henne . Hun virker jo hele tiden redd for å bli såret/ angrepet / kritisert . Sikkert mye og sår inni, men vil fremstå som tøff…. Skal ta alle på en måte Aha, ja da skjønner jeg hva du mener. Man blir jo preget av oppvekst, og det kan virke som det er endel bitterhet hos Vanessa i forhold til moren. Hvis vi legger det hun sier om moren til grunn, så syns jeg egentlig ikke det er så rart. Endret 2. april 2023 av Henikka Endret en setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå