Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 12:28 #3341 Skrevet torsdag kl. 12:28 Cid skrev (2 timer siden): Takk dere
Blikket Skrevet torsdag kl. 13:23 #3342 Skrevet torsdag kl. 13:23 (endret) Husker vi parodierte et bordvers det ble slik: Herre din jord bærer mat nok til meeg, takk for all maten du vil jeg skal få, lær meg å grabbe all maten til meg slik at jeg kan kose meg skikkelig bra. Endret torsdag kl. 13:24 av Blikket
Maskinfører Skrevet torsdag kl. 18:27 #3343 Skrevet torsdag kl. 18:27 Cid skrev (21 timer siden): Today I saw somebody who looked just like @xQueenKx She walked like @Stacy__ do, I thought it was @Fighter83 As she turned the @Maskinfører, I called out your username I felt so @Lur Venn when it wasn't @sofie777, wasn't @Kryneren, oh You are everything and everything is @Hoppetaujenta Oh, you are everything and everything is @Beneath the Moon Oh, you are everything and everything is @MegJa How could I forget when each @Ford3000 that I see Brings back memories of being with @Natriumclorid? I just can't go on posting posts as I do Comparing each @mia83 to you, knowing it just won't do, and I tell You are everything and everything is @LilleMy_09 Oh, you are everything and everything is @fugl fønix Oh, you are everything and everything is @MissStiles You are everything and everything is @Frøkenfryden Oh, you are everything and everything is @n0vember Oh, you are everything and everything is @lolitsme Oh, you are everything and everything is @Perine Ja du er god på disse @Cid fortsett med det
xQueenKx Skrevet fredag kl. 11:16 #3344 Skrevet fredag kl. 11:16 Cid skrev (På 23.9.2026 den 23.01): Today I saw somebody who looked just like @xQueenKx She walked like @Stacy__ do, I thought it was @Fighter83 As she turned the @Maskinfører, I called out your username I felt so @Lur Venn when it wasn't @sofie777, wasn't @Kryneren, oh You are everything and everything is @Hoppetaujenta Oh, you are everything and everything is @Beneath the Moon Oh, you are everything and everything is @MegJa How could I forget when each @Ford3000 that I see Brings back memories of being with @Natriumclorid? I just can't go on posting posts as I do Comparing each @mia83 to you, knowing it just won't do, and I tell You are everything and everything is @LilleMy_09 Oh, you are everything and everything is @fugl fønix Oh, you are everything and everything is @MissStiles You are everything and everything is @Frøkenfryden Oh, you are everything and everything is @n0vember Oh, you are everything and everything is @lolitsme Oh, you are everything and everything is @Perine Denne var ny for meg. Så gøy med ny musikk! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå