AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #101 Del Skrevet 20. september 2023 Ser stort sett alltid nyhetene på nrk. Har ofte hatt en serie å følge med på - men dårlig med dette det siste året. Mye dårlig på tv dessverre..Blir kanskje å følge med på farmen. Anonymkode: 452da...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #102 Del Skrevet 20. september 2023 Nesten aldri midt i uka. Men hver eneste helg på kveldene, i flere timer ☺️ Anonymkode: fa85f...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #103 Del Skrevet 20. september 2023 Tror ikke jeg har sett TV på nærmere 20 enn 15 år. Klarer nesten ikke å ta innover meg at det fortsatt finnes folk som ser linær TV. Det som går er nesten utelukkende ræl, i tillegg er det endeløse reklamer, som det gjerne er skyhøy lyd på, ikke kan du se ting når det måtte passe deg heller. Da må du sette på opptak, og da klarer ikke en gang disse noldusene å få episodene i riktig rekkefølge. Det klarer forsåvidt ikke alltid Netflix heller så de sier jeg snart opp. Yarh. Anonymkode: 9b67a...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #104 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke jeg har sett TV på nærmere 20 enn 15 år. Klarer nesten ikke å ta innover meg at det fortsatt finnes folk som ser linær TV. Det som går er nesten utelukkende ræl, i tillegg er det endeløse reklamer, som det gjerne er skyhøy lyd på, ikke kan du se ting når det måtte passe deg heller. Da må du sette på opptak, og da klarer ikke en gang disse noldusene å få episodene i riktig rekkefølge. Det klarer forsåvidt ikke alltid Netflix heller så de sier jeg snart opp. Yarh. Anonymkode: 9b67a...c43 Tv er bare en boks som en ser ting på som pc. De fleste har i dag smart Tv som er koblet til strømmetjenester som Viaplay og Netflix. Tråden og ts sier absolutt ingenting om at det er lineær Tv det er snakk om. Jeg har ikle lineær Tv men ser likevel flere timer hver dag på Tv. Anonymkode: 78385...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 20. september 2023 #105 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 20.31): Også så krenka da jeg bare svarte Anonymkode: f61fd...d01 Du, jeg var litt rask i svaret mitt på en tilfeldig tråd, jeg presiserte ikke nok at jeg mente andre som også har barn, men takk for at du henger deg opp i det. Og krenke kortet er den billigste av alle billige kort man kan trekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #106 Del Skrevet 20. september 2023 Kranken skrev (31 minutter siden): Jeg var åpenbart for rask til å svare på dette, jeg har fått nok tyn for det i denne tråden, poenget mitt var at jeg ikke forstår hvordan andre med barn får sett noe på TV. Jeg forstår at folk uten barn kan se så mye de vil. Det gjorde jeg også da jeg ikke hadde barn. Ja, jeg ser 30 minutter Dagsrevyen på trass fordi jeg absolutt vil ha med meg nyhetene. Og dette blir på siden av tråden, men jeg forstår ikke hvordan folk med (flere) små barn får sett noe som helst uten om det mest nødvendige, som for meg er Dagsrevyen 🙂 For jeg har ikke noe annet valg enn å legge meg for å komme meg gjennom neste dag. Jeg har to små barn, og har massevis av tid til TV eller andre ting jeg måtte ønske. Nyhetene plinger inn på telefonen døgnet rundt, så trenger ikke kaste bort tiden på Dagsrevyen. Anonymkode: 7a5f9...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 20. september 2023 #107 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har to små barn, og har massevis av tid til TV eller andre ting jeg måtte ønske. Nyhetene plinger inn på telefonen døgnet rundt, så trenger ikke kaste bort tiden på Dagsrevyen. Anonymkode: 7a5f9...819 Så fint for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå