Gå til innhold

Ser dere på tv hver kveld i ukedagene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg er alene står den på. Men følger gjerne ikke så godt med 🤪

Anonymkode: 5d62b...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn så ingen tv på meg før tidligs 21. Men sjeldent jeg tar meg tid til det. Bruker ofte de siste rimene til å enten rydde/vaske, eller jobbe litt. Blir mest jobb 😂

Anonymkode: b8f63...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranken skrev (10 timer siden):

Ser nyheter en gang mellom 21 og 22, ellers fatter jeg ikke hvordan folk har tid til å se på ting. Her går det i ett fra barna er hentet, aktiviteter, middag, kveldsmat og lekser. Legger ungene, ser nyheter, legger meg selv. 

Du ser jo på ting...? Du ser på nyhetene? Det er å se på ting. 

Her ser vi litt på flixeren i 20-minutters tid mens vi spiser kveldsmat, før vi går og legger oss. Har to barn, og er ikke så interessert i å se på ting. Men det er godt å sitte i sofakroken med mannen sånn helt på slutten av dagen, og se på noe enkel underholdning, mens vi spiser kveldsen. 

Anonymkode: 67346...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Å se på TV i ukedagene er en uting.

Anonymkode: aa10c...d2d

Det er din mening, men du snakker kun for deg selv. Personlig har jeg ikke tid til å se på TV i ukedagene da jeg jobber 150 %, er 5 timer i stallen hver kveld og må få laget mat og gjort husarbeid innimellom jobb og stall også. Når det er sagt så forstår jeg at folk har forskjellige interesser og det kunne ikke falle meg inn å komme med et så nedlatende utsagn som du gjør mot de som velger å se på TV.

Anonymkode: 9649e...9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndere1 skrev (10 timer siden):

Ser aldri tv. Ser kansje 4 filmer i året. Har ikke tid til sofa og tv. 

Men du har tid til å henge her 😉

Anonymkode: adfe2...9b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har gjort alt annet og fortsatt har energi til å være våken. Prioriterer helst pensum i ukedagene. Men i helgene, særlig fredag og lørdag, liker jeg å se litt på seriene mine 😅❤️

Anonymkode: 58afa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har ikke tv og heller ingen strømmetjenester til nettbrett, pc etc. 

Scroller innimellom litt på tlf, men bruker heller tid på andre ting

Anonymkode: cbbef...093

Som å henge her 😉

Anonymkode: adfe2...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går litt i perioder. Har ikke sett på tv på kvelden siste 5 kveldene. Synes ofte det er deilig å bare slappe av når ungene sover 

Anonymkode: 8ae36...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novellemonster skrev (9 timer siden):

Nei, veldig sjeldent. Bruker kveldene til å spille musikk, lese, skrive og gå tur i mørket

 I tillegg er du her 😉

Anonymkode: adfe2...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på tv hver dag ja, så lenge jeg er hjemme på kveldene. 

Setter på tv når jeg kommer hjem, så ett sted mellom 15.30 og 18, og har tv på til kl 22.30 når jeg legger meg. 
Pauser mens jeg lager mat, eller setter på klesvasken. 
 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kan lese, gå tur, spille spill, bake, lage mat, gå på restaurant, kunstutstilling, familiemiddag osv. Herregud, hva feiler det folk når man lurer på hva annet man kan gjøre enn å glo på en skjerm...

Anonymkode: a7053...011

Jeg trener 5-6 timer i uka, mer aktivitet enn det føler jeg ikke behov for. 
Lage mat gjør jeg hver dag, men jeg har virkelig ikke behov for å bake noe særlig, det er veldig begrenset hvor mye bakst jeg gidder lage... 

Familiemiddager har jeg ikke råd til, det koster en halv formue reise til nærmeste familie. 
Jeg spilte mye før da, men jeg synes faktisk det er mer givende se på en god tv-serie, enn å sitte alene med ett brettspill eller spille nintendo... 
kunstutstilling er ikke min greie, men jeg har ikke energi til å gå gå ut å finne på slike ting flere ganger i uka. 

Jeg klarer helt fint finne på mye ting utenom å glo på tv, men samtidig så er dagene lange, og jeg har mer enn god nok tid til TV i tillegg. 

Anonymkode: dea79...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Kveld/ettermiddag går i ett og når ungene har sovnet går jeg og legger meg også. Ligger heller i sengen og ser på mobil/mac, selv om det også er sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker iPaden til det meste, så jeg er innom noen direkte nyhetssendinger og debatter, men de går ofte i bakgrunnen når jeg surfer andre steder. Leser mange nettaviser og Har to e-aviser.  Strømmetjenester tør jeg ikke å regne på. Jeg gjør ikke så mye aktivt og praktisk for tiden, så da blir det litt for mye av slikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig ofte etter jobb på hverdager. Det er mer i helgene kona og jeg ser noen filmer eller serier.

Tipper vi ser på TV 1-2 timer ca 2 kvelder i uka på hverdagene.

Om vi ikke spiller brettspill sammen, så sitter vi enten med hver vår bok, eller på hver vår PC, så det er jo ikke noe særlig bedre.

Anonymkode: ae184...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du ser jo på ting...? Du ser på nyhetene? Det er å se på ting. 

Her ser vi litt på flixeren i 20-minutters tid mens vi spiser kveldsmat, før vi går og legger oss. Har to barn, og er ikke så interessert i å se på ting. Men det er godt å sitte i sofakroken med mannen sånn helt på slutten av dagen, og se på noe enkel underholdning, mens vi spiser kveldsen. 

Anonymkode: 67346...fbc

Jeg var åpenbart for rask til å svare på dette, jeg har fått nok tyn for det i denne tråden, poenget mitt var at jeg ikke forstår hvordan andre med barn får sett noe på TV. Jeg forstår at folk uten barn kan se så mye de vil. Det gjorde jeg også da jeg ikke hadde barn. 

Ja, jeg ser 30 minutter Dagsrevyen på trass fordi jeg absolutt vil ha med meg nyhetene. Og dette blir på siden av tråden, men jeg forstår ikke hvordan folk med (flere) små barn får sett noe som helst uten om det mest nødvendige, som for meg er Dagsrevyen :-) For jeg har ikke noe annet valg enn å legge meg for å komme meg gjennom neste dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...