Gå til innhold

Ser dere på tv hver kveld i ukedagene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på tv (internett) fra rundt kl 16-22, den er mest på i bakgrunnen mens jeg er på laptopen på sofaen. 

Anonymkode: 790cb...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranken skrev (Akkurat nå):

Nei sier du det :-) 

Du lurte på hvordan andre har tid. Det er et enkelt svar på det som det virket som om du ikke var klar over

Anonymkode: f61fd...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du lurte på hvordan andre har tid. Det er et enkelt svar på det som det virket som om du ikke var klar over

Beklager så mye mitt idiotiske svar :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranken skrev (Akkurat nå):

Beklager så mye mitt idiotiske svar :-) 

Også så krenka da  :ler: jeg bare svarte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har tv på omtrent døgnet rundt når han er hjemme. Når han er ute på jobb (sjømann) er tv av 99,9 % av tida. Slår bare på hvis det er et program jeg virkelig ønsker å se.

Vi vokste begge opp uten tv. Det virker som om mannen må ta igjen alt han ikke fikk sett som barn/ungdom, mens jeg nærmest må minnes på at jeg faktisk har tv og ikke trenger å besøke noen hvis det er noe jeg ønsker å se.

Anonymkode: a5e22...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hver dag. Blir ofte et program fredag og lørdag, men ikke noe ellers. Nyheter får jeg med meg på nett eller radioen på vei til jobb. Jeg har ikke ro i kroppen til å sitte stille sånn hver kveld, alltid nok annet å gjøre.

Anonymkode: 98bcc...224

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri tv/film/serier eller noe som helst i den gata. Har ikke gjort på 20-30 år. 

Anonymkode: 81d59...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert rundt 5 timer om dagen, mer i helgene. Vi trener før jobb, går tur med hunden etter jobb og så surrer og går TV-en (streaming) med diverse serier vi halvveis følger med på mens vi feks gjør unna litt husarbeid eller gamer. Noen dager i uka gamer mannen fra etter middag mens jeg leser bøker. Hva gjør dere som aldri ser på tv hele ettermiddag/kveld? Dersom man har barn forstår jeg at man har lite tid, men hva med dere andre? 

Anonymkode: f9a23...c96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan lese, gå tur, spille spill, bake, lage mat, gå på restaurant, kunstutstilling, familiemiddag osv. Herregud, hva feiler det folk når man lurer på hva annet man kan gjøre enn å glo på en skjerm...

Anonymkode: a7053...011

Ja jøss det der frister etter å ha stått opp 6, kommet hjem 16.30 og vært med barnet til 19.30. Kunstutstilling og baking er det første jeg tenker på liksom. 

Anonymkode: a9cd6...3ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser ikke så mye på tv i hverdagen, litt nyheter stort sett. Men det hender jeg har på film når det er min tur til å brette og stryker tøy. Og der gjør jeg ikke hver dag. 
Men det hender vi tar serie-maraton i helgene på høsten og vinteren. 

Anonymkode: 45212...19c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndere1 skrev (1 minutt siden):

Ser aldri tv. Ser kansje 4 filmer i året. Har ikke tid til sofa og tv. 

Høres ut som et utrolig slitsomt liv

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert rundt 5 timer om dagen, mer i helgene. Vi trener før jobb, går tur med hunden etter jobb og så surrer og går TV-en (streaming) med diverse serier vi halvveis følger med på mens vi feks gjør unna litt husarbeid eller gamer. Noen dager i uka gamer mannen fra etter middag mens jeg leser bøker. Hva gjør dere som aldri ser på tv hele ettermiddag/kveld? Dersom man har barn forstår jeg at man har lite tid, men hva med dere andre? 

Hva jeg gjør? Husarbeid, strikker, leser, hører på lydbøker (mens jeg strikker), besøker venner eller får besøk, trener… Har ikke barn.

Jeg blir veldig sliten av lyd, foretrekker å ha det stille rundt meg.

Anonymkode: a5e22...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser aldri tv. Jeg har jobb fra 6 tiden om morgen til 5-6 på kvelden. Så har jeg noen utleieboliger som ofte krever litt. På sommer har jeg hage og hus samt bil. Vinter er det snø. Så noen kvelder i uka blir det kontortjeneste i forhold til eget firma og privat utleie av boliger. 6 dager i uka går det stort sett i ett fra morgen til kveld. Men jeg liker det sånn da. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er snart 10 år siden sist jeg så lineær TV, takler ikke all den idiotiske reklamen så da betaler jeg heller for strømmetjenester. Blir ikke så mange timene om dagen siden jeg også spiller. 

Anonymkode: 31b0e...d07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som et utrolig slitsomt liv

Skal man tjene penger og sikre barn og barnebarn samt eget liv og pensjon så har man ikke tid til å se på tv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde mer tid til det. Liker godt å ligge under pledd og se på tv. Helst når det er mørkt ute og vi har tente lys inne. Men det blir for sjeldent. Jobber ofte kveld, og dagtid tv er uaktuelt. De kveldene jeg har fri før til barn og husarbeid. 

Anonymkode: dcf19...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tv og heller ingen strømmetjenester til nettbrett, pc etc. 

Scroller innimellom litt på tlf, men bruker heller tid på andre ting

Anonymkode: cbbef...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...