exictence Skrevet 23. september 2023 #61 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men det er jo litt vanskelig å spørre om noe tilbake når han ikke leser eller åpner meldingene mine? Anonymkode: 837e4...79f Men er det ikke sånn at man kan lese meldingene selv om man ikke åpner dem på vanlig måte? Jeg vet ikke, og kan det ikke. Men tenker ikke på om andre har åpnet mine eller ikke. Jeg går bare utfra at de har sett dem. Svarer ikke folk, og det ser ut som meldingen ikke er åpnet, sender jeg sannsynligvis en ny der jeg spør om noe. Hvis personen ikke svarer da, så lar jeg være med å sende flere. Husker det var en gang jeg sendte melding til en. Jeg trodde han hadde sett den. Senere kom det frem at han hadde ikke det.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #62 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 1.21): Jeg var på en date med en fyr, initiert av en felles bekjent som syntes vi kunne være en god match. Og daten var fin den, vi prata og lo, og skiltes med en klem. Han skrev til meg på messenger i de kommende dagene og vi hadde fine samtaler der. Jeg var egentlig forberedt på en ny date, men... en dag spurte han meg hvordan dagen min hadde vært, jeg svarte... og meldingen ble aldri åpnet. Jeg så jo at han var pålogget og aktiv på Face, postet masse bilder etc. Jeg tenkte at ok, jeg er ghosta... sånn er livet. SÅ, i dag, EN måned senere, får jeg melding "hvordan går det?" Og mitt store spørsmål er nå... hvordan kan en tilsynelatende oppegående og voksen mann mene at det er ok å la være å åpne en melding fra noen i EN måned, for så å komme på banen som ingenting har skjedd? Er ikke dette ganske frekt? Jeg kommer ikke til å svare, får ekstremt dårlige vibes av sånt. Anonymkode: 837e4...79f Opplevde det samme med en jeg hadde vært på 4 dagers ferietur med, masse sex kos opplevelser og alt. Så noen dager senere hører jeg ingenting. 1,5-2 mnd etter kommer en "åssen går det sms?". Vi møttes og hadde en krangel. Han mente han hadde trengt tid til å tenke og nå hadde tenkt ferdig og ville prøve mer... Anonymkode: ec904...5cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå